Kısa hikaye

55 14 0
                                    

Bu hikayenin bir bölümü değil sadece başka bir hikaye yazmak istedim ve bir süre ben yazmayacağım hikayenin devamını adminim yazacak. Üzgünüm. Şimdi yazacağım hikaye çok kısa olucak.
Yazıcağım hikaye  bulunduğu yer ve yılı gerçek ama olay gerçek değildir.


Kosta Rika'da 2016 yılında yapılan bir sörf yarışmasına giden Molly ve arkadaşları evde hazırlanıyordu. Molly her zaman olduğundan daha panikti. Yarışmaya gitmek için alacağı her şeyi almasına rağmen yapmış olduğu listeyi tekrar tekrar okuyup çantayı dökerek yeniden kontrol ediyordu. Bu durumdan bıkmış olan arkadaşları Molly ile aynı zamanda konuşmaya çalışıyor ve  onu rahatlatmaya çalışıyorlardı. Adı Nancy olan arkadaşlarından biri Molly'nin elindeki kağıdı yırttı. Ve " Yeter Molly abartıyorsun aldın her şeyi bak geç kalacağız koy şunları çantaya ve gidelim." Dedi. Sesi sakindi bunu onun yapmasını bekliyordu diğerleri. Çünkü Molly ancak Nancy ne derse yapıyordu onu annesi gibi görüyordu ve onu dinliyordu. Ayrıca Nancy aralarından en büyükleriydi zaten 4 kişiydiler. Molly en küçükleriydi. Darla, Nancy'den bir yaş küçüktü. Cara ise Darla'dan iki yaş küçüktü. Yani Molly ve Nancy arasında 3 yaş vardı. (Wow👏🏻👏🏻) en sonunda evden çıktılar yolda Molly sürekli ne yapacağını anlatıyordu. Bu yarışmayı kazanmalıydı ne olursa olsun kazanacaktı. Molly ünlüydü genellike bir sürü yarışmada birinci olurdu ama bu yarışma onun için çok önemliydi çünkü bu yarışmaya erkek kardeşi Harry gelecekti ona yeteneklerini göstermek istiyordu. O çok iyi bir basketbolcuydu herkes onu konuşurdu o da istiyordu herkes onu konuşsun onu övsün. Evet ünlüydü ama en iyisi olsun istiyordu yeteneklerinin farkındaydı bunu kullanacaktı .
Ve plaja vardılar...kameralar, sürekli soru soran insanlar, jüriler her şey çok karışıktı bu durum onu ilk defa çok rahatsız etmişti. Köşede kardeşini gördü boynuna atladı özlemişti. "Naber sister" dedi. Bu isimden nefret ederdi ama niyeyse mutlu olmuştu dalga geçerek " İyi KARDEŞİM sen  nasılsın?" Bastırarak demişti kardeşim kelimesini. Gülmüştü Harry " İyi sister çok sıkıldım hadi başlasın artık" dedi. O anda Molly'nin koçu Alfred geldi " Molly hazır mısın?" dedi. Başını salladı Molly konuşamamıştı gergindi. Ve ilerleyerek yarışmanın yapılacağı yere geldiler jüriler yerlerini aldı ve yarışma başladı ilk o değildi hatta en son o çıkacaktı bu onun için bir avantajdı. Rakiplerinin hangi hareketlerini kullandığını görecek ve ona göre kendini ayarlayacaktı. Arkadaşları kenarda sadece seyredebildiler tek yaptıkları izlemekti anlamazlardı bu işten.
Ve Molly'den bir önceki kız çıktı o sert dalgaların üstüne çok iyiydi hareketleri Molly hep kıskanırdı bu kızı çok güzel ve iyi yapardı sörfü ama Molly'nin planladığı hareketlerini yapınca planı bozuldu ve koça dönüp " Ben hareketlerimi doğaçlama yapmak istiyorum aynısını yaptı zaten bu şekilde birinci olamam." Dedi. Koç " Haklısın ama tehlikeli olabilir hiç çalışmadığın bir şeyler deneme" dedi. Oda gergindi planı bozulmuştu koca bir aydır sadece aynı hareketleri yaptırıyordu öğrencisine şimdi ise o hareketleri yapamayacaktı. Kız sörfü bitirince sıra Molly'e gelmişti. Herkes büyük bir coşku ile Molly'i alkışlıyordu. Arkadan müzik çalmaya başladı ve Molly  dalgalara doğru ilerlemeye başladı. Ne yapacaktı bir fikri yoktu. Sadece bir şey deneyecekti ama emin değildi takla atacaktı zordu hep yapmaya çalışır hiç bir zaman yapamazdı ya düşer ya da tahta da duramazdı. Ama deneyecekti eğer olursa birinci olurdu kimse denememişti emindi yapacaktı. Yavaşça bir dalganın üstüne doğru çıkmaya başladı. Dalga kıvrılırken hızlandı...hızlandı...ve yukarıya doğru sıçrayıp takla attı. Şans ondan yanaydı tahtanın üstünde durmuştu. Duyduğu megafondaki sesler ise "Molly işte yine yaptı yapacağını  kessinlikle birinci o olacak rakiplerini bu sefer buz etti" bu sesle mutlu olmuştu. Birinci olacaktı... ta ki o dalga onu sörf tahtasının üstünden atana kadar...
Ne olduğunu anlamamıştı birden suya düşmüştü ayağı sörf tahtasının ipine takılı olduğu için suda ters dönmüştü

Şimdi diyeceksiniz ki o zaman nasıl takla attı o iple? sörf tahtası ile birlikte takla attı tek kendi takla atmadı.

Molly çırpınmaya başladı taşa vurmuştu sırtını. Bir şekilde yukarı çıkmaya çalışıyordu. Herkes nefesini tuttu ve o anı izledi müzik sesi kesilmişti. İlk yardım ekipleri hazırlanmaya başlamıştı Molly suyun üstüne çıkamadı...boğulmuştu...birinci olmuştu ama canını feda etmişti. İlk yardım ekipleri onu bulduklarında ölü bedenini sahile getirdiler tek yapabildikleri buydu...

Kaçış yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin