-És mit szólnál, ha ide be tennénk egy forgást? - áll egyik lábáról másikra Jimin, majd megmutatja mire gondol. - az egyik lábadról a másikra helyezed a testsúlyod, és pördülsz egyet. - ismételte meg, majd kíváncsian figyelt.
-rendben. Tetszik. - mosolyogtam rá. - és a refrén második részéhez mire gondoltál?
-azt még nem igazán tudom. - gondolkodott el.
-mit szólnál, ha egy hullámmal indítanánk, majd egy csípőkörzés, viszont a kezekkel még nem tudom mi legyen.
-jól hangzik. Próbáljuk el elölről ami eddig meg van. - indult meg telója felé, majd el indítja a számot. Mind ketten átadtuk magunk a zenének, s tökéletesen eltáncoltuk azt, ami eddig megvolt.
Úgy érzem Jiminnel teljesen összhangban tudunk mozogni, és ennél jobb tánc párom még sosem volt. Annyira egymásra hangolódtunk ebben a pár napban, hogy olyan mintha évek óta ismernénk egymást.-Kook..-nézett felém, mikor a tánc végére értünk. - nagyon jók leszünk. - nevetett fel csilingelő hangján, mire egy nagy mosoly terült el arcomon.
-az biztos! Meg is nyerünk mindent!
-azért ne bízd el magad! - kuncogott. - de tényleg jók vagyunk. - ismerte el.
-mit szólnál, ha holnap elmennék valahova? - néztem rá kíváncsian.
-randi? - huzogatta meg szemöldökét, majd csípőre tette kezét.
-veheted annak is. Sőtt! - nézek felé csábosan, mire ismét kuncogni kezd.
Közelebb lépdel hozzám, majd pipiskedve ad egy puszit arcomra. Gesztusától melegség tölt el, majd derekára fogva húzom vissza magamhoz egy csókra. Mézédes párnácskáit egyre vadabban falom, s nehezen tudok betelni velük.Annyira édesek és puhák..
Egy cuppanás jelzi, hogy el váltunk egymástól, s csókunk után egy apró nyálcsík húzódik közöttünk. Jimin édesen bele priul a helyzetbe, s megbabonázva nézi, ahogy nyelvemmel eltüntetem a szánkat össze kötő hidacskát.
-szexi vagy. - jelenti ki, mire felkacagok.
-sokan mondták már, de tőled hangzott eddig a legjobban.
-igazán? A nagy Jeon Jungkook értékeli bókom? - néz rám kacéran, majd a sarokban lévő vizespalackjához lépdel, s lehajol érte.
Te jó isten! Mondtam már, hogy imádom a seggét? Még melegítőben is csodálatos!-Jeon! - néz rám a tükrön keresztül. - a szemem itt van fent. - mutatott arcára, majd megpördült, így mostmár szemben volt velem. De a tükör még mindig rálátást nyújtott pompás hátsójára.
-de hát most komolyan! - játszottam rá. - Egy ilyen segg mellett, hogy maradjak nyugton? - tettem szívemre kezem. - nem foszthatsz meg a látványtól! Örülj neki, hogy még a gatyámban vagyok. - kacsintottam rá. Jimin csak fujtatott egyet mosolyogva, majd ismét el indította a zenét, hogy mégegyszer elpróbálhassuk a táncot.
*********
-hazakísérlek. - jelentettem ki.
-jungkook egyedül is haza tudok menni. - mosolygott rám Jimin. Körülbelül két perce állunk a bejárati ajtóban, és veszekszünk.
-de sötét van, és egy ilyen jó seggű fiút bárki elrabolna! - nézek rá ártatlanul, majd rá kontrázok még egy kicsit. - csak elkisérnélek, és megóvnálak. - pillázok rá ártatlanul.
-mondták már, hogy milyen akaratos vagy? - fujtat egyet, majd felveszi kabátját, s hagyja, hogy kövessem.
-szinte minden áldott nap, baby. - mélyítem el hangom.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́ ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️
Любовные романы,, A zene elkezdett lassulni, s Jimin is egyre érzékiebben formálta karjait, lábait, s egész lényét. Szemeimet képtelen voltam levenni róla, egyszerűen vonzotta az ember tekintetét minden kecses mozdulata. Csak bámultam őt. Túl tökéletes volt ahoz...