Taehyung még délután haza ment, mi pedig azóta is furán érezzük magunkat. Tae komolyan ránk izgult? Te jó isten!
Zavartan pillantok Jimin felé, aki hason fekve nyomkodja telefonját. Kénytelen vagyok lejjebb pillantani kerek félgömbjeire, melyekbe annyira szívesen bele markolnék, de nem szabad. Most nem! Tűrtőztetnem kell magam, bármennyire is nehéz. De azért egy valamit meg tehetek. Óvatosan indultam el Jimin felé, majd combjaira ültem, nem sokkal popsija alatt. Szegény annyira megrémült, hogy azonnal hátra kapta fejét, de amint látta, hogy csak én vagyok, kissé meg nyugodott.-kire számítottál Jiminie? - vettem elő mély hangom, háta kissé sikerül fel izgatnom.
-mit csinálsz? - nézett rám zavartan, s kezei már szabadok lettek, hisz le rakta telefonját.
-segítek rajtad. Látom mennyire fáradt vagy. - kuncogok, majd kezeim vállára simítom, s lassan, érzékien kezdem masszírozni. Mindig is tudtam, hogy jó vagyok masszírozásban, de hogy ennyire? Chim annyira élvezte, hogy el is felejtette, nem ketten vagyunk itthon. Olyan hangos nyögések hagyták el ajkait, hogy attól féltem, lassan ránk nyitnak, hogy mit csinálunk.
-hmmmh! Abba ne hagyd Kookie! ah! - nyögte, mire sajnos farkam már készenléti állapotban volt. Többet kéne kirándulnom, hogy ne most találja ki a farkam, hogy hegyet akar mászni!
De Jimin is hibás! Miért nyög ilyen szexin?
Sajnos lábaim között egyre nagyobb volt a dudor, meg persze a szorítás, így néha mocorogtam egyet, mire Jimin még jobban nyögött. Mi van ezzel a fiúval? Gyanakodva fordítottam át hasáról - hátára, s vigyorom hatalmas lett, amit meg láttam, gondolatom valóra vált. Jimin nadrágján jól kivehető volt a dudor, mely jócskán beindította nyáltermelésem. Szóval neki is izgató volt.-Jung...kookh!..-nyöszörgött. - csinálj már valamit! - pillantott fel rám vággyal teli szemekkel, s megnyalta ajkait.
Olyan gyorsan pattantam fel róla, mintha parázs lenne alattam, s fél másodperc alatt elértem az ajtót, melyet be is zártam. Nem hiányzik, hogy egy hívatlan vendég, mint legutóbb Tae, ránk nyisson.
Már nem is érdekel, hogy ki hallja, s ki nem, hogy mi folyik itt.
Nyögj nekem babám!Jimin meg támasztotta magát könyökén, s úgy pillogott rám, majd mikor lekaptam magamról pólóm, perverz vigyor terült el arcán.
Milyen perverzé tettem őt! Imádom..-Jungkookie.. - ejtette ki húsos ajkain nevem, mire szemeim azonnal ajkaira tévedtek. - mi lesz már?..
-mit szeretnél, mi legyen? - lépek közelebb az ágyhoz, mire nyöszörögve fel ül.
- azt szeretném, hogy.. - mondja, majd zavartan elhallgat.
-hogy? - lépek még közelebb. - azt csináljuk, amit szeretnél. - vigyorodom el.
-feküdj le velem. - suttogja maga elé.
-hm? Nem hallottam elég jól, édes. - szívózok vele.
-feküdj le velem! - csempészik hangjába egy kis határozottságot, de ez nekem még mindig nem elég.
-jajj Minnie! Olyan rossz a fülem! Kérlek ismételd meg! - állok meg az ágy mellett, s úgy szemezek, az egyre idegesebb fiúval.
-dugj meg baszki! Dugj már meg! - kiáltja, majd el kezdi lehámozni magáról ruháit, de meg állítom benne azzal, hogy fölé tornyosulok.
-mikor lett ilyen mocskos a szád, baby? - villantok rá egy fél oldalas mosolyt, majd adok állára egy puszit. - mindenesetre... Kérésed számomra parancs. - kuncogom, majd ajkaira hajolok.
-bazd meg Jeon! - motyogja csókunkba.
-majd nemsoká téged. - dugom át nyelvem szájába, s úgy hívom őt vad táncba. Nyakát is megkínzom kissé, majd pólóját levéve, egyből mellkasára hajolok. Játszom kicsit mellbimbóival is, majd nyelvemmel végig nyalok egészen alhasáig.
Szemeim övéibe vezetem, s buja tekintetével találom magam szemben. Ajkait harapdálja, hogy semmiképp se hallatszódjon le az, amit itt mi művelünk, de szegényt túlságosan sok inger éri egyszerre ahoz, hogy csendben tűrje.
Nadrágjától is meg szabadítom, majd boxeren keresztül végig nyalok hosszán.
Hatalmas sóhaj hagyja el erre száját, s kis mancsaival vállaim kezdi el markolászni, ugyanis egyre többször ismétlem meg előző cselekedetem.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́ ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️
Lãng mạn,, A zene elkezdett lassulni, s Jimin is egyre érzékiebben formálta karjait, lábait, s egész lényét. Szemeimet képtelen voltam levenni róla, egyszerűen vonzotta az ember tekintetét minden kecses mozdulata. Csak bámultam őt. Túl tökéletes volt ahoz...