33.

1.4K 79 27
                                    

-megőrültetek! - kiáltotta Taehyung, mikor is Jiminnel kijelentettük, hogy mi bizony nem maradunk vele a randija alatt. - én nem maradok vele kettesben! - kiáltotta ismét, mire mind ketten megrökönyödve pillantottunk barátomra.

-már miért is nem? - húztam fel szemöldököm, mire Tae puffogva le vágta magát Jiminie ágyára.

-azért, mert mi van, ha rám mászik?- támasztotta meg fejét könyökén.

-nem igazán érdekelt ez téged pár napja. - vigyirodott el Jimin.

-az csak azért volt mert ittam! - mentegetőzött.

-aha.. - forgatta meg szemét Jimin. - amúgy is úgy tűnt te vagy kettőtök közül a top. - kuncogott.

-de mi van, ha nem? - rémült meg.

-akkor jól seggbe leszel rakva. - röhögtem fel.

-Kook! - csapott mellkason Minnie kuncogva. - ne rémiszd meg.

-baby. Csak jót akarok neki. - nevettem fel. - amúgy is.. Gyere csak ide! - fogtam meg derekát, s ölembe húztam. Így már mind ketten Jimin íróasztal széken csücsültünk, szembe Taehyungal, aki még mindig az ágyon fetrengett. - így már mindjárt jobb. - motyogtam nyakába, s adtam egy puszit a puha területre.

-amúgy sem olyan rémes az, ha te vagy alul. - mondta Jimin Taehyungnak, aki aprót bólintott.

-bizonyám. - szóltam közbe én is. - Jimin is élvezi, ha jól megdugom. - mondom vigyorogva, mire az ölemben ülő fülig pirulva csapkodni kezd.

-Jungkook! - fordul meg ölemben, így ágyékunk össze simul, de ezzel időm sincs foglalkozni, ugyanis folytatja a csapkodást. - ne akard, hogy megverjelek!

-igazán? - mondom csábosan, s derekáról fenekére vezetem kezeim. - próbáld csak meg, babám. - suttogom szájára, s rá is hajolok, majd vadul falni kezdem. Teljesen bele feletkezem abba, hogy nem ketten vagyunk, s csan akkor jövök rá, mikor Jimin nyögve préseli nekem farkát. - Jimin.. - motyogom csókunkba. - itt van Tae. - amint ezt ki mondom, Jimin riadtan pattan fel rólam, s azonnal barátom felé fordul, aki hatalmas, perverz mosollyal figyel minket.

-jajj, folytassátok csak! - kuncog, s felül az ágyon. - eléggé izgató.

-te barom! - mondja Taenek, majd kipirultan lépkedni kezd felém. - Kook.. Azt hiszem én most ki megyek a mosdóba.. - néz rám, s le pillant ágyékára, ahol jól kivehető dudor pihen.

-segítsek? - villantok rá egy mosolyt, mire vigyorogva megrázza fejét. - majd legközelebb, édes. - nyúl állam alá, majd le hajol hozzám egy csókra. Miután kissé megtépáztam ajkait, felegyenesedik, s fenekét kissé riszálva indul meg a mosdóba.

-haver... - mondja Tae teljesen komolyan. - nem tudom, hogy hogyan tudtál össze szedni egy ennyire szexi fiút. - hümmög egyet, majd fel pattan az ágyról. - össze kéne készülnöm. Fél óra és találkozom vele... - sóhajt egyet, majd zavartan rám néz. - nektek Jiminnel milyen volt az első?.. Ha én kerülnék alulra.. Mennyire fáj?

-Tae! Ez egy randi! - röhögök fel. - nem kell az első alkalomkor dugni! Ez is csak a te mániád! - kuncogok, majd elvogyorodom. - El kísérünk, de nem fogunk veled maradni. Tisztes távolságból figyelünk majd.

-az bőven elég! Csak legyetek ott.. Ha esetleg meg támad, vagy valami. Tudod.. Önvédelem. - hadonászott össze - vissza.

-őrült vagy. - mondtam, majd kiléptem a szobából, hogy Tae át tudjon öltözni. A fürdő felé vettem az irányt, hiszen volt ott valaki, akit szívesen meg látogattam.

𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́  ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora