Salona toplanmışık. Chloe zorla olsa da gelmişti. Aslına dinlemesi gerektiğini söylemiştik ama dinlememişti bizi. Aynı şekilde bende. Boynumda hala siyah siyah damarlar gözüküyordu. Sanki bir yaratık gibi duruyordum. Gözlerimdeki beyazlıklar gri rengine bürünmüştü. Çok garip duruyordum.
İlk Chris konuştu "Şimdi şöyle yapıyoruz. Eğer herkes kabul ederse birlikte durmamız bizim için daha iyi olur bu yüzden de başka aynı bi eve taşınalım sadece 7'miz. Liam'da kabul ederse. Tabi gitmek istersen seni burda tutamayız. Aynı şekilde Clara... (Chris'in sesi titremişti gitmesini istemiyordu Clara'nın.)
Sizi burda tutamayız. Jack öldü bunun için tekrardan. Sağol Liam sen olmasan daha kötü şeyler olabilirdi. Demem o ki yine de Jack'in adamları ya da tanıdıkları haber alamayınca harekete geçer. Bu yüzden bizde kalın birlikte başka bir eve çıkalım bizim ekip zaten dağılmayacak. Clara da bizim ekibe dahil olmuştu sende geldin Liam bence 7'miz iyi bir ekip oluruz. Ne dersiniz?" Dedi. Liam " Aslında bundan sonra gidecek bir terim yok. Hem haklısın Jack ölse de adamları ölmez. Bir yerden çıkarlar mutlaka birlikte durmamız güzel olur ben varım" dedi gülümseyerek. Şimdi de herkes bana baktı onay vermemi istercesine. "Ben zaten varım." Dedim. Ve herkes alkışladı Fred " E o zaman-" derken Scott " Hayır Fred. Otur yerinde." Dedi. Fred "Ya ama dememiştim ki!" Dedi ağlarcasına. Bizde gülmeye başladık. O sırada başım dönmeye başladı. Kötü oluyordum hava almam lazımdı
İçerde bunalmıştım. her zaman olduğu gibi terasa çıktım kulaklıklarım takıp müzik dinledim. Müzik dinlemekte kitaplar gibiydi düşüncelerimden beni uzaklaştırır ve daha sakin olmamı sağlardı.Yerde dizlerimi göğsüme doğru çekmiş başımıda dizlerime kapatmış bir şekilde oturuyordum. Birden teras kapısının açıldığını hissettim gelen kişi Chris olmalıydı "Şu sigarayı şurda içmesen" dedim. "Kafamı dağıtmam gerekiyor, senden uzakta içicem zaten seni rahatsız etmez" dedi. Pozisyonumu bozarak kafamı kaldırıp ona baktım, terasın öbür ucuna geçmiş sırtını duvara yaslamıştı. O da, sert ve karanlık gözleriyle beni izliyordu "Yanıma gel yerde oturma" dedi. "O sigarayı söndürmeden yanına gelceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun" dedim. Sözümü bitirir bitirmez daha yeni yaktığı sigarayı söndürdü. "Bu kadar mı istiyorsun yanına gelmemi" dedim gülerek ve ayağa kalktım "Kokunlada kafamı dağıtabilirim Dina" Dedi, 'Dina... güzel ve en korunaklı' yer. Tebessüm ettim ve yanına gittim sırtımı duvara yasladım.
"Kokun için hayatımı ortaya koyabilirim" dedi sesizliği bozarak,"Dahada abart istersen" dedim gülerek "Hayır ben ciddiyim" dedi. İkimizde güldük "Hatta gülüşün...galiba sende kayboluyorum Dina" dedi. Sanırım benden hoşlanıyordu. Duygularımız karşılıklıydı, evet sakladığım duygular ona karşıydı "Duygularımız karşılıklı Chris Bey " diyerek karşı duvara doğru ilerledim "Bi dakika. Ne?" Diyerek bileğimi tut ve beni kendisine çevirdi "Sen az önce ne dedin" diye tekraradan sordu "Cevabını bildiğin sorular sormak aptallıktır" dedim. "Evet aptalım, ama sana" dedi. "Bu hayata başıma gelen en güzel aptallıksın sen Dina" diye cümlesine devam etti. Sırtı duvara yaslıydı bende karşısında duruyordum. Ani bir hamleyle beni duvarla arasına aldı,açıkcası bu hareketi beklemiyordum "Oooo" dedim şaşırmış bir edayla "Duygularımız karşılıklı demek ne anlama geliyor" dedi yumuşak ve kısık bir sesle, "Duygularımızın karşılıklı olduğu anlamına geliyor" dedim. Gözleri dudaklarıma kaydı ama ben gözlerimi gözlerinden hiç ayırmadım . "Öyle olunca ne olur" dedi, "Benden deli gibi hoşlanıyorsun Christopher" dedim gülerek "Duygularım hoşlantı olacak kadar küçük değil" dedi "Ben sana deli gibi aşık oldum Clara"diye cümlesini devam ettirdi. Bende ona karşı hiç boş değildim... hemde hiç.
"Seni seviyorum Clara ve bu sevgi bitmek tükenmek bilmiyor,böyle durumlar için eğitim almıştım ama olmuyor kafamda senden başka bişey yok ve bunları söylemeseydim bu sevgi beni içten içe yok edicekte ve-"
Onu öptümSözünü bitirmesini beklemeden onu öptüm, sıcacık yüzü avucumun içindeydi, yaptığım hareket onu şoka sokmuştu, çünkü bu harekete benden beklemediğine adım gibi emindim. Bir süre sonra karşılık verdi hunharca öpüyordu beni, bende altta kalmamak için ona karşılık veriyordum. Her bir öpücüğünde bana olan sevgisini anlıyordum, çok narin öpüyordum. Dudaklarımı dudaklarından ayırdım. Anlımı anlına yasladım "Seni çok seviyorum Christopher ve bu asla bitmeyecek bi ateşin üzerine sürüklenmek gibi" dedim. "Seninle ölüme bile giderim güzelim" dedi. Güldüm o da güldü "Beni bırakma" dedik aynı anda "Asla" dedim ve ona sarıldım, kolarının arasında kanadı kırık bir kuş gibiydim o beni sarıyordu...o beni iyileştiriyordu. Sevgiye muhtaç büyümüştüm ve o bunu düzelticekti.
Christopher... herkesten sakladığım incinmesine izin vermediğim kalbime,gizli hazineme hoşgeldin ...
Aaaa bölüm sonuuuuuu
Wow tam şok yani
Neyse canolar siz parçalanın ben kaçar💃🏻💃🏻~FadikHeyyyy Bebeklerim...ben çok bir şey yazmadım ama idare edin. Fadiğe teşekkürlerimi sunuyorum. Aşk adamım yaaaa
~Berra