kavga

32 13 0
                                    

~Ertesi gün

Sabah gözlerimi güneşin gözümün içine doğru girmesiyle uyandım ne gıcık olurdum. Böyle gözüme gözüme giriyor ne bok varsa. Çok uykuluydum. Kahve içecektim. Lavabo ihtiyaçlarımı karşılayıp aşağı mutfağa indim. Kimse yoktu uyanmamışlardı sonra kahve yapmaya başladım. Mutfağı çok güzel kahve kokusu sarıyordu. Kahvem olunca tezhgahın üstüne oturdum. Benim de alışkanlığım tezgahta oturmak. Sonra kahvemi yudumlamaya başladım. Dünkü Chris ile olan öpücüğüm aklıma geldi sırıtmaya başladım. Çok güzel bir duyguydu. İlk öpücüğümdü. İlk defa birisine aşık olmuştum. Ben bunları düşünürken içeri Chris girdi, sırıtıyordum hala, karşıma geçti ve "Bakıyorum yine erken uyanmışsın." Dedi. Dalga geçerek "Dün o kadar güzeldi uyuyamadım heyecandan" dedim. Bana sırıtarak "Yeni eve taşınalım daha güzel anlar yaşatıcam sana" dedi. Koluna vurdum sert olmayacak şekilde "Saçmalama" dedim sadece sırıtmakla yetindi sonra bana yaklaştı ve çenemi tutup beni öptü. (Bana bir şeyler oluyor beee nerde bizde öyle şeyler anca hayal sşlsksmskdlal ~Berra) dudaklarını çekince dudaklarımdan, konuşmaya başladı. "Daha önce bir sevgilin oldu mu?" Dedi. Bende "Hayır her şey ilk sende oldu, ilk öpücüğüm,ilk sevgilim,ilk aşkım hepsinin ilki sensin."dedim. Gülümsedi ve beni yine öptü. Kalbim yerinden çıkacaktı. Sonra yine ayrıldı benden, ve "Buna sevindim Dina." Dedi. Anımızı bozan bir bağırma sesi duyduk bu Fred'ti "OHA OHA OHA YUH ANANI VALLA MI LAN BEN BEN DEMİŞTİM ALLAMMM AĞĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAAĞĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA" dedi ve tepinmeye başladı. Chris Fred'in kolunda tuttu ve "Fred sakin. sakin ol. Diyecektik zaten bir sakin." Dedi. Sonra diğerleri aşağı inmeye başladı. Chloe aşağı yüzündeki maskesi ile inerek "Ayh sabah sabah noluyo Fred ne bağırıyorsun?!" Dedi. Fred heyecanla "CLARA VE CHRİS ÖPÜŞTÜLERRRRRRR SEVGİLİLERRRRRRR" dedi ve alkışlamaya başladı. Hepsi aynı anda "Ne?" Dediler. Emma gelip "Ciddi mi Fred, Chris?" Dedi Chris'de kafasını olumlu anlamda salladı. Chloe bana bakarak "Yha çok sevindim tebriklerrrr." Dedi ve sarıldı. Bende sarıldım ve gülümsedim. Sonra gülerek kahvaltı yapmaya başladık...

~2 saat sonra

Herkes salonda oturuyordu. Liam hariç. Liam kaldığı eve gidip eşyalarını alacaktı bu yüzden evde değildi. Ben telefona bakıyordum, Chris başını bacağıma koymuş telefona bakıyordu. Chloe maske sürüyordu yüzüne. Emma müzik dinliyordu. Scott PlayStation oynuyordu. Fred'de cips yiyordu. Sonra Fred Chris'e bakıp "Bak Chris seni yiyorum wşlekeksk" dedi. Cipse baktığımda üstüne Chrispi yazıyordu komikti gülmüştüm. Chirs Fred'e baktı ve "Afiyet olsun " dedi. Scott "Ne mal mal espriler yapıyorsun ya!" Dedi. Fred sinirlendi ve " Üf sanane! sende her boka burnunu sokma" dedi. Scott PlayStation'ı bıraktı masanın üstüne ve "Mantıklı şeyler yapmıyorsun ki! Anca salak salak espriler yapıp duruyorsun bi işe mi yarasan?" Dedi hafif bağırarak Fred ayağa kalktı ve "Öyle mi? Bi işe mi yaramıyorum ben?!" Dedi. " Öyle bi işe yaramıyorsun!" Dedi Scott. Chris araya girdi ve "Yeter." Dedi. Fred ona dönüp " NE YETER BE SÜREKLİ BENİ BOZUYO SÜREKLİ SAÇMA SAÇMA ŞEYLER SÖYLÜYOR YOK FRED YAPMA! YOK FRED MAL MISIN? AMA BU SON SÖYLEDİĞİ BEN Bİ İŞE YARAMIYORMUŞUM BEYEFENDİYE GÖRE!" dedi. Sonra Chris ayağa kalktı, Scott'da Fred'e bağırmaya başladı "YA BİR KERE DE MANTIKLI ŞEYLER DE BE!" dedi. Ve Fred Scott'a yumruk attı.Ve Scott'a Fred'e yumruk attı. O anda herkes ayağa kalktı bende dahil, onları durdurmaya çalıştık Chris Fred'i tutuyordu daha doğrusu tutmaya çalışıyordu. Chloe Ve Emma'da Fred'i tutmaya çalışıyordu. Bende aralarına girip onların birbirine vurmasını engellemeye çalışıyordum. Ama işe yaramıyordu. En sonunda Fred durdu ve Scott'a bağırarak "BİLİYOR MUSUN SCOTT?! ŞİMDİ BU EVDEN DEFOLUP GİDİYORUM! BENİM MAL MAL HAREKETLERIMİ GÖRMEK ZORUNDA KALMAZSIN!?" dedi. Ve telefonunu alıp kapıya yöneldi. Chris peşinden gitti. Scott'a "UMRUMDA DEĞİL GİT!" dedi. Emma'da ona bağırdı. "Sen salak mısın ne bağırıyorsun çocuğa o senden küçük farkındaysan nefret ediyor bağırılmasından git yanına!" Dedi. Scott " Ne gidicem be o da bana vurmasaydı. Umrumda değil." Dedi ve odasına çıktı. Sonra Chris geldi ve "Gitti durduramadım. Akşama gelir umarım peşine bir kaç koruma taktım güvenli olur." Dedi. Emma'da "Bu ne şimdi hani gidecektik biz. Bir günümüzde güzel geçmiyor ya!" Dedi. Ve o da odasına çıktı. Chloe'de Emma ile gitti. Bende Chris ile birlikte terasa çıktım.

Bir kaç dakika sonra "Chris?" Dedim. "Efendim güzelim?" Dedi bana bakarak. "Siz kaç yıldır beraber siniz? Yani bu ekip." Dedim merakla. "Yaklaşık 6 yıldır. Sen sormadan cevaplayayım evet Scott ve Fred böyle değildi. Hatta birbirlerini çok severlerdi hala da böyle. Fred 19 yaşında olmasına rağmen hiçbir zaman çocukluğunu yaşayamamış. Yurtta büyümüş. Sonra bu Jack denen adam almış onu yanına. Bizde Jackle birlikteydik o sırada , orda tanıştık. Sadece son zamanlarda gergin olduğumuz için Scott'a patladı işte. Ama sen dert etme Fred çok çabuk affeder. Geri gelir akşama." Dedi. "Peki sadece bir şey olmasın lütfen birisini kaybetmeyelim." Dedim. Elimi tuttu ve Hayır öyle bir şey olmayacak birisini kaybetmeyeceğiz. Her şey iyi olacak. Sen endişelenme. Fred'i tanıyorum ben, geri gelecek." Dedi ve bana sarıldı. İnanıyordum Chris'e. Ve Sarılmasına karşılık verdim...

~Chloe'nin ağzından
Emma ile yukarı çıkmıştık ardından bende Scott'ın odasına gittim. Sinirliydi, sakinleştirmek için onunla konuşacaktım . Kapıyı tıklattım ama bir ses gelmedi, bende içeri girdim. Balkonda sigara içiyordu, ne zaman sinirlenirse sigara içerdi. Yanına geçtim. "İyi misin?" Dedim tereddütle. Cevap vermedi ve sigarasını içmeye devam etti. Konuşsa sanki bağıracakmış gibi hissediyordum. Daha fazla üstelemedim. Bana "Kalbini kırmak istemiyorum Chloe git başımdan." Dedi. "Hiç bir yere gitmiyorum!" Dedim. Bitmiş olan Sigarasını söndürdü ve devam etti "Chloe...ben ne yaptım şimdi sadece... Fred...çok salakça davranıyor." Dedi pişman bir sesle. "Onun ne yaşadıklarını en iyi sen biliyorsun Scott. Biraz daha anlayış göster. Bağırmaya bilirdin. Yaptığın kabacaydı o daha 19 yaşında Scott, ondan bir yaş bile olsa abilik yapman lazım. O sevgiye muhtaç Scott." Dedim sakin bir sesle bana sarıldı ve " Onu üzmek istememiştim çok gerginiz Chloe..." Dedi. Boynumda ıslaklıklar hissediyordum, ağlıyordu. Yanağından öptüm ve "Tamam sakin ol geri gelir o. Fred bu sana kızamaz." Dedim. Benden ayrıldı ve dudağıma minik bir öpücük kondurdu. Şaşırmıştım. Yakasından tuttum ve bende onun dudağına bir öpücük kondurdum. Gülümsedi ve bana yine sarıldı. Boğuk çıkan sesiyle "Senden 1 yıldır hoşlanıyorum. Belli ettiğimi düşünüyorum." Dedi. Bende "Fark ettim o yüzden öptüm ya salak" dedim. Ve gülmeye başladık...


700 okunmaya sonunda ulaştık 🥺🥺 sizleri seviyorummmmm oy vermeyi unutmayınn bebeklerim🖤 ~Berra

Kaçış yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin