Gece Mavisi

25 13 0
                                    

~Clara'nın ağzından
Akşam olmuştu. Fred hala yoktu. Az önce Liam ile konuşmuştum, bugün kendi evinde kalacaktı. İşleri bitmemişti. Bizde hazırlanıp yola çıkacaktık, ama Fred olmadığı için onu beklemiştik. Onu beklerken Chloe ve Scott'ın birlikte olduğunu öğrendik. Zaten az çok tahmin etmiştim, Scott'ın Chloe'ye olan bakışları her şeyi anlatıyordu.

Şimdi salonda oturmuş Fred'in gelmesini bekliyorduk. Ve beklediğimiz kapı zili çaldı. Herkes merakla kapıya yöneldi Chris kapıyı açtı karşımızda ağlamaktan gözleri şişmiş, burnu kızarmış Fred'i gördük. Fred içeri girdi yavaşça, bizde peşinden gittik kimse konuşmuyordu. Scott Fred'in kolundan tuttu ve ona sıkıca sarıldı. Fred de ona sarıldı ve konuşmaya başladı. ''Sen tam bir aptalsın Scott, yemin ederim gördüğüm en kalp kırıcı bir insansın domuz kafalı.'' bu dediğiyle herkes gülmeye başladı Scott da dahil. Scott ''Biliyorum, tam bir malım, Fred gerginiz bu yüzden sinirimi senden çıkardım özür dilerim affet, bu domuz kafalıyı'' dedi. Fred'de ''Sana kıyamıyorum ki, abimsin sen benim.'' dedi. ''Artık bir yengende var.'' dedi Scott. Fred'de ''Biliyorum zaten, yinede tebrikler'' dedi ve Chloe'ye sarıldı. Biz ne olduğunu anlamıyorduk Scott '' Sen nerden biliyorsun?'' dedi. Fred '' Zor olmadı ikiniz yemek yerken yemeği değildi birbirinizi yiyecekmiş gibi bakıyorsunuz da onadan.'' dedi. Bunu demesiyle ikisi birden kızardı.

Herkes odalarına geçmişti. Bende valizimi hazırlamaya başladım. En son valiz hazırladığımızda saldırıya uğramıştık. Kıyafetlerimi bir daha geri yerleştirmiştim. Şimdi yeniden hazırlanıyordum, sabah giyeceklerimi bir kenara koydum ve onun dışında kalan kıyafetlerimi valize koymaya başladım. Burda sadece 2-3 ay kalmış olsamda, fazla kıyafet almıştım. Ayrıca bomba kurmaya gittiğimiz zaman kurşun yiyen telefonumda değişmişti en üzüldüğümde buydu bütün fotoğraflarım ondaydı. Ailem, kardeşim ve köpeğim falan. Liam'da bana ulaşamamıştı. Ben hem bunları düşünüp hem hazırlanırken odamın kapısı çaldı muhtemelen gelen Chris'di. ''Gel'' dedim, içeri girdi, ve bana doğru geldi ona bakmadım hala kıyafetlerimle uğraşıyordum. Arkama geçti, ellerini belime sardı ve kafasını boynuma gömdü. İstemeden gülümsemiştim. Kıkırdamamı duymuş olcak ki o da sırıttı. Sonra derin bir nefes aldı ve kalın boğuk çıkan sesiyle ''Mükemmel kokuyorsun kokun beni sarhoş ediyor'' dedi. Çok romantik sözler sevmezdim ama konu Chris olunca iş değişti bende gülümsedim. Boynumdan öptü, ellerini belimden çekti ve yatağa oturdu. Ona baktım, göz göze geldik. Kahverengini hiç sevmezdim, ta ki onun gözlerini görene kadar, sabaha kadar bakabilirdim. ''Saçlarını neden boyadın güzelim?'' dedi. Duraksadım saçlarımı en son kardeşim Molly ile boyamıştık, 4 ay önce. Molly benim üvey kardeşimdi, onu kendimden daha çok seviyordum. O annem ile birlikte yaşıyordu. Benden 3 yaş küçüktü. 6 ay önce annemin yanından yanıma gelmişti o zaman saçlarımızı gece mavisine boyamıştık. Bende tatildeydim çalışmıyordum. ''Kardeşimle boyadım.'' dedim. Kaşları havaya kalktı ve ''Kardeşin?'' dedi. ''Üvey kardeşim.'' dedim. ''Bana demedin kardeşinin olduğunu.'' dedi. ''Kimse bilmiyor Chris'' dedim . ''Tamam daha sonra anlatırsın seni sıkmak istemiyorum. Boyası akmış saçlarının, yenilesene'' dedi. Bende ''Hiç vakit bulamadım ki'' dedim. ''Birlikte boyayalım mı?'' dedi. Şaşırdım, '' Şimdi mi?'' dedim. '' Evet şimdi hadi gel'' dedi. Elimden tuttu ve onun banyosuna gittik. Beni lavabonun üstüne oturttu kendisi içeri gitti. Elinde boya kutusuyla geldi. ''Daha önce saçını gece mavisine boyadın mı?'' dedim. Çünkü elindeki boya gece mavisiydi. Bana '' Evet boyadım.'' dedi. Yine şaşırdım, '' İstiyor musun ona göre?'' dedi. Heyecanla başımı olumlu anlamda salladım. Saçımdaki tokayı yavaşça çıkardı, boyayı ayarladı ve yavaşça saçlarıma sürmeye başladı. Ben sadece yaptıklarını izliyordum.

Saçımı boyamayı bitirince başka bir kutuyu çıkartıp ayarladı ve kendi saçına sürmeye başladı. Niyeyse sürekli şaşırıyordum, ''Sen de mi?'' dedim. '' Evet güzelim bende" dedi.

Hellooo ben geldim
Sizce Bölüm nasıldı?
Bölüm sonu hakkında ne düşünüyorsunuzz?
Bence harika
Ay neyse ben kaçtımm
Öptüm sizi~Berra

Kaçış yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin