-gyerekek! Fél óra és ott vagyunk! - hallok meg egy halk hangot. Lassan nyitogatni kezdem szemeim, s amit először meg pillanatok, az Jiho buksija, ahogy elterülve szuszog a mellkasomon. Vajon mennyit aludhattam?
- hát felébredtél? - néz hátra Jimin anyukája mosolyogva. -Jiho nagyon szeret téged. - állandóan rólad beszél. - kuncog. - olyan mint Jimin. Ő is folyton rólad beszél. - nevetgél.
-anya.. - nyöszörög Jimin. - ne már...-szólal meg.
-cuki, hogy rólam beszélsz. - nevetek fel. - én is beszélnék rólad, ha lenne kinek. - mondom, majd nyelek egy nagyot. - de Taenek sokat mesélek arról, hogy milyen cuki vagy. - kuncogok.
-szeretlek.-suttogja számra, majd ad egy rövid csókot.
-már megint pusziszkodnak! - motyogja mellkasomba Jiho, mire Jimin szülei nevetni kezdenek.
-majd te is fogsz valakivel, ne aggódj. - simizi meg a kislány szerteszét álló hajkoronáját Jimin.
-Jungkook-Hyungal? - pillant csillogó szemekkel rám a csöppség.
-még mit nem! - háborodik fel Jimin, azonban mielőtt még mondhatna ennél többet is, közbe szólok.
-tudod Jiho, ezt azok csinálják akik szeretik egymást. De nem úgy mint te és én, hanem szerelemmel. - nézek a csöppség szemeibe. - csak annak adsz csókot, akit igazán szeretsz, akivel boldog vagy, akivel gyerekeket szeretnél, s úgy gondolod vele szeretnéd leélni az életed. Ezt tudom, hogy neked még nehéz megérteni a kicsi buksiddal, - bököm meg nóziát, mire kuncog egyet. - de hidd el, majd te is meg találod, a szőkeherceged.
-neked is van szőkeherceged? - néz rám kíváncsian.
-nekem rózsaszín hercegem van. - nevetek fel, mire halk szipogást hallok. - oldalra pillanatok, ahol a kicsi Chimemnek patakokban folynak le arcáról könnyei. - héj Jiminie! - nézek rá ijedten. - minden rendben?
-persze.. - szipog. - csak nagyon aranyos voltál.. - törölgeti szemeit.
-úgy érzem, jó társat választottál magad mellé Jiminie. - néz ismét hátra anyukája, s hatalmas mosoly terül el arcán. - nemsokára meg érkezünk. Már csak tíz perc. - néz az órára.
-ezazz! - kiált fel Jiho, s mosolyogva mászik ki ölemből. Kezeimmel a mellettem gubbasztó Chim mancsájért nyúlok, s mosolyogva fonom össze ujjaim övéivel.
-tudod, nagyon szeretem a családod, mert kedvesek és befogadóak. - suttogom neki. - de téged szeretlek a leges legjobban. - kuncogom. Ujjammal simogatni kezdem kézfejét, s már csak arra eszmélek fel, hogy le parkol a kocsi.
-meg érkeztünk. - jelenti ki mosolyogva Jiminie, s ki is pattan a kocsiból. Én is mosolyogva szállok ki utána, majd nagyot nyújtózok.
-Jungkook - Hyung! - fogja meg kezem Jiho. - felveszel? - nyújtózkodik, én pedig hónalja alá nyúlva kapom fel.
-elképesztő, hogy ennyire szeret téged Jiho. - morgolódik Jimin. - én is itt vagyok.
-csak nem féltékeny valaki? - kuncogok, majd apró puszit nyomok orrára.
-pff.. Én? Én soha..
-látom hisztikirálynő. - nevetek fel.
-Jiminie! - hallok meg egy női hangot, s már csak azt látom, hogy egy idősebb nő zárja karjaiba Jimint. - annyira nagyot nőttél! Milyen fes fiatalember lett belőled, oda nézzenek! - csipkedi meg arcát. - és bizonyára te vagy Jungkook! - fordul hirtelen felém. - igazán örülök, hogy megismerhetlek aranyom! - lép felém, majd szoros ölelésben részesít. - remélem te vigyázni fogsz Jiminre! A széltől is óvd meg!
YOU ARE READING
𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́ ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️
Romance,, A zene elkezdett lassulni, s Jimin is egyre érzékiebben formálta karjait, lábait, s egész lényét. Szemeimet képtelen voltam levenni róla, egyszerűen vonzotta az ember tekintetét minden kecses mozdulata. Csak bámultam őt. Túl tökéletes volt ahoz...