2. PRVÉ DEJSTVO

228 20 3
                                    

„Namjoon, keď som povedala, že by sme mali niečo podniknúť, nemyslela som tým samovraždu!"

„Ale no tak, Prim," prevrátil oči. „Bude to zábava. Vysoká škola je zábava. Večer tam idú všetci naši priatelia a budeme sa len baviť."

„Nebudú tam len naši priatelia, ale aj plno iných. Cudzích. Mne to znie ako spoločenská samovražda..."

„A čo si si myslela? Že tu budeš len vyspávať na prednáškach, učiť sa teóriu a po škole sa starať o svoje bonsaje?"

„Na bonsaje mi nesiahaj milý Joon!"

„No tak, Prim. Bude to super. Trochu sa uvoľníš a prídeš na iné myšlienky."

„A-"

„Nič nevrav," zastavil ju. „O ôsmej sa čakáme pred intrákmi. Koniec diskusie."

„Neznášam ťa."

„A ja ťa mám rád, sestrička," ješitne sa usmial a zmizol preč z izby.

Tak. Prosím, zoznámte sa. Toto je Prim.

Už od nepamäti ju jej brať ťahá z problému do problému a ona potom vždy len mrnčí. Ale čo iné jej zostáva? Nakoniec sa z toho vykľujú len tie najlepšie zážitky.

Tento príbeh, ktorý sa však začal písať v oný večer, bude trochu iný. Nebude len o pár mladých ľuďoch, ktorí si išli v jeden piatkový večer sadnúť von. Bude to trochu komplikovanejšie. Trochu záhadnejšie, trochu teatrálnejšie a trochu dramatickejšie.

Príbeh, ktorý vám teraz rozpoviem, sa začal písať ešte trochu skôr než v ten večer. Bolo to onoho roku na jeseň.

Prim a Namjoon prichádzali diaľkovým rýchlikom do celkom nového mesta. Nová škola, nový internát, noví priatelia... nový život.

Sedeli pri okne ich malého kupé a sledovali krajinu, ktorá sa vysokou rýchlosťou mihala za oroseným sklom. Príroda sa menila a vo vzduchu bola cítiť príchuť blížiacej sa jesene.

S veľkými kuframi zabalenými až k prasknutiu vystúpili na hlavnej stanici veľkomesta a spoločne sa pobrali do svojho nového domova. Internátové mestečko, v ktorom našli útočisko pre nadchádzajúci semester, bolo obzvlášť rušné miesto. Študenti zo všetkých zákutí krajiny cestovali až sem, aby o pár dní začali nový akademický rok.

„Je to tu... ehm... vskutku... čarovné," povzdychol si Namjoon pri pohľade na ošarpanú budovu ich nového domova. Stará omietka sa elegantne odlupovala z každého rohu, balkóny vyzerali že spadnú, len čo človek vyjde z dverí izby a vo vzduchu bol cítiť pot. Alkohol a pot.

„Vitaj doma Joonie," zasmiala sa Priya.

„Domov, sladký domov."

Prim a Namjoon boli dvojičky. Vzhľadovo by to však nikto neuhádol. Tí dvaja si nemohli byť vzájomne odlišnejší. Farba vlasov, očí či výška postáv. Namjoon bol vysoký, nafarbený blondiak, jeho oči mali farbu hrejivého mahagónu a jeho pleť bola jemne snedá.

Prim, vlastným menom Priya, bola nižšie, útle dievča s rovnými vlasmi. Tvár mala jasnú, pleť hebkú no nebola to typická prvoplánová krása. Skôr krása na druhý pohľad. To, čo však robilo Prim výnimočnou, boli jej oči. Oči dažďa. Jasná modrá farba prerážajúca cez sivastú hmlu jej dúhovky bola nevídaná. Boli jasné až transparentné, no vždy keď sa nimi usmiala, v dušiach iných započala hrejivý pocit radosti.

Mama im vždy vravievala, že Namjoon je ako zem. Jeho oči sú ako drevo, ktoré je pevne zrastené so zemou. A Prim vravievala, že ona je ako voda. Životodárna a dravá. Dokáže si nájsť cestu vždy, aj cez ostré skaly. A ak narazí na prekážku, vydá sa inou cestou.

Spoločne tak boli nezlomní.

Vzhľadom sa síce odlišovali, no duše mali obaja rovnaké. Milovali umenie. Narodili sa pre neho a spoločne sa rozhodli zasvätiť mu ich životy.

Namjoon mal hlavu plnú nápadov a vízií. Bol vo vytržení, keď dokázal svoje predstavy pretaviť do niečoho viditeľného či hmatateľného. Rozhodol sa študovať divadelnú scénografiu.

Priya mala však vybraný trochu iný chodníček. Chcela sa stať herečkou.

Už odmalička vedela, že divadlo je to miesto, kam skutočne patrí. Tajuplné zákutia zákulisia, nápadité kostýmy a masky, vŕzgajúce dosky pódia, žiara reflektorov a potlesk publika. Bolo to pre ňu miesto, kde nič nie je nemožné a kde žiadny nápad nie je príliš odvážny. Miesto, kde sa jej splnia všetky sny. Kde môže byť kým chce a kde chce. Stačí len trocha predstavivosti.

Keď pozorovala mamu pri práci, ako po nociach šije prekrásne kostýmy do predstavení, vedela že jedného dňa bude mať tiež tú možnosť nosiť ich. Bola to práve jej mama, kto ju priniesol do sveta umenia. Malá Priya sedávala v zadných radoch obecenstva a pozorovala skúšky hercov vždy, keď jej mama dovolila ísť s ňou do práce. Boli to práve tie momenty, ktoré Prim nasmerovali cesty jej osudu.

A tak, dvaja nádejní súrodenci, pôvodom z malého mesta na pobreží Žltého mora, pricestovali do omnoho väčšieho mesta v srdci krajiny, aby sa stali tými, kými od detstva chceli byť.

Legendami dosiek, ktoré znamenali svet.

Lenže, toto nie je tak úplne príbeh o dvojičkách a ich kariére v divadelnom priemysle. Ani tak o štúdiu divadelnej teórie.

Toto je Primin príbeh. Príbeh jej života.

Možno keby vedela, čo na ňu osud toho roka pripravuje, do vlaku smerom na sever by nikdy nenastúpila. Pohodlie jej detskej izby by nevymenila za ošarpanú bunka na internáte a spoločnosť milióna plyšiakov za novú spolubývajúcu. Lenže príbeh, ktorý bol raz napísaný vo hviezdach, sa skrátka odohrať musí.

A tak, príchodom do mesta v strede Kórei sa začal písať celkom nový príbeh. Nové kulisy, nový scenár a nové postavy. A Prim mala možnosť zahrať si hlavú rolu.

Presne tak, ako to vždy chcela, no nie?

Milovala divadlo. Zvraty a prekvapenia. Rôzne postavy a rôzne osudy.

Lenže...Nie je každého život tak trochu divadlo?

Jedno veľké predstavenie.

Nie je to paradox?

Životy ľudí sú jedno veľké, živé divadlo.

Človek nikdy nevie, čo na neho čaká. Aká postava sa objaví v jeho ceste a aký charakter bude mať. Pri jase svetiel sa môže zdať každý dobrý, ale je to tak aj keď padne opona?

Komu sa dá veriť a komu nie?

Kto má zbraň a kto strieľa?

V Rómeovi a Júlii je to práve Júlia.

A v Priminom príbehu?
















***

Prvá kapitola je za nami!😁

Ani neviete aká som nadšená že som sa prekonala a začala písať a zase som tu s nami. I missed you soooo much
💔😭

Chcela som urobiť niečo príjemné, uvoľnené, niečo pri čom môžete vypnúť a trochu zabudnúť na realitu.
🎭

Celým príbehom vás bude sprevádzať Prim. Ale okrem nej sa nám tu mihnú aj chlapci z BTS, ako aj z iných skupín :D

Bude to o vysokej škole, umení, bežných struggles a zábave. No skrátka a dobre, bude to fun
🍻🎊🎓

A okrem okrem toho na obálke je Tae takže... Asi sa môžete tešiť aj na neho (okrem iného)
😄

Love you so so much a vidíme sa pri pokračovaní.

Xoxo.

🎭

Butterfly (BTSxGirl)✅️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora