3 Atış

45 13 1
                                    

Sabah dışardan gelen silah sesleriyle uyandım ,dışarıya bakmak için yatağımdan kalktım sesler silah poligonundan geliyordu,silah kullanmaya aşıktım ve buda beni heyecanlandırdı hemen koşar adımlarla aşağıya indim,kapıdan çıktığım gibi poligona koştum ve içeri dalıp elime bir silah aldım.Bizimkilerin yanına geçtim Scott ve Fred atış yapıyordu Christopher bana dönüp kulaklık uzattı kulaklığı aldığım gibi kulağıma doğru eğilip ''3 atış sonra sıra bizde'' dedi ''Bizde?!'' dedim sorar bir şekilde ''Ne oldu korktun mu '' dedi ''Korkmak mı? hiç sanmıyorum '' dedim Scott ve Fred arkasına dönüp bizim yanımaza doğru geldiler Fred gülüyordu Scott onun aksine sinirli gibiydi ''BOK KAFALI FRED HİLE YAPTI'' diye bağırdı ''Ağlamana gerek yoktu Scott aşkm'' dedi Fred .
Crhistopher ''Off çocuklaşmayın yine'' dedi.Kendimden emindim silahlar uzmanlık alanımdı ''Scott aşkm hadi iddaya girelim '' dedi Fred,Scoot ''Ne iddası bu Fredcim'' dedi bıkkın bir sesle ''Önceee ben kazanırsam 1 hafta kölem olacaksın sen kazanırsan'' dedi biraz bekledi ve ''bakarız oraya işte '' dedi ''İddanın ne olduğunu söyliycek misin artık'' dedi Scott ''Kim alır'' dedi Fred ''Ne kim alır FRED'' ''Ya mal mısın Scott işte Clara mı alır Cris mi '' ''Sonuna kadar kardeşimin arkasındayım '' dedi Scott ,ona göz devirdim '' He o zaman Clara kazanacağına göre sana bir idda koymamıza gerek yok '' dedi Fred . Frede tebessüm edip atış yerine geçtim ''3 atış hakkın var'' dedi ''Tamamdır'' dedim ve kulaklığı takıp mankenin tam kalbinin ortasına nişan aldım nefesimi düzene sokarak tetiğe bastım 3 el ateş ettim, geriye çekildim ve Crhistophere yol verdim oda nişan aldı tetiğe bastı ve 3 atış. Crhstophera doğru döndüm mankenlere yönelince benim mankenimin kalbinin parçalandığını gördüm,dudağımın bir tarafı alaycı bir şekilde havaya kalktı  Crhistopherın mankenine baktım 2 atışı kalbinden sıyırmış diğer atışı da kalbinin ortasına doğru gelmişti benim mankenim gerçek bir adam olsaydı ölme ihtimali kesin olduğu için benim kazandığım kesindi vücudumu Crhistopher'a doğru çevirdim ve ''iyi iş çıkardın'' dedi Crhistopher . ''Tabi iyi iş çıkartacağım '' dedim. ''Ama senin ki iyi iş mi bilemem'' dedim alaycı bir şekilde. Frede baktığımda kahkaha atıyordu. Scott'a ona anlamsız bir şekilde bakıyordu. Atış alanından çıkınca kulaklığımı da çıkardım. Fred bana doğru geldi ve bana sarıldı ''Aferin kız! göt ettin Crhisi'' ufak çaplı bir kahkaha attım. ''EEEEE beni çok küçük görmüşsünüz be siz '' dedim. ''hadi o zaman benim karnım çok acıktı kızlar uyanmıştır yemek yiyelim artık'' dedi .''Ama önce Scott bebeğim sırtına binmek istiyorum ayaklarım yoruldu'' dedi Fred. ''Yürü be ordan '' dedi Scott ''Aaaa Scott iddayı kabul etmeden önce düşüncektin'' dedim. Scott bıkkınlıkla " İyi tamam gel sırtıma Fred." Dedi. Gülüyordum onların haline Fred Scott'ın üstüne atladı ve " Yaşasın atlı prens oldum yeahhhh" dedi. Scott " susu bi" diyordu. Christopher'a baktım ki zaten onun bana baktığını gördüm ve gülümsedim. O da bana gülümsedi keşke hep gülümsese...çok yakışıyor gülmek ona  niye gülmeyi tercih etmiyor diye düşünürken yürümeye başladık. Eve geldiğimizde mutfağa geçtik kızlar ordaydı. Emma ''Çağıracaktık sizi baktık atış yapıyorsunuz vazgeçtik.'' dedi. Fred Scott'ın sırtından indi ve '' Ya bakın kızlar Clara çok iyi atış yapıyor Cris'i yendi!'' sevinçten zıplamaya başladı. Chloe '' Dur tahmin edeyim Fred ve Scott kim yenecek diye iddaya girdi Fed her zamanki gibi kölem olucaksın dedi Scott'a Clara'da kazanınca Scott Fred'in kölesi oldu dimi?'' dedi. Fred '' Aaa evet nasıl bildi ya?'' dedi. Chloe '' Sizi gördük salak''dedi. Herkes gülmeye başladı. Daha sonra masaya geçip yemek yemeye başladık aklıma gelen soru ile '' Adamdan bir haber geldi mi?'' diye sordum. Eve geldikten bir kaç saat sonra evi gözetlemesi için bir adam yollamıştık. Emma '' Hayır haber gelmedi. Ama yoldaki ceseti almışlar'' dedi. '' Bu yeterli olmaz dikkat çekmek için bir adam daha mı öldürsek?'' dedi Scott. '' Yada adamlar mı öldürsek toplu bir şekilde.'' dedim. Christopher bana baktı ve '' Olabilir. Dikkatini daha hızlı çekeriz'' dedi. O sırada kapı çaldı...




Oy veriri misiniz lütfen 🖤🖤🖤🖤

Kaçış yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin