28.

1.5K 85 11
                                    

Mindenhol táncoló emberek, fülledt levegő és pia.. Semmiben sem különbözött ez a szórakozóhely attól, amiben fiúk és lányok is vegyesen vannak, kivéve annyiban, hogy majdnem minden sarokban férfiak csókolóztak. A bárpultnál ültünk, és egyre több rövid csúszott le torkomon, ami az elején még marva tudatta, hogy mi ilyen is igazából, de a végére már egyre kevésbé éreztem torkomban maró hatását, ezért  hangulatom is egyre jobb lett.

Jimin az elején még kissé zavartan pillantgatott jobbra balra, de ahogy ivott, egyre felszabadultabb lett. Kicsit sem érezte magát zavarban, s mikor meg hallotta kedvenc zenéjét, csuklóm meg ragadva kezdett húzni a táncoló tömeg felé.

Nagyon melegem lett, főleg mikor be értünk az emberek közé. Jimin kába mosollyal simult mellkasomnak hátával, s fenekével ágyékomnak.

A zene ritmusára kezdte el körbe- körbe rázni csípőjét, s cseppet sem zavartatta magát, halkan nyögött, amit a zene szerencsére mások számára elnyomott, viszont én...

Én teljesen jól hallottam mindet.

Kezeim csípője két oldalára helyeztem, s azt kezdtem markolászni, miközben nyakába nyomtam fejem, s azt kezdtem szívni és harapdálni.

-Jung...kookh..-sóhajtotta. - neeeh... - nyögött fel, mikor csípőm előre lökve adtam tudatára, már kissé sem vagyok nyugalmi állapotban. - már így is.. Eléggé fel vagyok izgulva...

-szerinted én nem? - dörmögtem fülébe, majd adtam rá egy csókot. - elég csak rád néznem ebben a szerkóban.. Vagy a seggedre.. És el is megyek a látványtól. - dörgöltem neki magam. - és az még jobban megnehezít a dolgokat, hogy kissé sem vagyok nyugalmi állapotban és kurvára kívánlak.. - kezdtem el apró puszikat adni nyakára, s kezeim lassan bevezettem inge alá, hogy felhevült oldalát, aztán mellkasát tudjam simogatni. Cirógatásom megtette hatását —vagy talán csak hideg ujjaim —, testét ellepte a libabőr, s készült össze csuklani karjaim között. - Minnie.. Mennyire lennél rám mérges, ha most itt helyben szétdugnám a segged? - lököm neki ismét csípőm, mire halkan felsóhajt, s fejét hátra vetve támasztja meg mellkasomon.

- imádom, ha ilyenkor mocskos a szád... De legalább..- vesz mély levegőt. - a mosdóig jussunk el. - távolodik el tőlem, s csuklóm meg ragadva kezd el átfurakodni a tömegen. Sosem hittem volna, hogy egy ilyen helyzetben, majd ő fog cselekedni. Ezzel a tettével igen meglepett, de most nem tudom szóvá tenni, s csipkelődni, mert túlontúl szükségem van már formás seggére.
Amit kiérünk a táncoló tömegből, egyenesen a mosdó felé vesszük az irányt, ahol szerencsére senki sem tartózkodik jelenleg. Pillanatokon belül kapom ölembe Jimint, s teszem fel a kézmosókhoz, majd lábai közé állok, s úgy tapadok ajkaira. Puha párnái már vörösek, s egy két helyen nyálunk is kezd kifolyni szája szélén, de én csak akaratosan tolom át nyelvem szájába, s kínzom vele az ővét. Kezeim ismét csípőjére helyezem, s markolgatni kezdem, egészen addig, amíg meg nem hallom halk nyöszörgését.

-Kookh.. - nyögi számba, amire kénytelen vagyok elválni méz édes ajkaitól, de amint meg hallom azt az édes dallamot, amint meg szólal, ráadásul meg hallom milyen szavakat formálnak dús, húsos ajkai... Menten képes lennék itt és most meg dugni a csapon.

-kérlek ne húzd az időt.. Dugj meg. - néz rám ártatlanul, mire alig bírom ki, hogy ne nyúljak magamhoz.. Ahogy ártatlanul pislog fel rám, mégis ilyen mocskos szavak hagyják el ajkait..

-kérésed számomra.. Parancs baby.. - lehellem ajkaira, s feneke alá nyúlva veszem ölembe, majd az egyetlen fülkés vécé felé veszem az irányt, ami a mosdóban található. Ajtaját berúgom, s Chimet a vécé tetejére ültetem addig, amíg bezárom a fülke ajtaját. Mikor vissza fordulok, ajkaim el nyílnak, de hamar perverz mosolyra húzódnak, ugyanis angyalom kigombolt ingel ül, s úgy pislog rám.

𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́  ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant