8.

2.3K 118 4
                                    

Esküszöm nem volt jobb érzés annál, mint  amikor reggel, Jimint pillantottam meg elsőnek magam mellett.
Kómásan nyitogattam szemeim, mikor is egy szőke haj korona került látóterembe.
Kissé meg emeltem buksim, s ránéztem tökéletes arcára. A telt ajkaira, csukott szemeire, s bársonyos bőrére. Édesen feküdt mellkasomon, s lábaink kissé össze voltak gubancolódva. Nagyot mosolyogtam ezen, majd Jimin édes szuszogását hallgatva, lassan vissza aludtam.

Mikor következőnek felébredtem, Chim nem volt már mellettem, így ki kellett másznom a pihe - puha ágyikóból, hogy meg lessem merre van.
Éppen, hogy csak fel ültem az ágyban, de Jimin jött be az ajtón, egy nagy tálcával a kezében.

-jó reggelt, nyuszi. - mosolyog rám reggeli pufi arcával, ami meg melengeti szívem. Hogy lehet ennyire aranyos?.. Az én fekete pólómat viseli, ami leér combja közepéig, ezért az alatta lévő nadrágját nem látom. Szexi. - csináltam neked reggelit. A szüleim pedig tudják, hogy itt vagy, szóval ne aggódj. - simít ki egy barna tincset szememből.

-de nem voltak mérgesek? - nézek rá idegesen, majd mély levegőt veszek. Muszáj jó benyomást keltenem Jimin szüleire! Szükségem van a kis törpére a jövőben is.

-elmondtam nekik, hogy a párom alszik a szobámban, anyu pedig öröm táncot járt. - kuncogott fel. - ne aggódj, nagyon szeretni fognak . - ad egy puszit. - most pedig egyél, mert el fog hűlni.

-köszönöm, hogy csináltál reggelit.

-szívesen tettem. - válaszolta, én pedig sietősen enni kezdtem.
Annyira finom!
Hol tanulta ezt? Én még egy zacskós levest se tudok normálisan megcsinálni anélkül, hogy fel ne gyújtanám a konyhát.

-nagyon finom! - nyammogok, s hallgatom, ahogy Jimin mesélni kezd a családjáról.
El meséli, hogy a szülei az elején mennyire nem fogadták el, hogy meleg, és nagyon nehéz volt neki, pláne, hogy utánna meg is csalta őt az akkori barátja. Olyan dühöt éreztem az iránt a fiú, vagy inkább patkány iránt, aki így meg bántotta Chimet, hogy kezeim ökölbe szorultak. Nyelvemmel bökdösi kezdtem belülről számat, s halkan fujtattam.

-Kook, ne idegeskedj, az már rég volt. - simít combomra. - amúgy is. Nem érdemli meg, hogy róla beszéljünk . - mosolyodik el halványan, de látom rajta, hogy ez a mosoly nem őszinte. Keze után nyúlok, majd ölembe húzom. Kicsit megilletődve pillázik fel rám, én pedig nagy vigyorra húzom ajkaim.

-ne nézz rám ilyen ártatlanul. - nyalom meg ajkaim.

-miért? Mi lesz? - hajol hozzám közelebb.

-ez. - suttogom ajkaira, s meg csókolom.
Ajkait lassan mozgatja enyémeken, s érzem, hogy melegség árad szét testemben. Kezeit nyakam köré fonja, s lábait is derekamra kulcsolja. Derekára markolok, mire számba sóhajt.

-ha ezt így folytatjuk.. - suttogom ajkaira. - úgy megduglak... - érintem ismét ajkaim övének, s vad csókba hívom. Próbálja felvenni velem a tempót, s tarkómon lévő hajamba túr.

-imádom ha ilyen erotikus helyzetben káromkodszh.. - válik el tőlem egy pillanatra, s ködös szemeivel pásztázza arcom. - még szexibb vagy tőleh. - sóhajt mondatába, ugyanis nyakát kezdtem el szívni.

-igazán? - dörmögöm nyakába. - ez esetben mondhatok neked olyan cifra szavakat.. Sőtt le is vetkőztethetlek.. - suttogtam fülébe, mire ismét felsóhajtott.

-n..nehh..Itt..itthon vannak a szüleim..

-azt mondtad imádnak majd.. Ha hallják, hogy boldoggá teszem a fiukat, talán még jobban csípnek majd. - kuncogtam nyakába.

-vagy azonnal kiteszik a szűröd. - nevet fel.

-így vagy úgy.. - nyalom meg fülét. -  eléggé felizgattál ChimChim..

-K...kookh..neh.-próbált melkasomnál fogva eltolni, de nem igazán ment neki. Nagyot néztem, mikor hirtelen melleimre markolt, s meg is nyomogatta őket.

