Final

17 5 0
                                    

Garip sezgiler... kötü bişey olcak duygusu... mutlu olmam gerekirken korkuyor olmam... garip düşünceler... bişey canımı sıkıyordu ve karnımı ağrıtıyordu. Herkes gülüyor eğleniyordu ama bişey benim eğlenmemi engelliyor, beni kötü hissettiriyordu. Korku muydu bu ... ama neyden.

Düşüncelerimin ardından boğulurken birinin beni dürtmesiyle gerçekliğe dondüm "Clara iyimisin güzelim" dedi Chris "Hı... evet iyiyim" diyebildim. Chris endişeli gözlerle beni seyrediyordu. Daha fazla endişelenmemesi için ona gülümsedim ama kesinlikle iyi değildim.

Telefonum dikkatimi çekti, bir mesaj gelmişti. Hemen telefonu elime aldım ve gelen mesaja tıkladım... Bilinmeyen numara...

Bilinmeyen numara: İyimisin güzelim... sana çok değer veriyor olmalı./20.02
Siz kimsiniz?/20.03
Bilinmeyen numara:Biraz sonra o yakışıklı yüzünün parçalanması kötü olurdu dimi?/20.03
Son kez soruyorum siz kimsiniz?/20.04
Bilinmeyen numara: Hey sakin ol bir zamanlar banada aşıktın/20.04
David?/20.04
Bilinmeyen numara: Bak nasılda tanıdı zeki kız/20.04

Hemen başımı telefondan kaldırıp etrafa baktım...evet ordaydı, bana bakıyordu ve elindeki şeyi sallıyordu...elindeki şey...

"Eğilin" diyebildim hala şoktaydım. "Efendim güzelim anlayamadım" dedi Chris. "EĞİLİN" diye bağırdım bu sefer. Chris "Ne diyosun Clara" dedi ve ayağa kalktı, elinden sımsıkı tutup yere eğilmesini sağladım. "EĞİLİN DEDİM" diye bağırdım tekrardan... yada bağıramadım...sesimi bastıracak  kadar gürültülü bir ses ve karanlık...

Gözlerimi hafifçe araladım karanlık beni almamıştı ama... onu almıştı...gözleri kapalıydı...yüzünde kanlar vardı...benim bile dokunmaya kıyamadığım yüzde yanık izleri, kanlar ve daha bir çok şey...korkuyla ona döndüm, kafamı kalbine yasladım, birbirimiz için atan kalbi artık atmıyordu ses yoktu... en son dayanamayıp "HAYIR...CHRİS...HAYIR NOLUR AÇ GÖZÜNÜ LÜTFEN..."diye bağırdım avazım çıktı kadar. "Şşşş ne bağırıyorsun ya kulağım patladı" dedi bir ses... o bir ses çok tanıdık geliyordu...David

"Sen" dedim acıyla "Evet ben" dedi yüzsüzce gülerek "Sen ne yaptın" dedim nefesim yettiği kadar "Onları öldürdüm,ve artık seninde hikayenin sonuna geldik" dedi. "Benimde" dedim sesim kesik kesik çıkıyordu "Seninde" dedi anlamsızca "ÖLDÜRSENE ARTIK PİÇ" dedim bağırarak "Ah küçük Clara...minik Clara hiç ağzım yakışıyor mu " dedi. Silahın namlusunu başıma yaslarken "Son sözlerini alalım miniğim" dedi. Gözlerimi kapadım "Korkmuyorsun" dedi sahte bir şaşkınlıkla "Ölmek istiyorsun" dedi yine aynı ifadeyle. "Hayır" dedim kanamam vardı ve çok kan kaybetmiştim son 30 saniyemi yaşadığımı anladım "Çünkü ben zaten ölüyüm" dedim "Ne diyosun" dedi anlamsızca ve evet...acım durdu, nefes alış verişim durdu, kalbim durdu, sevgim durdu. Sadece karanlık ve ben...

Karanlık beni içine almadı dedim ya yine çok erken konuşmuşum...

Ben para için kendimi riske atarak ölecek bir insandım, ve ölmüştüm de...

Evettt hikayemiz bitti kötü son benimde beklediğim bir şey değildi Şalsmdmamsndn sizleri çok seviyoruzzz ~Berra ~Fadik 🖤🖤

Kaçış yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin