41.

1.4K 79 14
                                    


-és mi van akkor, ha ennél a résznél véletlen kicsúszik a lábam?- állt meg minden mozdulatában Jimin, majd idegesen felém pillantott.

-akkor a bal lábaddal kitámasztasz, mikor vissza érkezel a forgásból. Így .- mutatom meg neki, mire bizonytalanul bólint. - kezdjük el elölről, és ha ehhez a részhez érünk, próbáld így csinálni. Sokkal biztonságosabb, és kevesebb az esélye, hogy eltanyálsz.

-Kook nem tanyálhatok el! Ilyet még csak viccből se mondj! - csapott mellkason. - ha felbukok, vesztettünk.

-ne görcsölj rá túlságosan! - léptem mögé, majd kezeim vállára csúsztatva kezdtem bele maszírozásába. - engedd el magad. Túl feszült vagy.- csókolok bele nyakába.

-ahh..-nyög fel.- ott! Annyira finom kezeid vannak!- motyogja, majd az előttünk levő tükörbe nézek, így tökéletesen látom arcát, s az élvezettől eltorzult arckifejezését.
Miért van az, hogy mostanában egyre jobban kívánom őt? Ilyen ártalmatlan pillanatokban is simán felizgulok rá.. -Kookie.. Hogy lehetetsz ebben ennyire jó?..

-reméltem, hogy elnyeri a tetszésed.- csókoltam ismét puha bőrére, mire nekem nyomta fenekét. - biztos ezt szeretnéd?-pillantottam rá, majd amilyen gyorsan csak tudtam, még jobban magamhoz húztam csípőjénél fogva.

-Jungkookh..- nyögött egy aprót.- legalább két napja nem dugtunk.. Annyira kívánlak már...

-nekem mondod?.. egész nap kanos vagyok melletted...-suttogtam fülébe, melyre rá is haraptam.

-de ne itt.. Bárki ránk nyithat.- távolodott el tőlem, s gyorsan körbe pillantott.

-az úgy még izgalmasabb.- villantom rá féloldalas mosolyom.

-Kook annyira gyerekes vagy.-nevet fel. - muszáj próbálni...- sóhajtott fel fájdalmasan, majd ismét beállt a kezdő pozícióba.- még kétszer, aztán menjünk haza.- kacsintott.

-melletted lehetetlen tűrtőztetni magam.- sóhajtottam fel.
A telefonomhoz sétáltam, majd elindítottam a számot.
Vissza számoltunk, s neki kezdtünk az elpróbálásnak mégegyszer.
Kizártam mindent, csak a zene, én és Jimin voltunk. Derekáért nyúltam, s hozzá préseltem magam. A zene ütemére emeltem karjaim, lábaim, majd ismét Jimin testéhez értem. Óvatosan simítottam végig mellkasán, majd derekánál fogva a magasba emeltem. Karjait kinyújtotta, s kecsesen végigszántotta a levegőt. Ezt a mozdulatot megismételte mégegyszer, amíg én körbe pördültem vele a karjaimban.
Letettem, s szinkronban kezdtünk mozgatni testünk.
Mikor a zene véget ért, mind ketten fáradtan terültünk el a földön.
Chimre pillantottam, kinek mellkasa fel, s le emelkedett, szemeit pedig szorosan lehunyva tartotta. Nyelvével benedvesítette kiszáradt párnáit, majd lassan nyitogatni kezdte szembogarait.

-hihetetlen, hogy ennyire összhangban vagyunk.-motyogta, majd felállt, s a sarokban levő vizéhez sétált. 
Mosolyogva hajolt le érte, azonban azzal nem számolt, hogy ezzel teljesen bepucsít nekem.

-édesem?

-hm?- pillantott rám a tükörből.

-tudnál még így maradni pár percig? A fáradt lelkemnek igazán kellemes megnyugvást kelt a kerek segged. - mosolyogtam, majd fenekéről lassan felpillantottam szemeibe.
Arca elkomorodott, s vészjósló pillantással illetett.- baby csak vicceltem.- kuncogtam, azonban ismét le pillantottam a kerek seggére a tükörben.

-Jeon.. Ne akarj felhúzni.-nézett rám, majd elindult felém.

-szerelmem.- pillantottam rá vigyorogva, majd felkeltem a padlóról.

-gyere csak ide..-motyogta, majd elém lépett, s tarkómra markolva húzott magához egy csókra.

-annyira izgató vagy.- löktem neki ágyékom. -nem bírom tovább..- suttogtam kettőnk közé, majd pólója aljához nyúltam, s elkaptam róla.

𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́  ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