-te.. Mit csinálsz? - nézek rá, s csak nagyon nehezen tudom vissza fogni röhögésem. Ez a helyzet abszurd. Az ágyon ülök álló farokkal, ölemben a kis törpém, aki melleimet nyomogatja, s közben vigyorog.

-gyúrtál rájuk? - szakítja el tekintetét mellkasomtól, s szemei csillogva pásztázzák enyémet. - tegnap is láttam, hogy eléggé kidolgozott a felsőtested..

-igen, mostanában sokat szoktam  mellkasra edzeni. - vakarom meg tarkóm zavartan.

-szexi. - jelenti ki.

-na jó, Chim! Ha nem akarod, hogy itt és most leteperjelek, akkor ezt hagyd abba. - nézek rá szigorúan. Egyre bőbeszédűbb, és szókimondóbb. És ez nagyon bejön, de sok helyzetben hátráltat is, például, ha farokállító szövegeket ejt ki húsos ajkai közül.

- Na! Akkor ideje menni, és meg ismeri a szüleim! - pattan fel mosolyogva.

-persze! Álló farokkal menjek eléjük? - horkantok fel. - jó kis első benyomás lesz mondhatom!
Majd köszönök, hogy jó napot, Jeon Jungkook vagyok, Jimin párja, ő pedig itt a lábam között Jungkook Junior. Tudják, a szemtelen fiuk eléggé izgalmi állapotba hozta, de azzal már nem törődött, hogy segítsen rajta.- magyarázok kézzel lábbal,  mondandóm pedig Jiminből egy hatalmas kacagást csal ki, mire elmosolyodom. Aranyos mikor nevet. El tűnnek a szemei, s kis félholdakká válnak.

-Jungkook Junior? - terül el az ágyon, s már hasát fogja, annyira nevet.

-látom megmaradt a lényeg. - bököm meg oldalát játékosan, mire kacagva gurul odébb. Oda araszolok hozzá, s csikizni kezdem. Annyira nevet, hogy könnye is folyik, én pedig felé tornyosulok, s úgy folytatom.

-eléghh..neeeehhh..Kookh.. - próbálja eltolni mancsom, de nem igazán megy neki. Már alig kap levegőt, ezért befejezem, s csak figyelem arcát. Mellkasa gyorsan emelkedik fel és le, szemei pedig lehunyva pihennek. Ajkai szárazak, ezért amint ismét normálisan lélegzik, nyelvét kidugva nedvesíti be őket.
Lassan kinyitja szembogarait, s azok csillogva pásztázzák végig arcom minden pontját. Meg emeli jobb kezét, ami eddig teste mellett pihent, s óvatosan arcomra helyezi. Hüvelykujjával pedig kissé cirógatni kezd, ami jóleső borzongást idéz elő testemben.
Közelebb hajolok hozzá, s össze dörgölöm orrunk. Jimin felkuncog, s hamar el is pirul.

-annyira szép szemeid vannak. - süti le tekintetét Jimin.

-A te szemeidnél még nem láttam szebbet. - bókoltam neki, amire meg forgatja  íriszeit, s tarkómra simít.

-mondtam, hogy nem vagyok lány, Jungkook. Nem kell bókolni. - szidott meg, mire elmosolyodtam.

-tudom, hogy nem vagy lány. Bár hátulról néha megtévesztő. - nevettem fel.

-ezt hogy érted? - vágott furcsa fejet.

-olyan jó a segged, hogy mindenki utánna fordul. Nem vetted még észre? - húztam fel szemöldököm.

-nem igazán ezzel voltam el foglalva. - pirult el.

-még jó, hogy mostmár itt vagyok neked, és megvédelek minden perverztől.

-A legnagyobbtól sajnos nem tudsz.. - villantja ki fogait. - hisz az te vagy. - kuncog fel.

-na ez fájt, Park. - kapom kezem szívemhez.

-ne légy túl drámai, édes.

-igazából nem lőttél nagyon mellé. - harapom be ajkaim, s csábosan meghuzogatom szemöldökeim.
Jimin csak nevetve csap mellkasomra, majd szoros ölelésbe invitál. Karjaim derekára teszem, majd szorosan húzom magamhoz, pici teste pedig, szinte el tűnik nagy karjaimban.

-szeretlek. - néz fel rám, én pedig nagy mosollyal az arcomon adok puszit orra hegyére.

-én is téged, édes.

Jimin pirulva indul ki a szobájából, én pedig kezét megfogva követem, hisz sejtettem, valamikor úgy is meg kell majd ismernem a Park családot.

Ezekszerint most jött el az ideje.







Sziasztok!
Remélem tetszett a rész, hamarosan jön a folytatás❤️
Addis is puszi mindenkinek, és jó pihizést! <33

𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́  ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora