Göreve hazırlanmak için odama çıktım, bu görev her şeyi belirliyordu. Odama girip dolabımı açtım, siyah boğazlı bir kıyafet ve rahat hareket edeceğim siyah bir eşofman altı aldım. Kıyafetlerimi giymek üzere yatağın üzerine koydum ve silahlarımın olduğu dolaba doğru gittim. Kıyafetlerimi giymek için yatağa yöneldiğimde Chris'in kapıdan bana baktığını gördüm. Ona gülümseyerek yatağa doğru gittim, tam üzerimdeki t-shirtü çıkarırken Chris "Ben çıkayım" dedi, "Durmanda bi sakınca göremiyorum" dedim ve t-shirtü üzerimden çıkarttım. Chris öksürür gibi olunca gülmeme engel olamayıp hafif bi kahkaha attım ve yatakta duran boğazlı kıyafetimi giydim ardından ayağa kalkıp altımdakini çıkartacakken, Chris "İnan daha fazla burda durursam senin için iyi olmaz" dedi ve hemen arkasını dönüp kapıyı açtı ve odadan çıktı sonrada kapıyı yavaşça kapattı. "Bir dakika ne" dedim gülerek, dediğini ve olayları anlamaya çalışırken.
Kıyafetlerimi giydikten sonra aşağı indim. Aşağı indiğimde herkes siyahlara bürünmüş bir şekilde beni bekliyordu. "Silahlarınızı aldınız mı?" Diye sordum, Scott "Aldık ve hepimiz hazırız. Artık gidelim ve ne olacaksa olsun artık" dedi sitemle. "Tamam hazırsanız çıkalım" dedim ve kapıyı açtım, tam arabaya doğru giderken Chris beni belimden tutup çevirdi. Sırtımız arabalara dönütü ve Chris yüzünü boynuma gömdü. Elleri hala belimdeydi ve sımsıkı tutuyordu. "Çok ama çok dikkatli ol" dedi boğuk bir sesle. Ellerim ellerinden ayrıldı ve saçına gitti, elerim yumuşacık saçlarının içine girdi, ona döndüm ve dudağını öptüm "Sen de dikkatli olcaksan anlaşırız" dedim ve der demez kafasını masum bir çocuk gibi salladı, ona gülüp arabaya doğru gittim, kapıyı açtım ve koltuğa oturdum. Bu görevde can güvenliğim çok riskliydi ama bunu ilk defam yapmıyordum.
Yolda depoya 100 metre varken durduk ben önden gidecektim. Arabanın kapısını açtım inecekken Chris kolumdan tuttu ve dudağıma küçük bir öpücük kondurdu "Dikkat et" dedi, gülümseyerek kafamı salladım ve arabadan indim.Depoya vardığımda deponun kapısında iki tane koruma vardı kapıyı açarak bana yol verdiler ve içeri girdim. Kimse yoktu içerde ayrıca karanlıktı çok net göremiyordum "Hoşgeldin Clara" dedi bir ses arkamı döndüp sesin geldiği yöne ilerlemeye başladığım sırada boynumda bir nefes hissettim arkamı dönmemle ışıkların açılması bir oldu David'i gördüm görmeyeli çok değişmişti, elini saçıma attı ve okşamaya başladı "Büyümüşsün" dedi. Elini saçımdan çekerek "Sende" dedim, güldü ve "Bana bakarken eskisi gibi gözlerin parlamıyor" dedi. Sustum, bir şey diyememişti onunla eskiden çok yakındık, o güvendiğim nadir insanlrdandı.
"Clara abimi neden öldürdün?" Dedi ve çenemi tuttu, "Abini ben öldürmedim" dedim, "Yalan söyleme" dedi , sinirle soluyarak "Ben öldürmedim, ama o beni öldürmeye çalıştı" dedim. "Sen eskiden bir karıncayı bile incitmeye korkarken, şimdi en yakın olduğun kişinin abisini öldürüyorsun" dedi. "Eskiden en yakın olduğum kişi" dedim düzelterek. "Sana aşıktım ben sana ulaşmaya çalıştım, tam sana ulaştım derken abimi öldürdüğünü duyudum. Sen artık sevgimi gram hak etmiyorsun" dedi, "Senin sevgine ihtiyacım yok" dedim ve ondan uzaklaştım. Belinden silah çıkartarak bana doğru tuttu "İyi bir ikili olabilrdik Clara ikimizde okulun gözde öğrencileriydik neden sadece birlikte olmamıza izin vermedin ki?" Dedi, sonra içeriye Chrisler girdi, arkamı döndüm ve oraya bakarken kafama David silahını dayadı ve "Chris...gelmişsin...sen bizim mutluluğumuzu çaldın eğer sen Clara ile karşılaşmasaydın, o gün ben onunla olucaktım eskisi gibi" dedi. "NE ANLATIYORSUN LAN SEN SENİ ADİ ŞEREFSİZ NE DİYO BU CLARA?!" dedi bağırarak Chirs. David "Hadi Clara desene birbirimizi çok sevdiğimizi hatta aynı eve taşınacağımızı, desene bilsin sevgilin daha önceki planlarını" dedi. "Chris yalan söylüyor yemin ederim öyle bir düşüncem yoktu" dedim ağlamaklı bir sesle "Bana neden söylemedin bu herifi tanıdığını? Neden?" Dedi, "Üzgünüm ben-" derken Chris sözümü kesti "Sana güvenmiştim Clara" dedi. "Hayır hayır Chris yemin ederim Chris" dedim ama beni dinlememişti. İçeri hızla David'in korumaları girdi ve ateş etmeye başladılar, bizimkilerde ateş ediyorlardı. David kolumdan tutarak beni arka kapıya götürmeye başladı, onu iterken elindeki silahı almaya çalıştım tam aldığım sırada tetiği çekti David ve o an karnım da acı bir sızı hissettim David beni tutmuştu "Bizim hikayemizin sonunda buymuş" dedi ve beni bırakıp kapıdan çıktı ben ise hareket dahi edemiyordum en son duyduğum bir takım sesler vardı "CLARA VURULDU" "CHRİS CLARAYA GİT" "SİKTİR CLARA" bu seslerle gözlerim kapandı...Gözlerimi açtığımda yatakta yatıyordum herkes başımda dikilmişti. Fred heyecanla "Uyandı uyandı " dedi. Herkes bir anda bana bakınca doğrulmaya çalıştım. Liam beni tutarak "Yat Clara kalkmaya çalışma" dedi. Sonra Chris'e baktım bir şey söyleyecekmiş gibiydi ama hiç bir şey demeden odadan çıkmıştı. Açıkçası haklıydı onunla konuşmalıydım...
~Gece
Yataktan yavaşça kalkmaya çalıştım çok canım yanıyordu ama kararlıydım Chris'in odasına gidecektim. Yataktan kalkınca kenarlardan tutunarak odamın kapısını açtım, koridora çıkınca Chris'in odasının kapısını tıklattım, ses gelmeyince içeri girdim. Yatağında değildi balkonda olabileceğini düşünüp balkona çıktım tahmin ettiğim gibi balkonda sigara içiyordu yanına geçtim "Chris..." Dedim titrek bir sesle soğuktu dışarısı. Bana cevap vermedi devam ederek "Chris ben çok üzgünüm söyleyecektim ama-" derken bana dönüp "Ama ne? Ama ne, Clara bana söyleseydin onu tanıdığını, belki başka bir yolla yakalardık onu" dedi. "Bak haklısın gerçekten düşünemedim" dedim, "Ben sana ne dedim Clara? Sana bir şey olursa ben toparlayamam kendimi dedim dimi sen ne yaptın gittin kendini tehlikeye attın seni uyardığım halde" dedi. Bir şey diyemedim "Git" dedi. Şaşırmış bir şekilde "Ne?" Dedim, tekrar etti "Git başımdan" dedi, sinirle "Gitmiyorum!" Dedim bana döndü ve kolumu tuttu "Git artık git " dedi "Bana aşık olduğunda öyle demiyordun ama" dedim "Aşk başka iş başka ikisini birbirine karıştırıyorsun Clara çok önemli bir bilgiyi bize vermedin, belki de şuan David'di öldürmüştük ve bu lanet işten kurtulmuştuk. Ama sen ne yaptın bize hiç bir bok anlatmadın sorduğum halde" dedi. "Chris emin değildim belki de yanlış kişiydi bilemezdim." Dedim "Bize söyleseydin o kişi olup olmadığını bulurduk, git şimdi her şeyi mahvettin zaten, bi bok olmadı" dedi. "Tamam başka bir plan yaparız" dedim. "Clara anlamıyor musun? dibimizdeydi de yakalayamadık kaçınca mı yakalayacağız?" Dedi. "Chris yapma böyle biz hiç bilmediğimiz bir adamın yerini bulup öldürdük bunu mu bulamayacağız?" Dedim "Bulmuş olabiliriz, ama bunu da bulacağımız anlamına gelmez. Ayrıca daha neler sakladığını bile bilmiyoruz" dedi. "Daha sakladığım bir şey yok" dedim "Belli olmaz güvenemiyorum sana" dedi. "Saçmalama Chris" dedim sinirle "Bir ilişkide güven yoksa o ilişkide yoktur Clara" dedi. "Ne demeye çalışıyorsun? Alt tarafı bir şey söylemedim diye bu kadar büyütme olayı" dedim. " Ara verelim Clara düşünmeye ihtiyacımız var" dedi, gözlerim dolmuştu o kadar şaşırmıştım ki bunu diyeceğini bile düşünmüyordum " Madem öyle ara verelim senin için kolaylık yapayım, direk ayrılalım da bitsin" dedim. Chris tam bir şey diyecekken kapıyı çarpıp odasından çıktım gözyaşlarım akıyordu. Terasa çıktım ve koltuğa doğru uzandım o şekilde de uyuya kalmışım.