23.

1.5K 90 11
                                    

Úgy tűnik nem most érkezett el az idő arra, hogy Jimin nagypapáját az ujjaim köré csavarjam. Már bőröndökkel és össze csomagolva álltunk a kocsinál, és vártuk, hogy mindenki meg jelenjen. Igaz talán egy kissé közelebb kerültem az öreghez, de még mindig nem nézte túl jó szemmel, hogy az unokájával vagyok. Még jó, hogy nem minden nap fogunk vele találkozni.

-vigyázzatok magatokra, és boldog karácsonyt előre is! - ölelget meg minket Jimin mamája, nagyapja pedig egy aprót biccent felém. Ez is több a semminél.

-ti is mama! - mosolyog Chim, majd kezem után nyúl és a kocsi felé kezd húzni. - nemsokára már a pihe puha ágyikómban fogok aludni! - kuncog, majd be ülünk az autóba. - annyira várom!

-gyerekek!? - fordul hátra Jimin anyukája, mikor már egy ideje úton vagyunk.

-hm? - kérdezi Jimin, majd mosolya azonnal lehervad arcáról, mikor meg látja, anyja mit tart kezében. - az...az ott nem az aminek látszik!.. - kezd el össze vissza hadoválni, amit először nem értek, viszont hamar megértem, mikor Jimin anyukája hátra adja a bontott kotonom papírját. Hangosan felnevetek, s elnézést kérek amiért itt maradt, de látszólag nem zavarja annyira őket, mint azt Jimin hiszi.

-Jungkook fiam! - szól hátra Jimin apja, mire mosolyogva pillanatok rá. - ugye nem a frissen takarított kocsiban khm.. Szeretgetted meg Jimint? - néz rám, de mosolya ott bujkál arcán.

-apa! - kiált rá Jimin. - ez magán ügy! Nem tök mindegy, hogy hol és mikor szeretget engem Kook?

-mégis az én kocsiban történt! - nézett Jiminre morcosan, akiből kínosan kitört egy kacaj.

[...]

-Jimin holnap karácsony, mit csinálsz? - kérdezem mosolyogva.

-pihenek a puha ágyamban a kedvenc plüss macimmal. - motyogja, majd még jobban hozzám bújik. Egyem meg de édes! Kuncogva adok fejére egy puszit, majd hagyom, had pihenjen kicsit. Most az elsődleges feladatom Chimnek és a családjának ajándékot venni karácsonyra. Na meg persze Taehyungnak is. Nekem  pedig még ötletem sincs mit adjak a szerelmemnek! Gyorsan rá is kerestem a neten, hátha találok valami ötletet, de  hirtelen csodás ötlet ugrott be. Írtam is az egyik ismerősömnek, aki be tudná szerezni, ő pedig örömmel segített, s holnapra már meg is szerezi nekem az ajándékot. Chim szüleinek valami egyszerű apróságot veszek, csokit meg valami drága piát. Tae meg egy nagy perverz, szóval egy doboz koton bőven elég lesz neki. Már éppen tettem volna el telóm, de az ismerősöm szólt, hogy akár most is mehetek, mert talált most helyben is olyat, amire szükségem lenne. Nagy mosolyom képtelen lettem volna letörölni ajkaimról, mikor beléptem a boltba.

-Mingi! Szia! - köszöntem a tulajnak, aki vigyorogva biccentett.

-Jungkookie hát mi lett veled? - tette karba kezeit. - tényleg egy fiú? - kuncogott.

-de még milyen fiú! - mosolyogtam. - olyan segge van basszus! - áradoztam.

- A részletekbe annyira ne menjünk bele! - nevetett fel. - nagy szerencséd volt, ez az utolsó nyuszi jelmez. - vette fel a pultról az említett ruhadarabot.

-ez jobb, mint ahogy elképzeltem! - húztam perverz vigyorra ajkaim, majd kezembe vettem a csipkés combfixet. - azonnal megveszem!

-te perverz! - röhög fel Mingi, majd már adja is a zacsit hozzá. - más esetleg kell? Síkosító, koton vagy bármi? - putat a polcra, nekem pedig Tae jut eszembe. Veszek neki valami extrát.

-tudsz nekem világító kotont adni? - pillantok ártatlanul Mingire, aki hitetlenkedve néz.

-már, hogy ne adnék? - kuncog
-Kook te egy ártatlan nyuszit akarsz megdugni világító kotonnal?

-egy barátomnak lesz. Nekem tegyél be valami édeset. Mondjuk epreset. - veszem elő tárcám.

-rád sem ismerek.

-változnak az idők. - pillanatok rá. - Jimin mellett amúgy sem tudok nem kanos lenni.

-szóval Jiminnek hívják? Egyszer bemutathatnád majd nekem.

-nem hiszem, hogy örülne, ha el hoznám egy szexshopba. - tűnődök el. - ehez még mindig túl ártatlan. Na de én megyek, hátha még ma felpróbálja az ajándékát. - vigyorodom el. - majd még találkozunk! - intek, s ki is lépek a boltból.

[...]


Ennyire még sosem siettem haza!

Ahogy beléptem Jiminie szobájába, meg pillantottam, ahogy éppen nekem háttal kutakodik a szekrényben. Popsija a magasban volt, így teljes rálátást kaptam.

-várhatnál mindig így. - kuncogtam, majd kuncogásom nevetéssé vált, ahogy figyeltem a halálra rémült Jimint.

-basszus Jungkook! Nagyon megijedtem! - fordult hátra, azonban apró mosoly húzódott ajkaira, mikor meg pillantotta a kezemben lévő ajándék szatyrot. - mit hoztál? - lett egyből kíváncsi, s csillogó szemeivel nézett hol rám, hol pedig a szatyorra. Ha te azt tudnád, édesem..

-neked hoztam.. De karácsonyi ajándék. - húztam az agyát. Mosolya még szélesebb lett, s lassú léptekkel elinult felém. Jimin teljesen kikészít.. S ha tudná, hogy mi van a szatyorban..

-kérlek.. Elő karácsonyi ajándék is lehetne nem?.. - lépett oda hozzám.

-biztos Chim? - néztem szemeibe, mire hatalmasat bólintott. Ajkaim kaján vigyorra húztam, majd átadtam neki az ajándékot. - boldog karácsonyt, baby.
Jimin mosolyogva adott egy csókot, majd a szatyorral együtt leült az ágyra. Szemeimmel követtem minden mozdulatát, s ajkaim hatalmas vigyorra húztam, amint ki vette a lényeget.

-kook ez.. - akadt el lélegzete, majd fülig pirult.

-gondoltam tökéletesen állna rajtad. - nyaltam meg ajkaim. Jimin zavarában azt sem tudta hova nézzen, s vissza is gyömöszölte a ruhácskát.

-Jungkook.. - motyogta le hajtott fejjel. - ez nagyon kínos..

-édesem! - nevettem fel, majd oda lépve hozzá karjaim közé zártam. - ha attól tartasz, hogy nem állna jól, kizárt dolognak tartom! - pusziltam meg. - gyönyörű vagy, és jobb, ha ezzel tisztában vagy! Azért vettem, mert tudom, hogy remekül állna a csodás és elkepesztően szexi testeden. - pillantottam le rá.

-annyira zavarba ejtő dolgokat tudsz mondani.. - bújt mellkasomba. - szeretnéd, hogy felvegyem? - pillantott rám, nekem pedig el kerekedtek szemeim. Csak reménykedtem benne, de ezek szerint tényleg felveszi! Hatalmas mosoly kúszott arcomra, majd határozottan bólintottam.
Jimin pironkodva felpattant, s zavartan a zacskó után nyúlt. Habozott picit, majd el indult a fürdő felé.
El sem hiszem, hogy fel fogja venni!
A szülei azt hiszem nincsenek itthon, úgyhogy, ha úgy alakulnak a dolgok, talán játszhatunk majd egy kicsit.. Annyira kívánom már.
Hatalmasat nyeltem, majd le néztem ágyékomra, ahol nem kissé volt nagy dudor. El sem hiszem, pusztán attól felállt, hogy bele gondoltam mennyire szexi lenne Jimin. Az az ártatlan arc, a kecses test, karcsú csípője, kerek popsija izmos lábai... Annyira szeretem őt! Egyszerűen tökéletes.

Hogy lehet ekkora hatással rám?



Sziasztok!
Ez most egy kissé rövid és lehet hogy unalmas rész..
De igyekszem, és a következő esküszöm jobb lesz!
Köszönöm, ha el olvastad!
❤️ ❤️ ❤️ ❤️

𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́  ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora