Tartışma

35 12 0
                                    

Eve geldim. En son bu evden kaçışımı hatırladım. Açıkçası duygulanmıştım. Odama çıktım en son bıraktığım gibiydi dağınık... Apar topar çıkmıştım evden. Çekmeceme yöneldim açtığım gibi flaş belleğe bakmaya başladım. Flaş belleği bulduğumda sevinçle yerimde zıpladım. Sonra telefonumu elime aldım. Telefonumu çatışmadan sonra Chloe yapmıştı. Emma'ya haber verdim. Beni anlayışla karşılayacağını düşünüyordum. Hemen geri dönecektim zaten. Emma'ya mesaj attıktan sonra odama dolaştım biraz önemli bir şeyler bulabilirdim hala. Gözlerim duvardaki çerçeve ye takıldı. Ben Ve Annem vardık. O günü hatırladım ne mutluyduk.

Odadan çıktım ve salona ilerledim. Silahımı montumu koltuğa bırakıp biraz uzandım yorulmuştum. Sonra Kapı çaldı. Korkarak kapıya ilerledim. Yavaşça kapıyı açtım. Karşımda gördüğüm kişi afallamama sebep oldu. Üvey babam karşımda duruyordu hemen kapıyı kapatmaya çalıştım. Ayağını kapının arasına koydu ve "Clara içeri al beni konuşalım"dedi. "Konuşacak bir şey yok git burdan hemen!" Dedim. Ama içeri kapıyı ittirerek hızla girmişti.Kapıyı kapattı ve ellerimi tuttu. "Konuşalım." Dedi. Sinirle ellerimi çektim ve bağırmaya başladım. "BENİM SENİNLE KONUŞACAK BİR ŞEYİM YOK! GİT BURDAN! BİR DAHADA KARŞIMA ÇIKMA" Dedim. Bana "CLARA SANA BAKAMAZDIM! BENİ ANLASANA!" Diye bağırınca daha da çok bağırdım. "ÇÜNKÜ O LANET ALKOLE VERDİĞİN İLGİYİ BANA VERMEDİN! EN AZINDAN GİDİYORUM DESEYDİN! YA BEN SENİN BENİ TERK ETTİĞİNİ KOMŞUDAN ÖĞRENDİM!" Gözümden yaşlar akmaya başladı "Ne yaptım sana!? eve her gün alkollü geliyordun seninle ben ilgilendim. Barlardan seni ben topladım. Beni hiç mi sevmedin?" Dediğimde sinirle saçlarını karıştırdı ve "ETRAFINA BAKTIN MI HİÇ? KİMSE SENİ SEVMİYORDU Kİ CLARA! ANNEN? SEVSEYDİ SENİ YANINA ALIRDI! KİMSE SEVMİYOR SENİ SEVMEYECEKTE GERÇEKTEN İNANDIN MI SENİ SEVDİĞİME! BEN SENİ YANIMA ÇOK MU İSTEYEREK ALDIM ZANNEDİYORSUN?!" dediğinde üstüme doğru gelmeye başladı. "Git burdan hemen! yoksa polisi arayacağım!" Dedim. Oda gülerek " Öyle mi? Polisi mi arayacaksın?" Dedi beni duvara sıkıştırdı ve boğazıma yapıştı elimle kolunu tutuyordum. " Seni öldürdüğümde polise ihtiyaç kalmayacak ama" dedi. Zar zor nefes alıyordum. Bacağımla özel bölgesine tekme attığımda yere acıyla düştü. Arkamı dönüp telefona doğru koşarken bacağımdan tuttu yere kapaklandım üstüme doğru eğildi ve boğazımı sıktı. Beni öldürecekti kararlıydı. Göğsünü ittiriyordum. Ama işe yaramıyordu. Zorlada olsa ona tekme atınca. Diğer tarafa yuvarlandı. Bende ona yine tekme attım. Acıyla inliyordu. Cebindeki bıçağı gördüm. Silahımı almam gerekiyordu. Silahı almak için salona koştum o sırada cebindeki bıçağı çıkardı ve peşimden gelmeye başladı. Salona girdiğimde silahımı göremedim. Yastıkların altına bakarken bana doğru hızla bir hamle yapıp bıçağı bana batırmaya çalıştı. Panikle kolunu tuttum. Bana ",kızı-" demeden sözünü kestim. " Bana kızım deme." Dedim. Sonra beni hızla itti yere düşünce ondan tutundum. Ve birlikte yere düştük. Acıyla inledi. Ve yere yuvarlandı. Ona baktım bıçak ona saplanmıştı. Geriye doğru çekildim. Her tarafım kan içindeydi. Ayağa kalkıp Kapıya doğru koştum ve kapıyı açtım. Ayaklanmaya çalıştı bana doğru geldi o sırada kapının önünden çekildiğimde. Kapıdan dışarı yuvarlandı arkasınsan kapıyı kapattım ve kitledim. Kapıya vurmaya başladı yere çöktüm ve kapıya yaslandım ağlamaya başladım.
"Clara aç kapıyı yalvarırım aç! Biraz para ver lütfen" dediğinde gözlerimdeki yaşı sildim " Buraya para için mi geldin?! Beni görmek için değil miydi?!"diye bağırınca "Ben...ben üzgünüm Clara hiç param yok yalvarırım" dedi. "Git burdan senin sesini duymak istemiyorum. Git!" Diye bağırıyordum. "Annenlede bu şekilde kavga etmiştik...beni bu şekilde bırakma Clara"dedi ağlayarak. "Annemle ne yaptığınız umrumda değil gidin hayatımdan! Ben sadece yaşamak istiyorum sizi İSTEMİYORUM." Dedim. Ardından ses kesildi. "G-gittin mi baba?" Dedim. Titrek sesle. kapı değiliğinden baktım. Kimse yoktu gerçekten gitmişti. Yere yığıldım...haklıyıdı sevilmeyecektim....

ABOOOOO NE OLDU AZ ÖNCE
Gerçekler gün yüzüne yavaş yavaş çıkıyor
Nasılsınız? Ne yaptınız? İyisiniz umarım 🤞
Hadi görüşürüz 👋 ~Berra

Kaçış yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin