23. Dawn

112 12 39
                                    

Stretli sa pred klubom. Hluk z podniku bolo počuť aj o niekoľko ulíc odtiaľ. Bol večer, začínalo snežiť a lampy zdobili vianočné ozdoby.

„Hobi, prečo máš sako?"

„Myslel som že to bude VIP. Niekto musí reprezentovať..."

„Ale fialové?"

„Iné som nemal," rozrehotal sa.

„Tie ligotavé blbosti si si z toho ale vážne mohol dat dole. Odrážaš sa viac ako disko guľa."

„Ale stále mam viac štýlu ako vy všetci dokopy."

A s tými slovami si na nos nasadil veľké tmavé okuliare a spoločne vošli dnu.

Kabáty nechali v šatniach a za sprievodu personálu vstúpili do oddelenej sekcie pre Seokjinových známych. Salón už bol plný. Tmavé miesto, bar, červené a zelené svetlá a hlasná hudba. Na parkete tancovalo zopár ľudí. Iní zase posedávali na gaučoch a uvoľnene debatovali.

Bol to vianočný večierok v Jinovom štýle. Študoval výtvarný manažment. Kto iný vedel zorganizovať niečo podobné? Drinky sa miešali len vo farbách červenej, zelenej a zlatej, ľudia sa na parkete mohli ohadzovať zlatými trblietkami, barmanky mali ligotavé obtiahnuté šaty a Seokjin mal na hlave čertovské rohy. Bolo to divoké. A divoké to ešte len začalo byť, len čo si ich Jin všimol.

Namjoon našiel voľné miesto a partia šiestich ľudí si posadala okolo. Na stolíku pred nimi pristála tácka s coctailami.

„Tak predsa ste prišli!" nadchol sa a popodával každému jeho drink.

„Baby vyzeráte úžasne. Nechcete si ísť zatancovať?"

„Hm," usmial sa Namjoon silene a chytil Leiko za koleno.

„Ale ale!" začali vyvádzať chalani. „Namjoon a Leiko? To ste sa nemohli pochváliť skôr?"

Prim sa usmievala. Bola rada keď videla oboch ako sa na seba pýria. Priala im to.

„Tak na to si pripijeme," nabádal Jin a sedem pohárov hlasno štrnglo vo vzduchu.

Oslava sa začala.

Poháre sa prevracali jedna radosť. S každým shotom bola hudba hlasnejšia a čoraz ťažšie sa odolávalo jej lákavej melódii. Všetci tancovali v strede VIP salónu, ruky viali nad hlavami a nohy sa pohybovali do rytmu tiež.

Z každého rohu sa ozýval smiech. V jednom kúte sa hral biliard, v druhom sa miešali drinky. V ďalšom sa uhniezdil Namjoon a Leiko a oproti nim chalani s nejakými peknými babami hrali pravdu alebo odvahu. Viete si predstaviť čo nasledovalo, ak si jedna z nich zvolila odvahu...

Prim sa nejakým spôsobom ocitla sama. Sedela za barom a pila svoj červený drink s cukrom okolo okraja. Bola už opitá. Naozaj veľmi. Nevedela čo do toho Jin nakázal primiešavať, ale ten alkohol bol sladký ako jahodový džús a silný ako čistá vodka. Škoda že si to uvedomila až keď začala vidieť dvojmo.

Bolo jej trochu smutno. Hrbila sa nad pohárom a kontrolovala, či si Yoongi pozrel jej správy.

„Si v pohode?" chytila ju zrazu za rameno Leiko.

„Uh, jasné. Stalo sa niečo?"

„Nie nie. Prišla som pre drinky. Nevadí ti že sme s-."

„Bože nie," upokojila ju. „Som rada že ste spolu."

Leiko objednala to isté čo pila aj Prim a čakali kým im barmanka podá plné poháre.

„Myslela som že mi už konečne odpíše ale- čo?! Čo tu robí on?!"

Butterfly (BTSxGirl)✅️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang