-Jiminie.. - simítok ki egy tincset arcából, majd igyekszem felkelteni. A mai napunk teljesen szabad, így arra gondoltam csinálhatnánk valamit együtt. Már fél tizenegy is elmúlt, de Jimin csak nem akar fel ébredni. El hiszem, hogy le fárasztottam, tegnap este, de mostmár ideje lenne felkelni. - Jimiiiiin.. - szólítom meg ismét, de semmi. - baby.. Ideje lenne felkelni. - húzom le róla a takarót, de ez nem volt jó ötlet. Jimin meztelen teste tárul élem, s képtelen vagyok levenni szemeim karcsú derekáról, tökéletes, szálkás felsőtestéről, és... kit állatok..Végig a farkát néztem. Jimin a hidegre el kezd mocorogni, majd szemeit dörzsölgetve ül fel az ágyon. Szemei hatalmasra tágulnak, mikor is lábainál talál meg, egy pimasz vigyorral a fejemen.
-jó reggelt, édes. - küldök felé a levegőben egy puszit, majd térdén meg támaszkodva hajolok közelebb pufi arcához. - a szüleim már nincsenek itthon.. És arra gondoltam csinálhatnál nekem és magadnak reggelit.
Mi a véleményed?-szívesen csinálok, csak előbb fel öltözők. - állt volna fel, de meg akadályoztam.
-ruha nélkül. - próbálom eltakarni széles vigyorom. - a mai nap nudistásat játszunk.
-Jungkook, te tényleg beteg vagy. - nevet fel, majd szekrényemhez lépdel, hogy ki vegyen magának valamit, de ebben is meg akadályozom.
-komolyan gondoltam. - nézek zavarodottságtól csillogó szemeibe. - most pedig mars a konyhába. - terelem ki szobámból ezt a gyönyörű angyalt. Ne aggódjon senki, meg néztem, hogy itthon vannak e a szüleim, sőtt beszéltem is velük, hogy mikor jönnek haza, így egyáltalán nem kell aggódnom, hogy bárki is ránk törne.
A lépcsőn haladva lefelé, s kb mindenhol máshol is, nem tudtam másra koncentrálni, csak Jimin kerek fenekére, amit szerintem direkt ringatott egész végig. Lehet még sem volt jó ötlet? Amint le értünk a konyhába, megbeszéltük, hogy rántottát készít Chim reggelire, ehez pedig elmentem a kamránkba, hogy hozzak legalább négy tojást. Amint megvolt amiért mentem, a konyhába vissza érve szemeim kidülledtek, s farkam is jókorát rándult..
Chim anyukám rózsaszín kötényét viselte, ami egyszerre tette őt szexivé, és arányossá. Amint vissza fordult a pult felé, feneke teljes egészében láthatóvá vált és itt könyveltem el magamban azt, hogy vagy itt dugom meg a pulton, vagy fel adok rá legalább egy pólót.-direkt csinálod ezt velem?.. - lépdelek közel hozzá, majd nyakát kezdem el behinteni apró csókokkal.
-hm? - tolja hátra fenekét, ami egyenesen nem éppen nyugalmi állapotban lévő farkamnak nyomódik. Csipőjét körkörösen kezdi mozgatni, ami belőlem halk morgást vált ki. Kis pimasz..
-hozok neked egy pólót. - tolom magam el tőle. - nem akarlak a pulton meg dugni. - nevetek fel, majd szobámba indulok.
Magamra kapok egy alsót, majd egy nadrágot is. Chimnek pedig le viszem egyik szürke ingem.
Amint le érek oda is adom neki, és gyorsan magára is kapja. Leér combja közepéig, ezért mindent takar amit kell. Legalábbis majdnem mindent. Popsija alja kissé kilóg, ezzel engem csak ingerelve.. De próbálom tűrtőztetni magam.-jól aludtál, baby? - motyogom fülébe, majd kezeimmel megtámaszkodom a pulton, így közre fogva őt. Hátának dőlök, majd arcához hajolva, apró puszit nyomok rá.
-mit mondasz? - kuncog. - szerinted jól aludtam? Gondold át mit csináltál egész éjjel! - nevet fel.
-azt hittem te is élvezted... Legalább is a tetteid erről árulkodtak. - kuncogtam.- meg a hangos nyögéseid!
-Jeon Jungkook! Ne akarj fel idegesíteni, mert nem lesz jó vége!
-ajjaj! most megijedtem! A kicsi Chim bedurvult..
-ajánlom, hogy vigyázz magadra! - pillantott válla felett hátra. - nehogy valaki éjszaka le vágja a családi ékszert. - emelte meg kezében lévő kését.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́ ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️
Любовные романы,, A zene elkezdett lassulni, s Jimin is egyre érzékiebben formálta karjait, lábait, s egész lényét. Szemeimet képtelen voltam levenni róla, egyszerűen vonzotta az ember tekintetét minden kecses mozdulata. Csak bámultam őt. Túl tökéletes volt ahoz...