Karácsony.
A szeretet ünnepe általában.. Mégis az az este volt, amit szüleim nélkül töltöttem, de legalább azzal az emberrel és a családjával tölthettem, akit szeretek.
Nagyon kellemesen telt a karácsony, hiszen Jimin családja nagyon kedves és rendes, de valamelyest kissé egyedül éreztem magam.
Tudom hogy nem kellett volna ilyesmire gondolnom, de mikor belegondoltam abba, hogy a szüleim közösen, boldogan vacsoráznak karácsony este, elkapott egy bizonyos rossz érzés. Mióta élek, mindig velük töltöttem a karácsonyt, és minden ünnepet, viszont most, hogy már nem érdeklődnek irántam, kissé összeszorult a szívem, amikor Jimin boldog karácsonyt kívánva ölelte meg szüleit, nővérét, nővérének férjét majd pedig a pici lányukat. Nagyon finomakat ettünk és elképesztően hangulatos volt az egész ünnep, viszont egy idő után úgy éreztem kezdek a terhükre lenni.
Szerettem volna egy albérletet, ahol meg húzhatom magam, s önálló lábakra állhatok.
Hamar eltelt a karácsony, s Tae addig nem hagyott békén —szó szerint minden órában zaklatott—, amíg Jiminnel bele nem egyeztünk abba, hogy elmegyünk vele szilveszterkor bulizni.
Amióta Jiminnel összejöttünk, azóta nem igazán volt lehetőségem buliba menni, de nem is nagyon szerettem volna. Nem akartam, hogy minden srác rá mozduljon az én Jiminemre.
Hiába szóltam neki, hogy ne vegyen fel kihívó ruhát, csak annyi volt a válasza, hogy azt vesz fel amit szeretne, és majd én megvédem őt. Elképesztően makacs tud lenni. Nem egy testőr vagyok, hanem a pasija. Persze, hogy megvédem, de csak nekem szexizzen..Tanácstalanul álltam Jimin szekrénye előtt egy törölközővel a derekamon hiszen most fürödtem, s mostam hajat, mivel egy órán belül itt lesz értünk Taehyung és az újdonsült barátja Namjoon. Igazából csak annyit tudni a srácról, hogy pár évvel idősebb nálunk és Tae egy buliban ismerte meg, mikor leöntötte a srác újonnan vásárolt, fehér ingjét. Ezután persze kifizettette az egyetemista srác Taehyungal az inget, és még egy italra is meg hívta. Innen ered az érdekes barátságuk. Ki hitte volna hogy így is lehet ismerkedni... Minden esetre fura.
Igazából azt is meg tudtam lökött barátom elkotyogásából, hogy Namjoon meleg és van egy barátja, Jin.
Nem rég szólt Tae, hogy Namjoon őt is elhozza magával, s azt is, hogy egész éjszaka velük fogunk bulizni.Szóval egy órám van arra hogy el készüljek amíg ideérnek, Chim Pedig most foglalta be a fürdőt, s néha többet készülődik mint egy nő, úgyhogy rá kellett számolnom plusz fél órát. Választásom végül egy fekete farmerra és egy kék selyem ingre jutott. Eddig sosem vettem fel ezt az inget, mert eléggé feszült mellkasomon, de úgy voltam vele, hogyha Jimin is egy eléggé kihívó ruhát fog felvenni, akkor én is megengedhetem ma este magamnak. Fújtam magamra kedvenc parfümömből, s hajam is be állítottam. Remélem nem fognak Jiminre rámozdulni, mert el töröm a karjukat! Csak próbálják meg!...
Miután sikeresen összeszedtem, hogy mit szeretnék felvenni, el is kezdtem volna készülődni, azonban két kis kar fonódott derekam köré.-szia! - adott apró puszit hátamra Chim, majd a törölközőhöz nyúlt, amit könnyűszerrel le is dobott derekamról.
-mit csinálsz? - kuncogtam fel, majd meg fordultam, hogy szemben legyek vele. Be harapta ajkait, majd nem szégyenlősködött, s nem zavartatta magát, szemeit azonnal levezette péniszemre. Ördögi mosoly húzódott ajkaimra, majd én is a derekát körülölelő anyaghoz nyúltam, s kibontottam azt. Ajkait elhagyta egy apró sóhaj majd végig nyalt párnáin, s ismét fogai közé zárta őket.
Egyre kevésbé voltunk már egymás előtt zavarban, pláne ilyen helyzetekben. A vágy minden ilyen érzést elnyomott..-nem szeretnél kicsit játszani elindulás előtt? - pillantott rám ártatlanul, majd tett egy lépést felém, s ajkaimra tapadt. Vadul kezdett csókolni, s most ő dugta át nyelvét számba. Élveztem, hogy próbál ő dominálni csókunkban, de hamar át vettem azzal az irányítást, hogy kerek fenekébe markoltam, s annál fogva préseltem magamhoz.
Nyakát vettem célba, s nyálas puszikkal kezdtem el behinteni. Hamar meg untam a puszikat, s helyette szívni kezdtem nyakát. Több helyen is megismételtem ezt a műveletet, s el hajolva vettem tudomásul, hogy egész nyaka tele van vörös foltokkal. Mellkasára hajoltam, s most azt leptem el puszikkal, amikátváltottak vad, s akaratos harapdálásokba. Jimin kéjesen nyögött, s remegni kezdett karjaimban, én pedig ekkor határoztam el, hogy lent is meg jelölöm. Tartva a köztünk kialakult szemkontaktust, lassan legugoltam, s combáját kezdtem harapni, s szívni. Jimin farka már rendesen állt, s bátran pumpálta az előváladékot, mire mosoly villant arcomra.
Kis édes, kejtől elködösült szemeivel követte minden mozdulatom, s halkan zihálni kezdett.
Hirtelen nyeltem el teljes hosszát, mire lélegzete is elakadt, s időt sem hagyva neki, kezdtem el minden technikám bevetve, szopni.-ahh.. Jungkook.. - nyögött fel, s körmeit vállamba mélyítette. Izzadság cseppjei versenyt játszottak egymással, s nem győztek végig suhanni felhevült bőrén, ami még izgatóbbá tette a jelentet. Csípőjét mozgatni kezdte, s ajkait marcangolta fogaival. Egy hatalmasat nyögött, majd nevem mondogatva érte utol a teljes beteljesülés. Ha nem tartom, szerintem össze is esett volna.
- hmmm. - hümmögött egyet, majd lassan felnyitotta pilláit. Szemei úgy csillogtak, mintha az ég két legszebb csillaga került volna helyükre. Édes mosoly jelent meg arcán, mielőtt azonban bármit is tehetünk volna, Tae hatalmas kilátását hallottuk lentről, s azt, hogy el indul felfelé. Szívem kihagyott egy ütemet, s azonnal a törölköző után nyúltam, majd Jimin derekára tekertem. Nem akartam, hogy barátom lássa azt, ami csak is az enyém.
Már épp nyitott be, mivel felért idő közben a lépcsőn, mikor magamra kaptam alsóm, tehát semmi gyanús sem lehetett.-sziasztok! - nyitott be Tae, s pillanatokon belül már Jimin agyára is feküdt. - mizu? - pillantott hol rám, hogy a megilletődött Chimre.
-ő.. Én azt hiszem elmegyek a fürdőbe, és fel öltözöm. - mondta Jimin egy torok köszörülés kíséretében, majd ki is ment a szobából.
-mivan? - néztem vigyorgó barátomra.
-Jeon tizedes vigyázban áll, haver! - pillantott farkamra, melynek körvonala teljesen átlátszódott boxeremen. - csak nem megzavartam valamit? - kérdezte, mire kapásból rá vágtam volna, hogy de, viszont nem akartam Jimint kellemetlen helyzetbe hozni, úgyhogy kissé megráztam fejem.
-nem zavartál meg semmit, ne aggódj. Csak azért látod, mert ilyen nagy. - vakartam tarkóm.
-Jimin nyaka. - jelentette ki. - az is elég bizonyíték lett volna. - húzta fel egyik szemöldökét. - izzadt volt. - folytatta. - és geci szag van. - tette karba a kezeit. - te komolyan nekem akarsz valamit bekamuzni? Nekem? Hiszen én minden nap baszok ember! - horkantott fel.
-jolvan, leszoptam! Most boldog vagy? - néztem rá gyilkos szemekkel, mire perverz vigyorra húzta ajkait.
-tudtam. - jelentette ki. - ideje lenne öltözöd. - dobta nekem farmerom, majd ingem.
-igyekszem. - válaszoltam, majd magamra kapkodtam ruháim. - na?
-Jimin szemmel fog le vetkőztetni. - jelentette ki, mire kuncogtam egyet. - először... Aztán majd kézzel is, gondolom.. - gondolkozott hangosan, mire felröhögtem.
- majd meglátjuk Tae.. - virított arcomon, egy őszinte mosoly.
Sziasztok!
Fú ez a hét borzalmas volt tanulás szempontjából, úgyhogy nem igazán tudtam írni...
Bocsánat, hogy ilyen sokat kellett várni a részre..
Remelem tetszett!
Köszönöm, hogy el olvastad!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́ ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️
Romance,, A zene elkezdett lassulni, s Jimin is egyre érzékiebben formálta karjait, lábait, s egész lényét. Szemeimet képtelen voltam levenni róla, egyszerűen vonzotta az ember tekintetét minden kecses mozdulata. Csak bámultam őt. Túl tökéletes volt ahoz...