A szállásra vissza érkezve mind ketten fáradtan dőltünk be az ágyba. A napunk további része teljesen eseménytelenül telt, és hamar el is mentünk aludni. A napok gyorsan, de remek hangulatban teltek. Jiminnel töltöttem minden adandó percem, s azon voltam, hogy a lehető legjobb élményekben lehessen része.
Az idő telt, s nekünk már csak ez az utolsó nap, amit együtt töltünk itt, aztán indulás hazafelé.
Mintha az időjárás is megérezte volna, hogy ez az utolsó napunk, s búcsúzni készülünk, hatalmas napsütéssel csalogatott minket a természetbe. Épp ezért kaptuk meg ezt a napot szabadnapnak. Mosolyogva pillantottam a mellettem alvó szőkeségre, kinek testét csak a fehér paplan takarta. Dereka aljáig volt lecsúszva, ezzel megmutatva fedetlen hátát, s karcsú csípőjét. Felé hajolva simítottam ki egy tincset homlokából, majd a vékony paplant egy kissé feljebb húztam, ami ezáltal már lapockáját díszítette. Nagyot nyújtóztam, s letúrtam magamról a takarót. Tegnap egész nap város néző sétán voltunk, emiatt pedig rettenetesen fájnak a lábaim, s a derekam.
Nyöszörögve keltem fel, majd a fürdőbe érve beálltam a hideg zuhany alá. Reggelente többnyire muszáj volt ezt a cselekvést véghez vinnem, ugyanis enélkül még a kávé sem hatott..
A kellemesen hideg vízcseppek ficánkolva cikáztak le testemen, s hűsítő felfrissülést nyújtottak számomra. A menta illatú tusfürdőmmel átdörzsöltem magam, de hátam már nehézkesen értem el, ezért szitkozódva motyogtam magamban.-majd én segítek..-fonódott két kar derekam köré, s hallottam meg szerelmem hangját. -elvileg ebben vagyok a legjobb.
-igazán?-kérdeztem, s pimaszkodva megfordultam karjaiban. -le kéne tesztelnem, hogy megtudjuk igazat mondasz -e..
-itt az alkalom, Jeon.-mosolyodott el. Hozzám hajolt, majd gyenge csókot nyomott ajkaimra. Mosolyogva viszonoztam, majd apró kacsintás után be haraptam ajkaim.- Kook..- nézett fel rám.- mintha itt sem lennél jól megmosakodva.- kijelentése után vigyorogva letérdelt elém. Buksiját vészesen közel tartotta nemességemhez, ám mielőtt neki kezdhetett volna, vádlim kezdte mosdatni.- csukd be a szád, mert a végén betömöm.-kuncogott.
-nem vagy vicces, kisördög..- motyogtam, majd nagyot ugrottam, hiszen kis keze fenekemre siklott. Félgömbjeim kezdte maszírozni, mire egy apróbb morgást adtam neki válaszul. Az ismeretlen, de egyben kellemes érzésre halkan felnyögtem, s hagytam neki, hogy alaposan megmosdasson. Combjaim is alaposan megmosta, majd nemességemre is nyomott egy adag tusfürdőt.- ez nem tűnik valami jó ötletnek édes..
-szerintem igenis jó ötlet, és amint látom Jeon tizedesnek is bejön.- pimaszkodott, majd marokra fogva péniszem, pumpálni kezdte.
-Jiminie...-morogtam, majd nedves tincseibe vezettem ujjaim.- nem akarsz egy kicsit mással is kényeztetni?..-vigyorogtam le rá, majd farkam felé kezdtem húzni fejét.
-olyan telhetetlen vagy..-motyogta, majd ajkaiba harapva egyenesedett fel, s végig a szemembe nézve nyúlt a zuhany rózsáért, hogy a langyos vízsugárral eltávolítsa rólam a habot. Miután lemosdatott, már éppen azt hittem készen vagyunk, mikor ismét elém térdelt, s azonnal ajkai közé vette nemesebbik felem. A hirtelen érzésre egy hatalmas nyögés hagyta el ajkaim, majd megremegve markoltam Jimin hajába, hogy jobban farkamra húzzam húsos ajkait.
-ezazh.. Abba ne hagyd szhépsegem..- szorítom össze szemeim, s inkább Jimin arcát kezdem simogatni, aki idő közben fenekembe kapaszkodva húz jobban ajkai közé..-Aaaah! Jimin! -fel pillant rám, majd egy pimasz mosoly kíséretében kienged ajkai közül. Kelletlenül felsóhajtok, de nem sokáig tart szenvedésem, ugyanis ajkai közé veszi makkom, s nyelvével körözni kezd rajta. -édesem, ha így folytatodh.. Elmegyek...-még nagyobb lesz arcán a vigyor, s nyelvével bökdösni kezd. Megpróbálja apró lyukacskámba tolni nyelve hegyét, mellyel még nagyobb ingerek közé taszított. Hatalmasat szívott rajtam, mellyel egy állatias morgás kíséretében ajkai közé élvezek.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́ ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️
Lãng mạn,, A zene elkezdett lassulni, s Jimin is egyre érzékiebben formálta karjait, lábait, s egész lényét. Szemeimet képtelen voltam levenni róla, egyszerűen vonzotta az ember tekintetét minden kecses mozdulata. Csak bámultam őt. Túl tökéletes volt ahoz...