Most éppen nyomomban Jiminnel igyekszem a buszhoz, hogy bemehessünk a városba ebédelni. Boldog vagyok, azért mert Kait lekoptatta, és azert hogy velem tölti az idejét. Aranyos tőle, ugyanakkor teljesen ledöbbentett azzal a viselkedésével, amit ma az ebédlőben mutatott. Azt hittem, hogy majd halkan és zavarban tűri a nyomulásom, de ehejett ő hozott engem zavarba. Engem, értitek?! Ilyen még sosem történt.
-Kookie! - szólít meg Jimin, mire hátra pillantok a kis törpéhez. - nagyon fázom. - húzza össze magát, mire ismét el csodálkozom. Most meg hirtelen, hogy lett ennyire cuki?
-várj mindjárt itt a busz!. - állunk meg éppen a megállóban.
-nem megyünk inkább hozzátok? - pillázik rám ártatlanul, mire a mai nap már századszorra, mocskos gondolatok kerülnek fejembe, s elképzelem mit tehetnék Jiminnel.
- hahó, Jungkookie! - lép közelebb, így közelsége azonnal észhez térít.-mehetünk hozzánk is, és majd rendelek valamit! - vonok vállat, és így át sétálunk az út túloldalán lévő buszmegállóba. Hamar meg is jön a busz, amin szerencsére van elég hely kettőnknek, ezért az út csendben és eseménytelenül telik. Mikor hozzánk érünk, baszakodok egy kicsit a kulcsokkal, mintha valami zavarban lévő tini lány lennék, s érzem Jimin perzselő tekintetét hátamon.
Vajon mit tervez?-kell egy kis segítség? - nyúl a kulcsokhoz, s ezáltal pici kezei is hozzá érnek enyémhez, amin aprót simít.
-nem dehogy! Megoldom nyugi! - válaszolok majd hevességemnek köszönhetően elejtem a kulcsot. Jimin félre tol és beáll elém. Talán jobb is, ha ő nyitja ki az ajtót. Most fogalmam sincs mi van velem.
-Jimin mit csih... nálszh? - szívom be a levegőt élesen, és aprót sóhajtok mondandómba, ugyanis a törpe le hajolt a kulcsért, csak azzal nem számolt, hogy feneke teljesen ágyékomnak fog nyomódni. Ugye nem direkt csinálta? - Jimin.. - fogom meg csípője két oldalát, majd hozzá nyomom magam. Kész ennyi volt. El vette az eszem. - ne csinálj ilyeneket... - veszek még egy nagy levegőt, majd aprót lökök csípőmmel, mire halkan sóhajt egyet. Szóval tetszik neki? - mert nem fogok tudni uralkodni magamon.. - morgom neki.
-be kéne menni.. - suttogja maga elé, s nekem ebben a pillanatban esik le, hogy az utcán állunk, és ezt bárki láthatta. Lassan el engedem Jimin derekát, majd meg várom, míg apró kezei kinyitják az ajtót, s belépünk a meleg lakásba.
-Kook én tényleg éhes vagyok. - néz rám édes kis pofijával, mire muszáj volt elmosolyodnom.
-máris rendelek valamit. Pizza jó lesz? - tettem fel a kérdést, mire aprót bólintott. Amíg az ételre vártunk, el döntöttünk, hogy nézünk egy filmet.
Ennél kínosabb szituációban sem voltam még. Nyíltan felvilágosítottam őt arról, hogy le szeretnék feküdni vele.
És most itt ül mellettem, s csendben figyeli a vígjátékot amit nézünk, de én nem bírok másra gondolni, csak arra az eszméletlen érzésre amit az nyújtott, hogy hozzám ért.
A reakciójából ítélve pedig, neki is eléggé tetszett. Ki kéne derítenem mit érez. Végülis.. Ha arra a Jiminre gondolok aki az ebédlőben volt, kiráz a hideg, és arra vagyom, hogy azonnal fonja kecses kis kezeit farkam köré..Basszus felálltam..
Lassan oldalra pillanatok, ahol Jimin néha kacarászva figyelni a számomra igazán unalmas filmet. Ágyékomra is vetek egy pillantást, és nadrágon keresztül is jól látható már kezdetleges merevedésem.
Most nem hagyhatnám itt, de muszáj kimennem a mosdóba.
-Jimin.. - szólítom meg a mellettem majdnem alvó fiút, aki erre felkapja fejét, s nagyot ásít. - elmegyek a mosdóba, mindjárt jövök. - pattanok fel, és már el is tűnök a láthatárról.Amint a mosdóba érek, már jól kivehető az izgalmam, ezért csak remélem, hogy Jimin nem látta meg. Becsukom az ajtót, majd a vécéhez sétálok, s lassan kicsatolom nadrágom. Tagom majd át szakítja boxszerem, így azt is gyorsan lehúzom magamról. Farkam már így is kellő keppen áll, tehát nem cicózom vele túl sokat, rámarkolok, és verni kezdem. Halk sóhalyok, s morgások hagyják el szám, s teljesen kikapcsol az agyam. Önkívületi állapótban zihálom Jimin nevét, majd markomba élvezek. Az orgazmus okozta eufórikus hatás miatt percekig csak egyhelyben ülök, és próbálom össze szedni magam. Teljesen kikészültem...
-KOOK?! - tör rám Jimin, majd mikor meg látja, hogy a kád szélén ülök nadrág nélkül, izzadtan, döbbenten mered rám. - megjött a pizza.. - suttogja maga elé a szavakat.
Sziasztok, itt az új rész, remélem tetszik!
Hamarosan folytatás, addig is puszi mindenkinek! ❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́ ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️
Romance,, A zene elkezdett lassulni, s Jimin is egyre érzékiebben formálta karjait, lábait, s egész lényét. Szemeimet képtelen voltam levenni róla, egyszerűen vonzotta az ember tekintetét minden kecses mozdulata. Csak bámultam őt. Túl tökéletes volt ahoz...