Tamam mı?

23 11 0
                                    

Sabah uyandığımda yanımda Chris yoktu. Son zamanlarda hep yanımda uyuyordu.
Hemen yataktan kalktım ve üzerimi değiştirdim ve hızlı adımlarla aşağı indim, salona yöneldim. Herkes koltuklara oturmuş sesiz bir şekilde bekliyordu . Chris gel otur dercesine yanını göstererek. Ama kimse tek kelime etmiyordu. Ortamda ölüm sesizliği vardı. Chrisin yanına geçtikten sonra Scott'la göz göze geldik, ona noluyor dercesine baktım ve çenesiyle ortada duran masayı gösterdi. Dikkatimi masada duran telefon çekti. Telefon aramadaydı ve biri konuşuyordu, ses tanıdık geliyordu. Endişeyle Chrise döndüm. Düz bir ifadeyle beni izliyordu. Birden telefonun karşısındaki adam öksürdü, Chrisin gözleri telefona döndü, adam "Yani ya gelirsiniz yada devamına ben karışmam"dedi, resmen bizi tehdit ediyordu Chris tam küfür edecekken telefon kapandı. Chris ani bir hareketle ayağa kalktı elleri dağınık saçlarına geçti "Boktan boktan işler" diye bağırdı sesi gür çıkmıştı. Bende ayağa kalkıp "Ne olduğunu biri bana açıklayacak mı? Telefondaki adam kimdi" Dedim imalı bir ses tonuyla. Chris "Şu sikik beyinli David'di" dedi yine gür sesiyle "Ne...bize nerden ulaşmış" dedim sinirle "Bilmiyorum Clara, gerçekten bilmiyorum" dedi Chris umutsuzca.
Birden masanın üzerinde olan telefonu aldım ve bilgisayarların olduğu odaya doğru hızla yürüdüm Chris arkamdan "Clara" diye bağırsada takmadan odaya girdim. Onlarda arkamdan odaya daldılar ve ne yapıcağımı büyük merakla izlediler. Onları takmadım.
Büyük ihtimalle hat tek kulanımlıktı ama burdan konum belirleyebilirdim.
Hızla bilgisayarda tuşlara bastım yapılması gerekenleri yaptım. Tahmin ettiğim gibi hat tek kullanımlıktı ama konum bir depoyu gösteriyordu.
Yavaşça arkamı döndüğümde Chrisin bana gururla baktığını gördüm, "Tuzak olabilir" dedi bu bakışın ardından. "Zaten bu işin içinde bişey olduğu çok belli, bu kadar kolay konum belirlenmez. Hatta bu kadar büyük bir çetenin konumunu bu kadar kısa sürede bulmamız imkansızdır." Dedim ardından bilgisayarın başından kalktım, be kalkar kalmaz Scott bilgisayarın başına geçti "Nasıl yaptın ya" dedi sorar bir şekilde "Meslek sırrı" dedim gülerek. Chrise baktığımda bana baktığını gördüm sanki bişeylerden yada bişeyden korkuyor gibiydi.
"Noldu" dedim sadece onu duyabileceği bir tınıyla, başını olumsuz anlamda saladıktan sonra beni bileğimden tuttu ve birden çekiştirmeye başladı. Ona ayak uydurduğumda beni terasa çıkardığını farkettim. Hiç mızmızlanmadan onla beraber yukarı çıktım.
Terasa geldiğimizde oturdu, benide yanına oturttu başımı göğsüne yasladı ve saçlarımı öpüp kokladı.
"İyi misin Chris" dedim, "Korkuyorum Dina... sana zarar gelmesinden çok
korkuyorum...ölüyorum bitiyorum sana zarar gelcek diye" dedi "Chri-" demeye kalmadan "Ve o sikikler bizi tuzakla yakalamaya çalışıyorlar" dedi sinirle "Hey sakinleş, bize bişey olmaz. Merak etme akılıca bir plan yapıcam. Sen sadece sakin ol" dedim ve yanağına  bir öpücük kondurdum.
Ayağa kalktım ve onuda kaldırdım, beraber aşağıya indik ve salona geçtik. Herkes hala salondaydı, bizde boş bulduğumuz bir yere geçtik, ben yine Chrise yaslandım "Şimdi ne olcak" diye sordu Fred korkuyla "Plan yapmamız gerek, bizi bi depoya götürüp tuzağa düşürcekleri keisin" dedim ve dikleşerek aklımada ki planı anlatmaya başladım.

"İyide çok riskli olmazmı" diye sordu Chloe "Evet. Zaten amaç da o, onlar benim aynı evde kaldığım arkadaşlarımı ve erkek arkadaşımı tehlikeye atamıyacağımı  benden iyi bilirler" dedim sakinlikle "Ters köşe yapıcağız yani" dedi Emma "Aynen" dedim onaylarca.
Chrise döndüm, düşünceli bakışları üstümdeydi  "Sana zarar gelebilir" dedi umutsuzca "Hayır gelmeyecek söz veriyorum" dedim güvenilir bir sesle. Onun onayını almadan bu görevi başlatamazdım "Görevi onaylıyor musun?" dedim ona bakarak. Karasızlıkla evet anlamında başını salladı "O zaman tekrardan anlatıyorum" diye söze girdim "İlk önce ben yem olarak depoya gitçem. Büyük ihtimalle  David ve adamları da orda olcak, ben onların dikkatini dağıtırken sizde adamlardan başlayarak yavaş yavaş bütün herkesi etkisiz hale getirceksiniz. Ama David baygın olmamalı, ona ayık ihtiyacımız var" dedim ve herkese bakış attım "Tamam mı?" dedim ve herkes başını salladı bu görev yolunda gitmezse kötü sonuçlar doğura bilirdi.....



Selam canolar ben geldim
Biliyorum bölüm çok geç geldi
Ama gerçekten çok yoğundum kusura bakmayın 🖤
Neyse oy vermeyi  unutmayın öpüldünüz💃🏻💃🏻💃🏻
~Fadik

Kaçış yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin