-Suli után mehet a próba? - villant felém jimin egy nagy mosolyt, majd harap egyet szendvicséből. Egyre közelebb kerültünk egymáshoz ezalatt a pár nap alatt, és egyszerűen lehetetlen elképzelnem, hogy ez a kis törpe nem az életem része. Hamar rá kellett jönnöm, hogy igenis tetszik. De még mindig nem mondanám magam melegnek, mert más fiúkra rá sem tudok nézni, de Jimin teljesen más. Rá ez nem vonatkozik. Megőrít és olyan reakciókat vált ki testemből, amit még lányoknak is ritkán sikerült elérnie.
-Kookie? - néz rám érdeklődve Jimin, mire megrázom fejem, s minden figyelmem rá összpontosítom. - minden rendben?
-persze, csak kicsit el gondolkodtam. - ejtek felé egy apró posolyt. - ha gondolod suli után el mehetnénk valahova enni. - nézek rá kíváncsian, mire egy apró bólintást kapok.
-rendben. Utánna pedig próba nálad? - kíváncsiskodik, mire küldök felé egy kacsintást.
-ha jó fiú leszel még meglepit is kaphatsz. - vigyorodom el, mire először meglepettség, majd zavar jelenik meg arcán. Arcocskája színe hasonlít egy érett paradicsomra, szemei pedig mintha apró félholdakká válnának.
-mit takar pontosan a meglepi? - könyököl fel az asztalra aminél éppen ülünk, s szemeit kissé megrebegteti. Kis buksiját ártatlanul billenti oldalra, de úgy hogy egy pillanatra még levegőt sem tudok venni a látvány miatt. Az előző zavara mintha köddé vált volna, a hirtelen jött magabiztosság pedig még szexibbé tette.
-ha jó fiú leszel meg tudod. - ismétlem meg előbbi mondatom, majd lassan végig nézek rajta, egészen feje bubjától, cipője orra hegyéig.
-igenis! - harapja be alsó párnácskáját, majd végig is szánt rajta nyelvével, ami ismét különös reakciókat vált ki belőlem. Tehát ez már biztos. Vonzódom hozzá.
-sziasztok! - vágódik le mellénk Taehyung, aki szegény Jimint úgy megijeszti, hogy majdnem leesik a székről.
-te jó Isten Taehyung! - néz rá szúrós szemmel Jimin, mire Tae csak elkacagja magát. - hát téged meg mi lelt Jiminshi?. - villant kacér mosolyt barátom a kis szöszi felé, aki egyre kevésbé tolerálja ennek a mamlasznak a viselkedését. Már éppen nyitnám ki a szám mikor is egy idegen hang szólítja meg Jimint egyenesen mögüllem, de ez a hang nem sokáig tartózkodik a látó távolságomon kívül, hiszen pillanatokon belül Jimin mellett terem.
-Jimin hyung! - hajol meg előtte egy fiú, aki egy csokit tart a kezében. - nagyon rég óta csodállak téged! Gyönyörű vagy! - pillant fel az éppen elpiruló Jiminre. Na nem! Azt már nem! Ebből nem eszel kis haver! - El jönnél velem egy randira? - teszi fel a lehető leg rosszabb kérdést, mire muszáj cselekednem.
-elnézést haver! - kocogtatom meg a srác vállát, mire az zavartan kapja rám tekintetét. - ő már foglalt. - surranok át a fiú elé, ahol az idő közben már székről felállt Jimin fogad, nem kis dobbenettel az arcán. Mögé lépek, majd karommal átfogom kecses derekát. Ha már egy ilyen alkalom adódott, ki kell használni, és majd rá tudom fogni arra, hogy hiteles akartam lenni.
Fejem egyenesen nyakába nyomom, s mélyet szippantok édeskés illatából, majd mielőtt elválnek, apró puszikkal hintem be nyakát, s füle tövét. Jimint erre kirázza a hideg, s érzem, hogy rettenetesen felhevült a teste. Hogy ne húzzam szegény srác agyát, lassan Jimin vállára engedem fejem, s úgy vizslatom az időközben teljesen zavarba jött fiút. - Jimin nem kéne meg mondanod ennek a srácnak, hogy ne nézzed rád így, mert a párod eléggé vad, és nem fél meg büntetni senkit? - dörmögöm a kis törpe füle mellett, de olyan hangosan, hogy szegény idegen fiú már a vörös összes árnyalatába belebújt.-Bo..Bocsi, de már. - kezdene bele Jimin, mire a fiú leinti.
-legyetek boldogak, és Jungkook! - néz rám, mire össze vonom szemoldokom. Honnan tudja a nevem? - vigyázz Jiminre és becsüld meg jól! - mosolyodik el, és mielőtt végleg el menne, Tae kezébe nyomja a csokit. Mikor a srác már jóval látó távolságon kívül jár, lassan el engedem Jimin derekát, de véletlenül végig simítok feléig meddig fenekén. Jó oké... Lehet nem teljesen véletlenül volt, de megbabonázott. Az hogy szűk, fekete bőrnadrágokba bújtatja tökéletes hátsóját, csak még inkább ingerli a szemem.
-Kook! - emeli fel a hangját. - az Isten szerelmére! Mi a fene volt ez? - kel ki magából. - ugye ez valami vicc? - néz körbe hisztérikusan, majd egyenesen a szemembe néz. - ne hidd azt, hogy én olyan szende szűz kisfiú vagyok! - lép felém közelebb egy képest, mire hirtelen nem tudok mit tenni. - ha játszani akarsz, hát játszunk Jeon! - villantja ki fogait, majd szexin bele harap ajkába. - próbán találkozunk "édes". - rajzol a levegőbe macskakörmöt, majd el is hagyja az ebédlőt.
-hát ez durva volt tesó! - néz rám ilyeten Tae. - ma nem megyek próbára az tuti! - pislog nagyokat Jimin után. - az angyalka hirtelen ördög lett? - huzogatta felváltva szemöldökeit.
-ki tudja Tae.. Ki tudja.. - csóválom meg fejem, majd el indulok a szőkeség nyomába.
A teremben meg is találom, amint éppen a táskájában keres valamit és csodák csodájára lehajol érte.. - Oh te jó ég! - sziszegem magam elé, majd érzem, hogy sürgős dolgaim lennének a mosdóban...
-Jimin! - nincs kedved eljönni velem valahova délután? - néz rá Jiminre egyik osztalytarsunk Kai, de pont, hogy seggét stíröli inkább.. Azt én szoktam! Az én melómat ne vegye el senki!
Mielőtt közbe léphettem volna, mert már baromira idegesített a dolog, Jimin a lehető leg kielégítőbb választ engedte ki gyönyörű ajkai közül.-bocsi, de már programom van délutánra, és úgy minden napra Jungkookal!
Sziasztooook!
Itt az új rész, remélem tetszik!
Annyira örülök, hogy napról napra többen olvastok! Hálás vagyok érte nagyon. ❤️
Hamarosan jön a folytatás, kitartást így a hét közepén!
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́ ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️
Romance,, A zene elkezdett lassulni, s Jimin is egyre érzékiebben formálta karjait, lábait, s egész lényét. Szemeimet képtelen voltam levenni róla, egyszerűen vonzotta az ember tekintetét minden kecses mozdulata. Csak bámultam őt. Túl tökéletes volt ahoz...