°16°

392 30 5
                                    

Pov Kubir

Wysiadłem na peronie ok 20:15. Wcześniej poinformowałem Busza że przyjeżdżam, więc miał już na mnie czekać.

Rozglądałem się w poszukiwaniu Busza. Nigdzie go nie widziałem.

-Siema Kubir! - przytulił mnie Busz.
-Siema! Nikomu nie mówiłeś że przyjeżdżam?
-Tylko Mikols i Napierak wiedzą.
-Czyli Tobiasz też.
-Pewnie tak skoro jest ciągle z Mikolsem.

Ruszyliśmy w stronę domu Busza. Nie wracałem tego dnia do domu ojca, bo pewnie bym zjebe dostał że tak późno wracam mimo że wracałem później, a że Busz się zgodził na to abym nocował u niego to nie będę zbyt szybko oglądał tych kaszojadów.

-Przemyślałeś wszystko?
-Ta. Postanowiłem zerwać z Tobiaszem, bo w ostatnim czasie traktujemy się jak najlepsi przyjaciele i nic więcej.
-Ale on naprawdę ciebie kocha!
-Niby tak, ale może tylko tak mówić. Jego czyny mówią kompletnie co innego i wyniszcza mnie to psychicznie więc lepiej będzie jak nie bedziemy nikim więcej niż przyjaciele.
-Ahhhh... Szkoda wyglądaliście tak uroczo. Ale skoro się męczysz to żeczywiście nie ma sensu tkwić w tym związku.
-No niestety.
-Kiedy mu mówisz?
-Chyba jutro. Im szybciej tym lepiej.

Weszliśmy do domu Busza rozłożyliśmy dla mnie materac obok łóżka Busza. Do około 2:53 gadaliśmy o wszystkim i o niczym, tak jak zawsze

~Następnego dnia~

Pov Kubir

Wstaliśmy ok 10. Szybko się ogarnąłem aby pójść najpierw do domu, a potem do Tobiasza. Pożegnałem się z Buszem i udałem sie do domu.

Gdy wszedłem do domu nastałem ojca. Ku mojemu zdziwieniu tylko mnie przytulił, nie był na mnie zły ani nic tylko szczęśliwy że wróciłem.

W domu siedziałem ok 2h. Po tych 2h wyszedłem z domu i kierowałem sie do domu Tobiasza. Byłem zestresowany tym jak zareaguje. Czy będzie chciał być tylko przyjaciółmi czy kompletnie zerwiemy kontakt.

Doszedłem do jego domu. Niepewnie zapukałem w drzwi. Po chwili drzwi otworzył szatyn. Spojrzał na mnie i był w kompletnym szoku.

===================================

Witam!
Znacie jakieś ciekawe wattpady o Tobir?
Jeśli tak to wdzięczna bym była gdybyście mi napisali które warto przeczytać.

Nic nas nie łączy! || TobirOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz