Arkadaşlar için

31 13 0
                                    

"Eeee şimdi ne olcak?!" Dedi bağırarak Fred. "Kulağımın dibinde bağırma salak duyuyoruz seni." Dedi Scott ve Fred'in kafasına vurdu. " Ne vuruyorsun be manyakkk" dedi Fred. Scott sinirlenmiş olacak ki " Sussan mı acaba salak?" Dedi. Chris araya girerek " Herkes toparlansın evden ayrılıyoruz. Bir sürelik başka yerde kalacağız." Dedi. Emma " Nereye Chris nereye gideceğiz başka yer mi var?" Dedi. Chris " Ben Mia'dan yer bulması için ona haber vereceğim sizde hazırlanın çok vaktimiz yok." Dedi. Mia? Mia kimdi acaba Chrislerle mi çalışıyordu? Ben bu sorularla uğraşırken diğerleri odalarına toparlanmaya gitmişti. Chris yanıma geldi. " Clara hadi sende çık odana toparlan." Dedi. Ben hala kendi kendime düşünüyordum. Onun dediğine tepki vermedim. Benim kolumdan tuttu ve " Güzelim hadi çıksana odana Clara sana diyorum." Dedi Beni sarmasıyla ona baktım " Ha? Ne? Ne dedin." Dememle beni sürüklemeye başladı yukarıya doğru. " Chirs nereye?"dedim. Bana bakmadan " Odana toparlan diyorum sana hadii." Dedi. Beni odaya getirdi ve " Bende hazırlanacağım işin bittiğinde aşağı gel." Dedi ve odadan çıktı. Bende hazırlanmaya başladım.

Yarım saat sonra işim bitmişti. Fred ve Scott'ın bağırışlarıyla koridora çıktığım gibi gülmeye başladım. Fred elinde bir pantolon ile Scott'ın sırtında kafasını ısırıyordu. Scott'ta onu engellemeye çalışıyordu. Fred bağırarak " SCOTT bu senin olabilir ama senin olan benim olandır senli benli bir şey mi kaldı a aaaa" dedi. Scott sinirle "Ya sen bana sınav mısın Oğlum ayrıca kafamı bırak! Acıyor AAAAAAAAAAA" diye bağırmaya başladı tekrardan çünkü Fred yine kafasını ısırıyordu. Chloe geldi " Ayy noluyor be Fred bu ne ya Scott? hazırlanın dedi iyi ki Chris, saçma saçma size yakışıyor mu hiç? Biz elit insanlarız sizin yaptığınız şeylere bakın ya." Dedi. Elinde maşa ile birlikte. Emma da elinde bir bavulla geldi. " Ben aşağıdayım siz de gelin Fred Scott'ın kafasını bırak" dedi. Ben hala gülüyordum. Chris aşağıdan bağırarak "GELSENİZE ARTIK" dedi. Fred Scott'ın sırtından indi ve pantolonu alıp odasına koştu Scott'da peşinden koştu. Chloe bana döndü ve elindeki paketi uzattı. "Clara geç oldu ama doğum günün kutlu olsun" dedi. Bende " Ya sağol gerek yoktu" dedim. " Olsun al sen" dedi. Paketi açmaya başladım bir kutu vardı. Kutuyu açınca içindeki kolyeyi gördüm çok güzel bir kolyeydi kelebek deseni vardı üstünde. Kelebekleri sevmezdim ama yine de kolyeyi çıkartıp boynuma taktım. Gülümseyerek bana "Beğenmene sevindim hadi aşağı inelim." Dedi. Ben odama girdim ve bavulumu alıp aşağı indim.

Herkes aşağıdaydı. Chris " Mia ile konuştum. Bize yer buldu oraya gideceğiz ama yol uzun. Orda daha güvenli oluruz. Sonrasına bakarız. Şimdi herkes çok dikkatli olsun arabaya binelim." Dedi. Herkes kafasını sallayarak yavaşça kapıdan çıktık. Dışarda 5-6 koruma vardı bavullarımızı aldılar ve arabaya yerleştirdiler bizde teker teker arabaya binmeye başladık. Scott en öne Chris ile oturdu. Fred ve Emma' da karşı karşıya oturdu ben de arabaya binecektim ki bir silah sesi patladı...

Chloe Yere yığıldı. Yanına eğildim ve başını bacağıma koydum diğerleri arabadan " Chloe! Chloe!" Diye bağırıyordu. Korumalar önümüze geçti o sırada Chris arabadan çıktı ve yanıma geldi. "Chloe! Bana bak aç gözlerini Ch-" demeden. Arkasından birisi onu tuttu ve çekti. Ben ne olduğunu anlayamadan. Önümdeki korumalar yere yığıldı. Emma bağırmaya başladı arkadan "BIRAK BENİ HEY SAN- ! CLA-" diyecekken. Bayıldı. Ben arkamı dönüp bakmaya çalıştığımda birisi kolumdan tutup ağzıma bez koymaya çalıştı onu iterek Chloe'den ve benden uzaklaştırdım ve karnına tekme attım. Biraz uzaklaştığında geri Chloe'ye döndüm. Birisi kollarından tutup sürüklüyordu. Ona gidecekken arkama yediğim darbe ile yere düştüm. En son sürüklendiğimi hatırlıyordum...

