40.

1.4K 78 12
                                    

Sziasztok!
Először is nagyon szépen köszönöm a 7,3K megtekintést, nagyon sokat jelent!
Most pedig jó olvasást az új részhez!❤️❤️❤️



Mikor felébredtem hirtelen azt sem tudtam merre vagyok.
Annyira kimerültnek éreztem magam, hogy alig volt energiám átfordulni az egyik oldalamról a másikra. Nyöszörögve tapogatóztam magam mellett, hisz magamhoz szerettem volna húzni Jimint, azonban hiába tapogattam, sehol sem találtam. Szemeim nehezen nyitogatni kezdtem,  s igyekeztem nem megvakulni, hiszen a nap ma úgy gondolta megszivat, s szemeimbe világít. Miután valahogy felkeltem, megnéztem a konyhában, nappaliban, s az udvaron is, de Jimint sehol sem találtam.
Fel mentem az emeletre, s ekkor hallottam meg, hogy a fürdőből halk sóhajok hallatszódtak ki.
Ajkaim megnyalva nyitottam be, mire szemem csillogni kezdtek.
Jimin a zuhany alatt folytatta magára a vizet, miközben apró mancsait férfiassága köré fűzte. Halkan sóhajtozott, viszont mikor észre vett, felkuncogott, s nyelvét kidugva nedvesítette be vörösre harapdált ajkait.

-ne haragudj Kookie, de arra ébredni, hogy úgy húzol magadhoz, hogy a farkad majdnem, hogy belém csúszik..-harapta be ismét ajkait.- kissé merevedésem lett.- kuncogott.

-nem tehetek róla, hogy a csupasz segged annyira hívogatja a farkam.- vigyorodtam el. -segítsek baby?- léptem be hozzá a zuhanyba, s kissé sem zavart, hogy csurom vizes leszek. Úgy is csak egy alsót kaptam magamra, mikor Minnie keresésére indultam.
Kezeim lassan levezettem már álló farkára, miközben bele csókoltam nyakába. Halkan felsóhajtott tetteimre, majd hátra hajtotta fejét vállamra.

-Kook.. Ahhh gyorsabban!..- lökte előre csípőjét, ezzel jobban markomba nyomva lüktető péniszét.- mindjárth... hmmh! Gyorsabban!- teljesen darabokra hullott karjaimban.
Ismét nyakába csókoltam, s apró szívás nyomokat hagytam hófehér bőrén.

-el fogsz menni?- suttogtam fülébe.

-mindjárt..

-na de Jiminie...-csókoltam bele fülébe.- ma nagyon rossz kisfiú vagy.

-miérth lennék...m.. miérth lennék az?

-velem mi lesz, ha te elmész?- nyomtam fenekének lüktető farkam, mely már jócskán kikandikált alsómból. - nekem is szükségem van a törődésre Chimmie...- húztam az agyát, s ismét neki löktem farkam, majd lassan körözni kezdtem csípőmmel.

-aah... Csak tedd beh..

-igazán?- pimaszkodtam, majd lehúztam alsóm. Farkam végre fellélegezhetett. Azonnal csípőjére fogtam, s se szó se beszéd már bele is hatoltam. - annyira szűk vagy.

-te megh nagyon keményh..

-kapaszkodj, mert ez most durva menet lesz baby.- suttogtam fülébe, majd csípőm megmozdítva kerültem el benne teljesen. Hatalmas nyögés hagyta el párnácskáit, mire huncut mosolyra húztam ajkaim. Ez az édesem, nyögj csak nekem! 

Ki húzódtam, majd erősen ismét belé toltam magam. Egyre gyorsabb és erősebb lett csípőm mozgása, s igyekeztem szorosan tartani, nehogy össze essen.

-kapaszkodj..- suttogtam fülébe, mire ismét egy nyögés hagyta el ajkait.
Megfordítottam, s ölembe vettem, majd hátat a csempének toltam. Így hatoltam belé ismét, s sokkal vadabb tempóra váltottam mint az előbb. A víz végig folyt testünkön, ezzel bőrünk minden találkozásánál hatalmasat csattant.- nézz a vállam felett a tükörbe.- ki pirult arcára sandítottam, melyen tükröződött mennyire zavarba is jött. A zuhany előtt, azaz mögöttem egy hatalmas tükör helyezkedett el a csap felett, melyen tökéletesen látszódtunk. Az, ahogy Jimint a falnak nyomom, az ahogy lábaival derekam öleli, az hogy kis mancsai milyen karmolás nyomokat hagytak hátamon, s az, ahogy eszeveszett tempóban merültem el tökéletes seggében.

𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́  ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя