-mit szólnál egy kis gyors kajához ebédre?-néztem Chim felé, aki mosolyogva bólintott.
-de ugye a gyors kaja az Meki lesz?- csillogtak szemei, majd az utca végén található kajálda felé mutatott pici ujjaival.
-ezek szerint igen.-mosolyogtam rá, majd mancsát kezembe kapva indultam meg.
Kevesen voltak, így hamar kikértük az ebédünk, s le is ültünk egy közeli parkba elfogyasztani. A mai napunkat reggeltől estig megterveztem, azt szeretném, hogy tökéletes legyen. Miután reggel nagy nehezen sikerült elszakadnunk egymástól-ugyanis még lenyomtunk a tusoló után az ágyban, s az asztalon is egy menetet-, nehezen össze készültünk, és lementünk reggelizni. Ma a vártnál is finomabb volt a reggeli, és meglepő módon egyetlen egy dinka osztálytársunk sem zavart meg minket. Taehyung elment valami plüss boltba, ami miatt napok óta nyüszögött a tanárnak, a többiekre pedig nem is figyeltem. Reggeli után össze pakoltunk, ugyanis erre este se Chimnek, se nekem nem lesz már lehetősége. Ezután meglátogattunk egy kis szuveníres boltot, s vettünk a szülőknek apró ajándékokat.
-olyan jó most itt...Nem akarok vissza menni.-motyogta Jimin, majd nevetve rám pillantott.-majd egyszer, ha eljön az ideje azt szeretném, hogy Párizsban kérd meg a kezem.
-ezek szerint hosszúra tervezed velem?-vigyorogtam rá.
-ne pimaszkodj velem Jeon! Ez egy érzelmes pillanat volt!- csapott mellkason.
-sajnálom, sajnálom!-kuncogok, majd apró csókot lopok méz édes ajkairól.- meg ígérem, hogy Párizsban kérem meg a kezed, ha el jön az ideje.-pillantok rá, majd meg bököm oldalát, ezzel egy apró kuncogást kicsalva belőle is. -van itt egy kis...-nyúlok ajkaihoz, ahonnan letörlöm a félre kenődött szószt. Ajkait elnyitja, s csillogó szemeivel figyeli a mozdulatot, majd miután eltávolodom tőle, be is harapja alsó ajkát.-szósz.-köszörülöm meg torkom.
-azt hiszem jobb, ha indulunk.-pattan fel, majd az üres papírzacsikat egy kukába dobja. Ez a helyzet most csak szerintem volt édes? Annyira zavarba jött istenem...
Miután vissza jött, elindultunk az egyik sétáló utcában, majd vettem magunknak fagylaltot. Mosolyogva néztem amint Jiminie leül egy padra, majd nekem integetve várja, hogy helyet foglaljak mellette. A legboldogabb embernek érzem magam, hogy megismertem őt, a férfit, aki mellett le szeretném élni az életem. Igen, jól hallottátok. Már egy jó ideje fontolgatom, s dédelgetem azt az apró gondolatot, hogy megkérjem a kezét. A gondolatra mosolyogva nyúlok be zsebembe, ahol marokra fogom az apró dobozt. Minden pillanatban ezen kattog az agyam. Vajon helyes az, hogy mind ketten férfiak vagyunk, s így kérem meg a kezét?... Koreában biztos, hogy nem vehetem el, de akkor majd elutazunk máshova, és ott megoldjuk! Fiatalok vagyunk még, talán nem most van itt az ideje?...tanácstalan vagyok még... Sosem gondoltam volna, hogy majd azon fogok gondolkodni, hogy hogyan, s mikor kérjem meg egy férfi kezét.
-Kookie, minden rendben?-simít végig felkaromon Jimin, ezzel egyidejűleg pedig ki is ránt gondolataim közül.- nagyon elgondolkodtál.
-persze, minden rendben édesem, csak a további programokon agyaltam.- mosolyodtam el, miközben arcára simítottam.
-etessünk galambot!- pattant fel, s már az automata felé vette az irányt, ahonnan vett egy marék galamb eledelt. Sosem voltam oda a galambokért, tökre kiszámíthatatlan sunyi kis dögök, ráadásul olyan a fejük, mintha bármelyik pillanatban a világuralomra akarnának törni. Egy ideig édes volt, ahogy Jiminie eteti azt a három dagadt gyilkost, akik körülöttünk voltak, viszont hamar megváltozott a véleményem, mihelyst csatlakozott a csapathoz még néhány. Pontosabban először csak kettő, majd megint három. Olyan érzésem volt, mintha az összes engem bámult volna azzal a hülye gülü szemével.
-Minnie, jobb lenne, ha most már elindulnánk...-érintettem meg vállát, mire furcsán rám pillantott. Jaj ne! Máris meghipnotizálták őt!-gyere gyorsan, mielőtt ránk támadnak!-rémültem meg, mire csak hatalmas kacagása ütötte meg fülem.
-te totál bekattantál Jeon!-nevet fel, majd tovább röhögve ölel magához. -van valami rossz emléked a galambokkal kapcsolatban?-kuncog, majd elhessegeti a dagadt vadállatokat.
-hát, ha már itt tartunk, igen van. De nem olyan nagy szám!- kezdek mentegetőzni, s máris felvillan a hatodik szülinapom emléke.
-na, had halljam.-kuncog, majd csípőre tett kézzel pillog fel rám. Hogy lehet, hogy még ilyenkor is olyan fejet vág, hogy képes legyek elképzelni, milyen hangok jönnének ki telt ajkai közül, ha most megraknám?! Hogy lehetséges ez?! A nap pont a szemébe süt, ezért félig lehunyva tartja pilláit, a koncentrálástól pedig elnyílnak egymástól azok a húsos ajkai.. Közéjük dugnám a farkam... Vagyis nem! Miről fantáziálgatok most ahelyett, hogy belekezdenék a pici Jungkook legkínosabb élményeinek egyikébe? Önuralom Jungkook... Hisz ez megy neked. Csak gondolj az incidensre, mikor Jiminnel takarítottatok a suliban, és véletlenül vizes lett a fehér pólója, aztán minden egyes izma átlátszódott! Pontosan erre az emlékre kell most fókuszálni! Ott is muszáj volt az önuralom! És milyen jól is bírtram, egészen addig, amíg....Najó ez nem jó példa, mert utána két percre rá gerincre vágtam az orvosiban..- hahó, ennyire csak nem lehet kínos.-legyez kezével Jimin az arcom előtt, ugyanis percek óta csak bambulok. Háh, ha tudná, hogy a dugásunk miatt vagyok ilyen transzban, szerintem nem lenne ennyire mókás kedvében.
-nos.-köszörülöm meg torkom, hisz még az is kiszáradt, miközben elképzeltem szűk nyílását, amint befogadja első ujjam... Ez így nagyon nem lesz jó...-hat éves voltam, mikor először tartottam szülinapi zsúrt. Anya mindent tökéletesre akart csinálni, ezért azt találta ki, hogy legyen galambröptetés... Azóta sem rétem, hogy minek kellett egy hat éves szülinapjára ilyen puccos valami... Nos ezzel igazából technikailag nem volt baj egészen addig, amíg el nem lettek engedve azok a dögök. Éppen vágtam fel a tortát, mikor az egyik rászart a fejemre, aztán megette a tortámat a hülye társaival együtt.-morrantam fel, mire Jimin egy halk kuncogást engedett el, majd tincseimbe túrt. -minden kis szaros óvodás kinevetett...
-édesem...- mosolyodott el.- ennél édesebb sztorit sem hallottam még.-motyogta, majd apró csókot nyomott ajkaimra.- sajnálom, biztos rossz lehetett átélni.
-azt hiszem ezentúl is kerülni fogom azokat a kurvákat... Csak a baj van velük!
-mit motyogsz az orrod alatt?-vigyorodott el Chim.
-semmit.
-egy galamb nem lehet kurva Jungkook...-sóhajtott fel, mire egy apró kacagás szaladt ki ajkaim közül.
-értem, anya.-forgatom meg szemeim.- Most pedig menjünk, az Eiffel torony csak ránk vár.-vigyorgok rá, mire szemei hatalmasak lesznek, s a kelleténél is jobban kezdenek csillogni.
Nos akkor vessük be magunkat az éjszakába, ahol ki tudja még mi vár ránk. Ismét zsebembe nyúlok, ahol megszorítom az apró dobozkát, majd másik kezemmel Jimin apró mancsáért nyúlok, ki tettemre hatalmas mosollyal az arcán pillant rám.
Ne félj angyalom, örökké vigyázok majd rád.
Sziasztoook!
Itt is van az új rész, remélem tetszik. Ez most a vártnál is kicsit idétlenebb lett úgy érzem:D
De remélem így is tetszik nektek😅
. Noooos? Mit szóltok a gyűrűhöz és Jungkook elhatározásához?
Remélem ezzel is mindenki megbarátkozott már hihi. A jó öreg 18+os részek sem maradnak el, a következő kettő majd az lesz, ne aggódjatok:D ( vagy csak én vagyok ilyen perverz, hogy hiányoljam? XD ) Hamarosan találkozunk, addig is pihenjetek sokat, vigyázzatok magatokra, és jó nyarat mindenkinek!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
BẠN ĐANG ĐỌC
𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́ ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️
Lãng mạn,, A zene elkezdett lassulni, s Jimin is egyre érzékiebben formálta karjait, lábait, s egész lényét. Szemeimet képtelen voltam levenni róla, egyszerűen vonzotta az ember tekintetét minden kecses mozdulata. Csak bámultam őt. Túl tökéletes volt ahoz...