Gözlerimi açtığımda havuzun başında ellerim bağlı bir şekilde duruyordum. Karşı tarafa baktığımda Chloe yerde yatıyordu. Chris,Scott,Fred,Emma bağlı bir şekilde yerde oturuyorlardı. Yanıma birisi yaklaştı kafamı kaldırdım ve baktım. Bu kişi sanırım O pislik herif olmalıydı. Bana "Clara uyanmışsın seni bekledim açılışı yapabilmek için." Dedi. "Bırak onları!" Dedim bağırarak. O da çenemden tuttu ve dibime girdi. "Sence bırakır mıyım sizi? Ayrıca seninle daha çok işim var." Dedi. Karşıdan Chris bağırarak "LAN BIRAK SANA KIZI ŞEREFSİZ ADİ HERİF BIRAK LAN! SENİ VARYA-" derken kafasına adamlardan biri silahın arkadısıyla vurdu. Ve Chris yere düştü. Onu bu halde görmek beni çok sinirlenmişti. Sadece onu değil diğerleri de bağlı ve ağızları kapalı bir şekilde çaresiz bir şekilde görmek canımı çok acıtıyordu. Chloe o ise orda yaralı vurulmuş bir şekilde yerde bilinci kapalı
Yatması sinirimi daha da bozuyordu. Adam arkama geçip ellerimi çözmeye başladı bir yandan da konuşuyordu. " Tanışmadık...ben Jack." Dedi. Ellerimi çözünce ayağa kalktım hızlıca ve ona bir yumruk geçirdim. Yere diştü o sırada korumalardan biri Fred'in başını suya soktu ben Fred'e bakarken boynumda bir acı hissettim Jack benim boynuma bir iğne sapladığını fark etmemle acıyla yere düştüm. Boynumu tutuyordum. Bana sırıtarak baktı bense gözlerimi asla Fred'in acıyla çırpınmasından ayırmıyordum. Fred'in başını havuzdan çıkardıklarında derin bir nefes aldım. Jack konuşmaya başladı. "Clara yaptığın her hareket her söz arkadaşlarına yansayacak. Bu yüzden dikkatli ol arkadaşlarını öldürmek istemezsin değil mi?" Dedi. Sinirle ona döndüm ve "SEN NASIL Bİ PİSLİKSİN YA LİAM'I ÖLDÜRDÜN ŞİMDİ...ŞİMDİ DE ARKADAŞLARIMI HEDEF ALDIN AMA EMİN OL BAŞARAMAYACAKSIN"dedim bağırarak. Bana yaklaştı tekrardan "Ama şimdi elimdesiniz ve istediğimi yapabilirim. Hadi senle bi oyun oynayalım" dedi ve diğerlerine döndü devam etti sözüne " Ben sana soru sorayım sende soruma cevap ver eğer cevabın doğru olmazsa arkadaşlarından birini suyla serinletelim" dedi. "Saçmalama bunu yapamazsın." Dedim. Chris sinirle bağırmaya başladı gözü dönmüştü sinirden. "ULAN SENİ ŞEREFSİZ HERİF BIRAK LAN GEL BENİMLE KONUŞ NE İSTİYORSUN KIZDAN?!" dedi bağırarak. Ona aldırmadan bana döndü ve " İlk soruma hemen başlıyorum. Zaten az sonra cevap vermeye halin kalmayacak."dedi boynumu göstererek haklıydı. Boynum uyuşuyordu yavaş yavaş. "Anthony öldürme planını kim kurdu?" Dedi. Net bir cevapla "Ben...ben dedim öldürmeyi." Dedim. Ve diğerlerine döndüm hiç bir şey olmamıştı. Rahatlamıştım. Tekrar söze başladı. "Nereye gidiyordunuz bizden önce?" Dedi. "Bilmiyorum bana bir şey söylenmedi." Dedim. O sırada Scott'ın kafası suya girdi bağırmaya başladım. "BİLMİYORUM YEMİN EDERİM YAPMA ÇIKAR ONU BIRAK HEMEN LÜTFEN!?" dedim. "Bırakalım mı?" Dedi. " Evet evet lütfen." Dedim. Scott'ı tutan adamlardan biri onu havuza bıraktı ve Scott suya düştü. O an ayağa kalkıp havuza atlamak istedim ama ayağa kalkmayı değil bacağımı bile oynatamadım. Ağlamak üzereydim. Chris adamları iterek ordan suya atladı ve Scott'ı suyun üzerine çekti. o sırada üzerlerinde kırmızı lazerler belirdi. Chirs olduğu yerde kaldı hareket bile edemiyordum. Jack'e baktım ve "Sakın...sakın bir şey yapayım deme." Dedim. Ayağa kalkamadan. Bana "Sana demiştim Clara"dedi. Ve saçımdan tuttu ağzımdan bir inleme kaçtı ona baktım. "Beni..bizi rahat bırak!" Dedim. Beni yere attı ve üzerime ayağını koydu bastırmaya başladı. Kendimi savunamıyordum bile. Sadece ona baktım. Emma uyandı o sırada ve "Clara! Scott! Chris! Fred! C-chloe? İyi misiniz?" Dedi. Jack sinirle kahkaha atarken dişlerinin arasından konuştu. "Günaydın Emma nasılsın tatlım?" Dedi. Emma biranda donuklaştı ve konuşmaya başladı " Sen nasıl böyle yaparsın pislik sen oysa ama nasıl?" Dedi. Ve ağlamaya başladı. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken. Jack ayağını üstümden çekti. Ve konuşmaya başladı "Ahh Emma ne kadar da vakit geçti üstünden oysa en son seninle 18 yaşındayken görüşmüştük bana Öğretmen olacağını söyler dururdun." Dedi. Emma " o sen ailemi öldürmeden önceydi." Dedi. Bende bu konuşmayı fırsat bilerek jack'e yaklaştım. Bana ani bir hareket yaptı. Ve bir silah patladı...

Kaçış yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin