31. Goodbye

103 13 11
                                    

Spoza závesov presvitalo slnko. Zase raz bolo ráno.

Hlavu mal položenú na jej hrudi a rukami ju objímal okolo pása. Hlboko spal a ona ho nechcela rušiť. Rukou mu jemne hladila vlasy a čas od času prešla až k jeho krku. Nevedela už opäť zaspať, a tak len hľadela von oknom jeho spálne.

„Eh-hm," začal sa preberať a veľmi pomaly rozlepil oči. „Dobré ráno," pobozkal Prim na čelo. „Už si dlho hore?"

Prim len pokrútila hlavou. „Ešte kľudne spi. Je to príjemné."

„Čo je príjemné? Keď spím? Dúfam že na mňa vtedy nepozeráš."

„Nie. Teda, áno, pozerám, ale myslela som to že som s tebou," smiala sa nad jeho zapýrenou tvárou.

„Mám dobrú správu. Celý deň nemusíme vyliezť z postele. Nie je to krása?"

„Prídeš na predstavenie?" prebehla mu rukami cez vlasy a položila si jeho hlavu späť na hruď.

„Samozrejme. Kedy je?"

„Nasledujúci piatok. Posledný školský deň pred Vianočnými prázdninami. Prídu aj moji rodičia."

„Odchádzaš na Vianoce preč za nimi?"

„Uh-hm. Aj ty ideš k rodičom?"

„No... také niečo," zamrmlal.

„Také niečo?"

Yoongi sa uvelebil vo svojej polohe a opäť privrel oči.

„M-myslíš Yoongi, že by som mohla prísť za vašimi aj ja?"

„H?" vyletel.

„Spoznať ich. Myslíš že je to dobrý nápad?"

„Chceš spoznať mojich rodičov? Chceš prísť k nám?"

„Bola by som veľmi rada," priznala, „teda ak nemáš nič proti."

Yoongimu div oči nevypadli.

„Myslím, že ich stretneš. Skôr než si myslíš. Ale neviem či okolnosti budú tak príjemné."

„Ako to myslíš?" zamračila sa.

„Počuj Prim, ako vlastne končí váš Rómeo a Júlia? Ja som ten scenár nikdy nedočítal dokonca."

„Obaja zomrú. Ty to nevieš?"

„Vaša hra skončí rovnako ako originál?"

„Áno. Ich rodiny sa nenávidia, no ich láska je tak silná, že nedokážu milovať nikoho iného. A tak Júlia vymyslí plán, že vypije jed, ktorý ju usmrtí. Ale len na jeden deň. A hneď po tom ako celá jej rodina bude v domnienke že je mŕtva, ona ešte v onú noc utečie spolu s Rómeom preč. Lenže Rómeo nevie že Júlia má tento plán. Keď ju náhle uvidí mŕtvu, jeho žiaľ je tak silný, že si vezme pištoľ a zastrelí sa priamo pri nej. A keď Júlia vstane a uvidí mŕtveho Rómea, vezme si život tiež. Tou istou pištoľou."

„Páni," krúti hlavou. „Takže každý sa zabije sám?"

Prim smutne prikývla. Nie je ľahké hrať tak smutný príbeh. Nad jeho líniou premýšľala už mnohokrát. Vždy jej z toho príde smutno.

„Prim?"

„Áno?"

„Si šťastná?"

Tá otázka padla za posledné dni až príliš často na to, aby ju už nezarazila. Prestala ho hladiť po vlasoch a on zdvihol hlavu tak, aby jej pozrel priamo do očí. Jeho výraz bol vážny.

„Musíš byť."

„Samozrejme že som. Prečo ťa to stále tak trápi. Veď-."

„A Prim?" skočil jej do reči.

„Áno Yoongi?"

„Myslíš že bola Júlia šťastná?"

„Prečo nad tým premýšľaš?"

„Pretože sa zabila."

„Bola nešťastná že láska jej života zomrela kvôli nej. Čo iné mala robiť."

Žiť," odvetil s kamenným výrazom.

„Myslíš že je to také jednoduché?"

„Nie je. Iste nie. Ale musí."

„A aký by to malo zmysel Yoongi?"

„Pretože tak by mu to vynahradila. Tým, že bude žiť."

„Ako to myslíš?" nechápala Priya.

„Pretože ako ho skutočne milovala, tak nedopustí aby sa on stal príčinou jej smrti. Pretože nedopustí, aby si vyčítal že on bol ten, kto vzal jej život."

Prim vysedene hľadela na Yoongiho s akou vážnosťou vravel všetky tie slová.

„Predstav si jej život po tom, čo by vedela že jej vinou zomrel. Musela by sa nenávidieť, Yoongi."

„Ona ho nezabila, to on sám. A aj keby, situácia by sa nezmenila. Jedna smrť je viac než dosť. Tá hra je hlúpa."

„Yoongi..."

„Júlia zomrela zbytočne," prehlásil. „A preto tou hrou pohŕdam."

„Takže preto si sa vzdal svojej postavy? Lebo nesúhlasíš s ich rozhodnutiami?"

„Možno. A možno preto, lebo ťa ľúbim."

„Tomu nerozumiem."

„Ľúbim ťa Prim. A to jediné čo si želám je, aby si bola šťastná."

„Aj ja ťa ľúbim. Aj keď si prajem aby som to vyslovovala v trochu romantickejšej chvíli ako tejto."

„A si šťastná? Teraz si šťastná?"

„Áno."

„Tak mi niečo sľúb."

Prim zatajila dych.

„Sľúb mi, že ho na tom pódiu pobozkáš."

„Koho?"

„Sľúb mi to. A sľúb mi že budeš silná."

„Yoongi, desíš ma."

„Milujem ťa. Ale sľub mi to."

„Prečo by som ho mala pobozkať? Nemôžem, mám teba."

„Musíš dať bozk Taehyungovi. Presne tak, ako je to v scenári."

„Ale-."

„Nič viac nežiadam."

Prim vydesene hľadela do jeho vážnych očí a po líci jej spadla jedna veľká slzy. Ani nevedela kedy sa tam vzala. Bola z neho vystrašená a jej hlavou lietali myšlienky, ktoré ju hrozili ešte viac. Pozerala na jeho tvár a s jemným stisnutím jeho ruky preriekla dve slová, ktoré od nej žiadal.

Áno. Sľubujem."

















***
Ahojte babule❤

Dnes sme sa zobudili do upršaného rána ale verím že máte super den🥰🌧☕️

Tak čo vy a dnešná časť? Ako ju vidíte. Čo má Yoongi zaľubom? Prim to síce sľúbila, ale urobí to? Dozviete sa už nabudúce😋

Ešte niečo. Všímate si IG chlapcov? O tom groomingu čo tam dal teraz Hobi pomlčím. To je akože veľká rana pod pás a skoro som zomrela 😭❤ ale Yoongi oppa?! Pridal nejaké fotky z natáčania Deachwity... tak si vravím čo ak bude D-3?!! I would eat it and leave no crumbs no doubs in here. D-2 osobne považujem za najlepšie album pod slnkom, no skips, proste masterpiece🤌🛐

Ale to sú len také moje úvahy 😄😄

Love youuu.
Xoxo

Butterfly (BTSxGirl)✅️Where stories live. Discover now