Para gerçekten önemli mi?

91 17 0
                                    

                            1 gün önce
Clara ve Liam'ın konuşması (Clara ilk bölümdeki kız)
Liam- Hey Clara, (liam etrafına baktı kimsenin olmadığına emin olduktan sonra devam etti.) bir  şey demem lazım sana.
Clara- Efendim dinliyorum seni.
Liam- Ben artık çalışmak istemiyorum burda.
Clara- Neden paranı vermiyorlar mı?
Liam- Hayır ondan değil. Korkuyorum.
Clara- Anlamadım neden korkuyorsun.
Liam- Güvende değiliz burda.
Clara- Saçmalama liam.
Liam- Nasıl saçmalamayayım ya. Adamlar önüne gelen insanları öldürüyor! (Liam bunu kısık bir sesle söylemişti kimsenin duymasını istemiyordu.)Ve sen saçmalama diyorsun. Ölebiliriz.
Clara- Sen buraya para için geldin! Bunu asla unutma kendi isteğinle geldin. Ayrıca bize ihtiyaçları olmasaydı ölmüştük zaten. Şimdi kendine gel ve işini yap. (Clara çok şaşırmıştı bunu beklemiyordu oysaki çok cesurdu liam nasıl bu şekilde düşünmüştü ki.)
Liam susmuştu Clara haklıydı buraya kendi isteğiyle para için gelmişti. Ama çok korkuyordu. Henüz 17 yaşındaydı ve çok gençti hemen ölmek istemiyordu. Clara nasıl bu kadar rahattı anlayamadı. Oysaki o da çok gençti.

Clara odasına gitti hızlıca yatağına uzandı ve düşünmeye başladı. Liam'a hak vermişti biraz olsada. Aslında bu tarz işlere bulaşmak istemiyordu. O da para için gelmişti buraya. Evet güvenceleri yoktu ama para alıyorlardı. Ve onlara çalışıyorlardı . Bir an yataktan doğruldu, nasıl bu işe bulaşmıştı? Oysa eski hayatı çok güzel ve sakindi. Özlemişti o günleri, parası yoktu, yarı zamanlı bir işte çalışıyordu. Aldığı para çok değildi ama ona yetiyordu. Şimdi ise bir malikanede dört duvar arasında bilgisayarına kod yazıyordu. Bilmediği adamlara istedikleri bilgileri verip parasını alıyordu. Aldığı para çok fazlaydı isteği kadarından da fazla ama harcayacak yeri ve zamanı yoktu. Olmayacaktı da...

Kaçış yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin