Eve geçtiğimizde birbirimize iyi geceler diyip odalarımıza gittik. Şimdilik bir plan yapamazdık. İyileşmelerini beklemeliyiz. Bu yüzden yarın konuşacaktık. Kendimi yatağa bıraktım. Yastığa kafamı koyduğum gibi uyumuşum.
Sabah gözlerimi başımın ağrısıyla açtım. Yatağımın ucundaki saate baktım saat daha 6 olduğunu gördüğümde nerdeyse hiç uyumadığımı anladım. Komidinin üstünden ağrı kesici alıp ilacı yuttum. Kahveye ihtiyacım vardı tam bir kahve bağımlısı olduğum için dayanamıyordum. Bir kaç gündür de kahve içmeyince vücudum kahve istiyor doğal olarak. Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa indim.
Ev sessizdi kimse uyanmamıştı. Kendime kahve yapmaya başladım. Suyu ısıtırken Christopher'ın sesiyle irkildim. "Sabah sabah ne yapıyorsun?" Dedi. "Kahve. Senin dinlenmen lazım-" sözümü keserek " iyiyim ben ,Scott yaralı olduğunu söyledi. Niye pansuman yapmadın?" Dedi. Alay ederek "iyiyim ben." Dedim. Güldü ve sandalyeye oturdu. Bende kahvemi yapıp başka bir sandalyeye oturdum. Başımı kollarımın arasına alarak masaya kafamı koydum. Cidden çok ağrıyordu başım. Christopher " Niye plan olmadı" diyince kafamı masadan kaldırıp ona baktım ve hiçbir şey demeden geri masaya koydum kafamı. Sinirlenmiş olacak ki "Clara soru so-" "Bilmiyorum! Anladın mı?! Bir şey bilmiyorum! Olmadı işte başka bir şey yapmamız lazım başaramadık." Bunları derken sesim sonlara doğru kısılmıştı. Masadan kalkıp gitti Christopher. Bende geri masaya kafamı koydum. Sonra aklıma gelen fikirle geri kalktım. Evime gidecektim. Orda flaş belleğim vardı. Bütün bilgilerim, çalıştığım yerler, ne zaman çalışmaya başladığım, numaralar kısacası her şey vardı. Adamların numarası da vardı. Onların sinyallerinden bulabilirdik. Bunu onlara söylemem lazımdı,bu yüzden kahvaltıyı beklemem gerekti yada gerekmezdi tek başıma gidip flaşı alıp gelmek ne kadar zor olabilirdi ki. Hemen sırt çantamı aldım montumu giyip evden çıktım.
👾
Eve varmama az kalmıştı, evi görür görmez adımlarım sıklaştırmaya başladım hemen kapının girişindeki merdivenlerden çıktım ve kapıyı açtım.Kısa bir bölüm oldu kb
Ama bir sonraki bölüm bomba şeyler olcak
Bide okuyanlar oy versin bir zahmet 💃🏻💃🏻💃🏻
Öptüm hadi görüşürüz ✌🏻~Fadik