A szálloda, melybe szobákat foglaltunk, valami mesésen szép volt. Mindenfelé csillogó márvány padló, dizájnos vázák, minden sarokban egy zöld szobanövény, rendkívül csodás, s elegáns hatást keltett. A recepciós kedvesen oda adta kulcsunk, s a tanáraink utunkra is engedtek minket. Az osztályfőnökünkön kívül eljött még velünk egy másik tánctanár, az angol tanárunk, és végül az, aki az erősítéseket tartotta nekünk. Meg beszéltünk, hogy mivel az utazás rengeteg energiát elvett tőlünk, ezért ma este vacsoráig pihenhetünk, s csak holnap kezdjük a városnézést, s egyéb programokat.
Jiminnel a negyedik emelet, tizenharmadik szobáját kaptuk, s mikor beléptünk, még a lélegzetünk is elállt. Az osztályfőnökkel hamar le meccseltem, hogy együtt aludhassak szerelmemmel, így teljesen együtt tudtuk tölteni ezt a csodálatos utazást.
Amint a szöszi után én is beléptem a hotelszobába - hisz úriember vagyok, s előre engedtem-, perverz mosoly kúszott arcomra. Egy egyszemélyes francia ágy helyezkedett el, egy hatalmas terasszal szemben. Jiminnek nem árultam el, de mivel ingyen kaptuk az utat a verseny megnyerése miatt, jogunkban állt választani magunknak. Mikor ezt közölték, nem árultam el Chimnek, hiszen biztos a legolcsóbb szobát választotta volna, én pedig nagy nehezen, s mindent tudó mosollyal nyögtem ki a tanárnak, a nászutas lakosztályt kérjük. Ennek az volt az ára, hogy az ételt, s italt már nem tudták nekünk állni, de annyi baj legyen. Ameddig van pénzem, azt senkire sem költöm szívesebben, mint Jiminshire.-Kook..-tágultak ki párom szemei, majd azonnal piros pofival fordult hátra, s nagy lendületében kénytelen volt mellkasomra fognia, mert különben el botlott volna. -m-mi ez a hely?.. Rossz szobában vagyunk?-nézett szemembe.
-nem, szépség. Ez számunkra a tökéletes szoba.-kacsintottam, majd popsijára csapva indítottam meg befelé. Egy apró konyha volt található az ággyal szemben, egy nagy bárpulttal. Az ágy mellett, egy átlátszó üvegfal választotta el a hálót a kedvenc részemtől, a fürdőtől... Csak egyetlen egy átlátszó fal..
-Jungkook! Itt átlátszik az ahogy fürdünk! -pirult el ismét, s mellkasomra csapott.
-remek észrevétel.-mosolyodtam el, majd szemeimmel figyeltem, ahogy lassan belép a fürdőbe, s végig simít a kádon. Fenekén állapodott meg tekintetem, mire meg kellett nyalnom ajkaim. Egészen az ágyig hátráltam, s lassan ráültem. Karjaimmal megtámaszkodtam magam mögött, s elképzeltem, este is innen figyelem majd, ahogy meztelen testét a plafonban lévő vörös ledlámpák megvilágítják, s sötét szemeiben vággyal tekintve rám, fog férfiasságára. A forró víz cseppek végig suhannának felhevült, s kívánatos testén, míg végül pénisze végén lassan lecseppennének előváladékjával együtt.
Lassan megráztam fejem, s nadrágomra sandítottam, melyen már ennyitől meglátszott farkam körvonala.
Jimin hirtelen fordult felém, s apró mosoly jelent meg ajkain.-ajjajj Jungkookie..-kuncogott, majd mosolya még szélesebb lett, miközben ölembe vezette tekintetét.-csak nem..?
-Jimin ne húzd ki a gyufát...-suttogtam, majd akár egy ragadozó, elindultam zsákmányom felé.
-igazán, Mr. Jeon?-incselkedett, majd behátrált a fürdőbe, s úgy pillantott rám kacér mosollyal.-csak nem rossz kisfiú voltam..?- dőlt neki a kézmosó pultjának, majd pólóm nyakánál fogva húzott ajkaira. Úgy imádtam, hogy egy szexéhes kis szörnyet csináltam belőle..
-te kis kanos..-motyogtam ajkaira, majd derekára fogva ültettem fel a pultra, s lábai közé álltam, míg hátát a tükörnek nyomtam. - nem volt elég, hogy a repülőn mindenki azt hallgatta, hogy a nagy farkam milyen hangokat csalogatott ki belőled, miközben a szűk lyukadban mozgott?..-suttogtam minél erotikusabban fülébe, mire halkan felsóhajtott.
-Jungkookieh..-nyögött, mikor meg markoltam farkát, s kis kezeit azonnal széles vállaimra helyezte, s azokba markolt bele.
-hmm?- húztam végig nyakán ajkaim, de épp úgy, hogy csak lágyan érintsem, ezzel is az őrületbe kergetve őt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́ ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️
Romance,, A zene elkezdett lassulni, s Jimin is egyre érzékiebben formálta karjait, lábait, s egész lényét. Szemeimet képtelen voltam levenni róla, egyszerűen vonzotta az ember tekintetét minden kecses mozdulata. Csak bámultam őt. Túl tökéletes volt ahoz...