18. Rozuzlenie

94 12 35
                                    

Leiko ju dostihla až vonku. Jej mrnčanie však bol počuť už od divadelnej sály. Bola na ceste na internát, kde mala v pláne zostať už do konca semestra. Zahrabať sa pod vankúše, zabarikádovať izbu a plakať kým neskončí školský rok.

„Zlatko," zastavila ju a silno objala. „Musíme sa porozprávať. Ideme ku mne a uvarím ti čaj. S vodkou. Potrebuješ to."

A tak aj bolo. Leiko odtiahla Prim na jej izbu, usadila ju do kresla a do ruky jej vopchala veľký hrnček s čajom. 50:50 čaj a vodka. Leikin vlastný recept. Prim sa ho však ani nedotka. Nemala chuť na nič.

„Niečo sa s tebou deje a vidím to už dlhšie. To dneska muselo byť len vyvrcholenie niečoho, čo ťa muselo zožierať už dlho. Prim, dobre vieš že mne môžeš povedať všetko."

„Môžem?" pozrela na ňu cez slzy. „Ani ty mi nehovoríš všetko."

„Ako to myslíš?"

„Nechcela som sa o tom s tebou nikdy veľmi baviť, lebo mi je to nepríjemné. Ale keď už sme začali, musím sa opýtať... ako to bolo medzi tebou a Yoongim?"

Leiko jej dala veľmi nechápavý pohľad.

„Prim, čo je toto za otázka? Snáď si nemyslíš že ja a Yoongi?... Nie! Vôbec. Nie."

„Nikdy si s ním nič nemala?"

„Samozrejme. Nikdy som s ním neprehovorila viac ako pár viet. Maximálne ma pozdraví a aj to asi len kvôli tomu že som tvoja kamarátka."

Zmätok v Priminích očiach bol tak badateľný, že Leiko sa znepokojila.

„Prečo by si si to vôbec myslela, Prim?"

„Lebo že vraj o tom každý vie. A nie len to, lebo o Yoongim sa šíria reči že spí s každou, ktorá sa na neho usmeje. A že spal už s polkou školy."

„Yoongi??" zvolala zmätene. „Hovoríme o tom Yoongim? Najlepšom v celom druhom ročníku? O tom čo hrá na piano, bol vyznamenaný rektorom, píše ti romantické poznámky do dochádzky a vozí na vychádzky večerným mestom? Že ten je notorický sukničkár? Prim tomu snáď neveríš."

„Ja- j- ja už.."

Do riti.

„Prim ako ťa to napadlo?"

„A to že má priateľku, to nevieš? Že s ňou chodí už vyše roka a stále sa rozchádzajú?"

„Yoongi žiadnu priateľku nemá do pekla. Ty nevidíš že sa mu páčiš len ty??!!"

„To je hlúposť. A celá škola sa na mne smeje že som chudera lebo vyzerám ako niekto kto chce dostať Yoongiho do postele."

„No ja žasnem. Odkiaľ toto všetko máš panebože? Kto ti dáva tieto rozumy lebo toto nemôže byť z tvojej hlavy. Aké klebety, aká chudera? Nikto o tebe nehovorí a ani o Yoongim nie. Zlatko, čo sa to deje."

Leiko sa už naozaj trápila. Toto všetko sa podobalo skôr nejakej absurdnej dráme, v ktorej sa omylom obe ocitli.

„JA UŽ NIČOMU NECHÁPEM!" zložila hlavu do dlaní. „Čo sa to deje?!"

„Poď ku mne," objala ju pevne a pohladila po vlasoch. Vidieť ju takto zranenú bez toho aby si všimla už predtým že sa niečo deje, jej dávalo pocit zlyhania.

„Zlatko upokoj sa, všetko sa vysvetlí. Od koho to všetko máš?"

„Sabi," utrela si posledné zvyšky sĺz. „Všetko mi to povedala ona..."

„SABI?!"

Prim len pokývala hlavou.

„A vieš že sa nečudujem?" zamyslela sa po chvíli. „Mala som pocit že tie fotky vypustila práve ona!"

„Ona?" vypleštila oči.

„Uh-hm. Okrem toho okolo Yoongiho sa vždy motala na chodbách. Ty si si to nikdy nevšimla?"

Priya zronene krútila hlavou, ktorú mala položenú v dlaniach.

„A ja som tak hlúpa, že som jej verila! Celý ten čas som viac verila jej ako jemu. Všetko čo mi vravel som vnímala úplne zle! Totálne skreslene!"

„Nemôžeš počúvať iných Priya. Vždy keď ste spolu, obaja žiarite. Vravela som ti to v prvý deň čo ste spolu hrali. Boli ste tak zohraní... to sa skutočne len tak nevidí. A keď som ťa videla baviť sa s ním, vyzerali ste tak šťastne. Prečo si to ignorovala?"

„Bála som sa. Že tie veci ktoré mi Sabi povedala sú pravdivé. Že mi zlomí srdce a odkopne."

„Ja viem že do toho čo sa medzi vami tvorí veľmi nevidím. Je to vaša vec, to je jasné. Ale Prim, to čo vidím je, že to nie je len niečo obyčajné. Nejaký bláhový flirt na pár nocí. Nie, niečo výnimočné. A to človek nestretne len tak."

„Myslíš že v tú prvú noc?" vyvalila oči. „Myslíš že to pre neho niečo znamenalo?"

„Aj kedy hneď nie Prim. Ale to čo robil uplynulý mesiac hovorí samo o sebe, nie?"

„Bože Leiko. Ako som to mohla prehliadať tak dlho?!"

„Ešte nie je nič stratené, ale asi by si mala bojovať. Yoongi bojoval celý ten čas. Nenechaj ho v tom samého."

Priya kývala hlavou. Bola hlúpa, ale mala v pláne všetko napraviť! A to ešte dnes!

Ale ešte predtým tu je niečo, čo musí urobiť. Sabi si zaslúži príučku a Prim nie je z tých, čo by ľahko odpúšťali. A tak s Leiko zamierili do ich spoločnej izby, kde spravili menší poriadok so Sabiními vecami. Povedzme, že si obe dosť užívali keď vyhadzovali čaj proti vráskam von z okna.

„Ďakujem Leiko," objala ju vrúcne okolo pliec. Obe si sadli na posteľ a utužili priateľské gesto. „A veľmi ma mrzí že som verila tým klamstvám o tebe a Yoongim. Prepáč mi. Si tá najlepšia priateľka akú som mohla možnosť spoznať."

„To je v poriadku. Ale keď už sme pri tých priznaniach, tiež mám jedno."

„Hm?"

„Ja... neviem ako to povedať ale... Pochopím ak sa ti to nebude páčiť a budeš proti tomu. A kľudne mi to povedz a ja prestanem ale..."

„Leiko, vyklop to."

„To čo ty cítiš keď si s Yoongim... tak to ja cítim keď som s Namjoonom."

„Ty a Joon?!" Prim vyvalila oči.

„Ja viem, znie to hrozne. Je to tvoj brat, ale ja to neviem zmeniť. Posledné obdobie sme sa veľmi zblížili a... hneváš sa?"

„Blázníš!?" zvýskla Priya. „Samozrejme že nie! Som veľmi šťastná!" objala Leiko okolo krku a zatriasla s ňou od radosti. „Okrem toho, mala som isté tušenie..."

„To som rada. Bála som sa ako zareaguješ. Ale teraz to nie je dôležité. Musíš ísť za Yoongim a povedať mu čo cítiš. Hneď teraz. Vonku je už poriadna tma. Choď skôr než bude neskoro."

„Kde ho mám hľadať?"

„Možno bude ešte v škole."

„Musím ísť Leiko!" vstal a dala sa na okamžitý odchod. „Musím ísť a všetko napraviť. Skôr než bude neskoro... Drž mi palce!"






***
Helloo❤❤

Páčil sa vám dnešný malý BFF moment?

Tí ktorí ste neverili Yoongimu, pekne si sypte popol na hlavu😄 ale nie, srandujem. Ale úprimne ma zaujíma že ako ste to vedeli. Či ste verili Yoongimu alebo rečiam okolo🃏

Zajtra máme silvester tak dúfam že vykročite do nového roka správne!!!🍀

Neviem či viete ale v Španielsku je taká tradícia, že podľa toho akú farbu spodnej bielizne máte, to v budúcom roku získate😄
Hovorte si čo len chcete, ja to praktizujem už roky a vravím vám že každý rok mi vyšiel!! Takže ja len tak, aby ste vedeli 😄❤👙

Love youu
❤❤❤
Xoxo.

Butterfly (BTSxGirl)✅️Where stories live. Discover now