-El sem hiszem!... - motyogja Tae, majd hangosan felkiált. - Már csak egy nap van hátra sulikezdésig, és még sehol sem tartunk! - kiáltott ismét. - nem hiszem el! Mit csináltatok a szünetben? Miért nem kezdtetek még neki a tanulásnak? - tette fel a kérdést, mire Jiminnel egymásra néztünk.
-Hát volt egy, két elintéznivalónk egymással... - vigyorogtam, majd magamhoz húztam szerelmem. - nem baj, hogy most kezdünk neki. - próbáltam nyugtatni barátom, mire szemet forgatott, s bólintott.
- azt hiszem, itt az idő, hogy tényleg bele kezdjünk.- szólalt meg most már Jimin is, mire mindketten helyeslem bólogatni kezdtünk, és leültünk ágyára. Gyorsan elővettük füzeteinket és neki kezdtünk, a szünetre feladott házi feladatoknak. Mondhatom nem volt kevés, és az a baj, hogy nem kezdtünk neki időben, ezért rengeteg maradt és már így is este öt óra.
Leültünk tanulni, és órákon keresztül ezzel foglalkoztunk, amíg már nem bírtam tovább, s fáradtan takartam be magam Minnie takarójával. Ő csak mosolyogva figyelt, s ismét a tanulásnak szentelte minden figyelmét. Remélem, hogy minden rendben lesz majd a suliba.
Ahogy az iskola is elkezdődik, nekünk is tovább kell próbálnunk a táncukat, hogy elő tudjuk majd adni. Hamarosan eljön majd annak is az ideje, és az egy dolog, hogy lassan teljesen kész van a koreó, akkor is gyakorolni kell, s mindenképpen be kell még fejezni a végét.
De most nem érek arra rá, hogy ezeken gondolkozzak... Muszáj most a tanulásra összpontosítani, és Jiminre, akit a legjobban szeretek, tényleg! De Tae...
Róla még nem is igazán beszéltem eddig. Az a majom, aki éppen itt hasal az ágyon, lassan egy hete randiznak Minhoval. Meg őrülök, az a fiú konkrétan a tenyerén hordozza barátom, ami nem tesz jót neki! Egyre jobban kezd elkényelmesedni, s az egy dolog, hogy a kapcsolatuk leges legelején vannak még, amikor még a másiknak a legeslegjobb oldalad akarod mutatni, de ez már túl sok, amit csinál... Így is tudjuk, hogy gazdag, és, hogy jól megy neki, viszont az, hogy a barátom tegnapelőtt egy Szöuli, nagyon drága étteremben vacsorázott, ahol alig lehetett kifizetni a kaját... Nagyon durva, és ezzel nem is lehet mit kezdeni. Ha ilyen helyekre viszi, előbb utóbb Taehyung nagyon meg fog változni.
Mióta Jiminnel együtt vagyunk, Jimin és én is, mind a ketten teljesen megvagyunk puccos éttermek nélkül.Szerintem nem azt jelenti a szeretet, hogy ki mikor és hova visz el, vagy, hogy mit adsz neki, hanem, hogy tényleg tudjuk, hogy a másik szeret minket, és pusztán azért boldogok vagyunk, hogy velünk lehet. Bár Minnienek bármit meg teszek.
De Minho tényleg nem ezt gondolja fontosnak, s ez a legnagyobb problémám vele. Amúgy egy nagyon rendes fiú, elmondása szerint jövő hét utáni héten meg is ismerhetjük, ugyanis meghívott minket egy közös vacsorára.Most viszont vissza kéne térni arra, hogy meg kéne csinálni mindent, egy fél délután alatt. Ugyanis már csak ennyi maradt hátra iskolakezdésig. Eszembe sem jutott az iskola amíg itthon voltunk a szünetben, ugyanis annyi minden történt velünk... Ráadásul a táncunkat sem fejlesztettük tovább.. Tehát lesz mit csinálni bőven.
Kicsit aggódom amiatt, hogy az iskola miatt kevesebb időnk lesz egymásra Jiminnel, de igyekszem, majd minél több időt vele tölteni.
-TAEHYUNG! MÁSSZ MÁR LE RÓLAM! - hallom meg párom segítség kiáltását, mire kissé megrázom fejem, hogy visszatérjek bambulásomból, s szemeim azonnal a kettő fiúra vándorolnak, kik a következő felállás képpen helyezkednek el az ágyon.
Jimin a hátán fekszik és próbálja letolni magáról a csípőjén Üllő barátomat.
Na várjunk csak! A csípőjén???-hmmh.. Minnie! - nyög fel Tae, majd mozogni kezd az én, ismétlem ÉN párom csípőjén.
-mi a faszt csinálsz te őrült? - kiált rá Jimin, s vadul kapálózni kezd, de segítségére sietek, s lerántom róla ezt az őrültet.
-mi a fasz van veled? - kiáltok rá barátomra, s pólója nyakánál fogva húzom közel magamhoz, és már lendítem karom, hogy egy jó nagyot beverjek neki, de Jimin apró keze megállít ebben.
-ne.. - néz rám. - a legjobb barátod.
-mi a faszért csináltad ezt Jiminnel? - fordítom vissza fejem Taehyung felé, aki zavartan pillant jobbra, balra.
-mikor tegnap Minhonál aludtam, ezt csinálta velem.. Én pedig csak ki akartam próbálni, mert annyira jó érzés volt. És Minnie pont úgy feküdt ahogy tegnap Minho. Csak Jiminen volt ruha, Minhon pedig nem. - zagyvált össze vissza, de túl sok volt az infó. Egyben azonban biztos vagyok, ez a Minho gyerek egyre hülyébbé teszi Taet.
-akkor sem pattanhatsz csak így rám! - fújja fel arcát Jimin, s szorosan mellém áll. - ezt kizárólag Jungkook csinálhatja meg velem! - nézi Taet, majd óvatosan bele bújik ölelésembe.
-jobb lesz Tae, ha most mész. - köhhintek, majd fejemmel az ajtó felé biccentek.
-okés. Minho amúgy is fél órája a ház előtt vár! - vigyorodik el, majd egy intés után el is szalad. Az ablakhoz menve látom, ahogy Minho szoros ölelésbe vonja Taet, majd mancsait seggére csúsztatja. Fúj...
-Tae egyre furább.. - pillant rám Jimin, majd a füzeteit elő véve kezd neki a tanulásnak.
-igen. Amióta Minho az élete része lett.. - morgom, majd én is mellé telepedek, és magolni kezdek.
Nem kell sok idő, talán egy fél óra, bele fárad az agyam a sok infóba, ezért nyögve vágódom el az ágyon.
-meghaltam! - nyökögöm, majd szemeim behunyva nyammogok kettőt, s felkészülök az alvásra, ám ekkor valaki fölém tornyosul. Na vajon ki?
-még a kávézónál említettem, hogy vigyázz a kis csinos popsidra, emlékszel? - kuncogott fülembe, majd végig nyalt nyakamon. - tudod.. Egyszer szívesen járnék benned. - mondja ki perverz gondalatait, s farkamra ül.
-Jimin. - nyitom ki szemeim, majd aprót nyelek.- bennem nem fogsz járni, azt most meg mondom. - nevetek fel, majd fellököm csípőm, amin ül. - de én benned nemsokára.
-ahh.. - nyög fel, majd le húzza nadrágját, majd az enyém is.
-ennyire türelmetlen vagy? - kuncogok. Figyelem, ahogy meg emeli hátsóját, s már készül magába fogadni mikor meg állítom. - holnap suli. Nem kéne tágítani?
-előre felkészültem. - kuncogott, majd megfogva kezem vezette fenekéhez, s rózsájához nyomva ujjam éreztem, hogy valami van benne. Te jó ég! Jimin, ne akarj megölni, most azonnal elmegyek.
-mióta van ez benned?.. - remeg meg hangom, mikor szemeibe nézek.
-mikor el ment Tae, és tanulás közben kimentem mosdóba... - nem hagytam, hogy befejezze, azonnal ajkaira tapadtam. Kezem ismét fenekéhez vezettem, s óvatosan ki vettem belőle a rózsaszín vibrátort.
Lassan tényleg elmegyek már csak attól, hogy bele gondolok, ezzel a seggében fetrengett mellettem.-ahh! - nyögött számba, mikor fenekét elhagyta az eléggé méretes tárgy, de szemei még nagyobbak lettek, mikor azonnal belé döftem magam.
Tegnap reggel óta nem dugtunk! Kész csoda, hogy eddig kibítam. Annyira forró és szűk és ah.. Tökéletes.-Kookhhh... - nyögi nevem, majd pattogni kezd. Ahogy fel- le mozog rajtam, egyre mélyebbre sikerül mennem benne. - annyirah nagy vagyhh.. - nyögi, majd combjaimra fogva dönti hátra fejét, s úgy élvezkedik. - ahh! - sikkant egy nagyot, mikor úgy érkezik rám, hogy el találom prosztatáját.
-kurva jó vagy.. - nyögök fel én is, s fordítok helyzetünkön, így már én tornyosulok fölé, s vágódom belé. Bőrünk hangos csattogása, s Jimin hatalmas nyögései töltötték be a szobát, s úgy éreztem, ez a világon a legjobb érzés. A párommal szeretkezni.
-mindjárth elmegyekh! - nyikkan egy nagyot, s hatalmas sikítás kíséretében hasára élvez. - jungkookie! - nyögi. - élvezz belém!
-nem kell kétszer mondani, édes.. - nyögöm, majd minden cseppem formás fenekébe engedem.
-ahh.. - nyög fel az érzésre Jimin, s mosolyogva, csukott szemmel húz magához. - ne húzódj ki, mindjárt folytathatjuk. - kuncog, mire nekem is mosolyognom kell.
-kis telhetetlen. - adok puszit feje búbjára, s ismét mozogni kezdek.
Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy ennyit kellett várni a részre. De most itt van, remélem tetszik! Sietek a kövivel is!
Puszi!
❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
أنت تقرأ
𝑶𝒍𝒅𝒂𝒍𝒂𝒅𝒐𝒏 𝒂 𝒗𝒆́𝒈𝒕𝒆𝒍𝒆𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒆́ ×𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌× 18+ ✔️
عاطفية,, A zene elkezdett lassulni, s Jimin is egyre érzékiebben formálta karjait, lábait, s egész lényét. Szemeimet képtelen voltam levenni róla, egyszerűen vonzotta az ember tekintetét minden kecses mozdulata. Csak bámultam őt. Túl tökéletes volt ahoz...