8. Wrath

100 14 12
                                    

Hodina týrania sa konečne dostala k svojmu záveru. Prim dostala hlavnú rolu v divadelnej hre. Škoda len že nebola sama. A pomyslenie, že bude musieť trénovať s niekým, kto ju oklamal a využil sa jej neuveriteľne priečilo.

Keď profesor vyhlásil koniec skúške, Prim nemohla byť šťastnejšia. S pocitmi z celého dňa, ktoré by len s ťažkosťou vedela opísať jedným slovom, sa vydala von z divadelnej sály. Chcela sa umyť a zvaliť sa do svojej tvrdej postele, ktorá ju čakala na internáte. Áno, bola stará a nepohodlná ale všetko sa jej videlo lepšie ako stráviť v škole čo i len minútu navyše.

„Počkaj Priya," započula hlas spoza jej chrbát.

„Chcela som ti pogratulovať k Júlii. Som tak nadšená, že si dostala hlavnú rolu! Na pódiu ti to veľmi pristalo," objala Leiko prekvapenú Prim.

„Ďakujem Leiko. Vážim si to."

„Počula som že Aniko to skúšala na profesora, aby dostala hlavnú rolu na pondelkovom seminári. Som rada že sa hlavé postavy dávajú aj bez protekcie."

„Och, to bez pochyby," ohradila sa Prim. „Ja som nič na nikoho neskúšala."

„To dobre viem. A boli ste vážne výborní! Na to že to bola prvá skúška a ty si mala hrať s Yoongim, ktorého si doslova včera stretla v bare... wow. Vyzerali ste úžasne. Akoby ste to hrali už roky."

„To snáď nie," zasmiala sa trochu silene.

„A keď sme už pri tom. Ako to včera dopadlo? O koľkej si odchádzala?"

„Uh-h ja som inak veľmi rada, že ty si dostala rolu mojej priateľky," zahovára. „Veľmi sa teším na spoločné skúšky. Mohli by sme sa dohodnúť a ísť trénovať."

„To je jasná v-."

„Prim," zaznelo zvolanie niekde z diaľky dlhej chodby, kde sa práve obe nachádzali. Naraz otočili hlavu smerom k bežiacej postave.

„Do riti."

„Tak, ja vás nechám," pousmiala sa Leiko.

„Nie nie nie," snažila sa ju zdrapiť za rameno. „To nie je skutočne nutné!"

No skôr než stihla dopovedať vetu, jej kamarátka zmizla v dave. A Prim tak bola v pasti. Nevedela si v hlave predstaviť nepríjemnejší rozhovor než ten, ktorý ju o dve sekundy čakal.

„Mrzí ma to," dychčal po behu. Priya na neho však len hľadela, netušiac, čo na to povedať.

„Hneváš sa?"

Či sa hnevá? Sama nevedela.

„Ráno si tam už nebola. Zmizla si bez slova. Nevedel som, čo sa deje. Urobil som niečo?"

Pekné divadielko. Máš naozaj talent, Yoongi.

„Zabudni na to."

„Viem, čo si myslíš. A máš pravdu. Prim, mrzí ma to. Veľmi. Neviem čo to do mňa včera vošlo."

„Ja to viem úplne presne," prevrátila oči.

„Nie, tak to nie je. Prim, ja nechcem aby si si myslela, že som to plánoval."

„Klamal si mi. Vravel si že ťa vyhodili. Načo to bolo dobré? Chcel si urobiť dojem? Chcel si sa so mnou len vyspať, to je celé. Bola som opitá a ty si to len sprosto využil."

„To si vážne myslíš?"

„Ak je to to, čo hľadáš, tak u mňa to nenájdeš," pokrútila hlavou.

„Prim..."

Tá mu len ublížene pozrela do očí. Teraz to už vedela. Už vedela pomenovať pocit, ktorý cítila celý ten deň. Bola sklamaná. A bolelo to. Na to, že ho vôbec nepoznala a hnusil sa jej, tak áno, bolelo. A veľmi.

„Viem že to bude ťažké, a tiež pochopím ak povieš nie, ale...," odmlčal sa na moment, „nemohli by sme začať od znova?"

„Prosím?"

„Chcem to napraviť."

„Zabudni."

Dala sa na okamžitý odchod. Ona snáď zle počula. Odznova? Sranduje. Rýchlym krokom kráčala čo najďalej od Yooongiho a zároveň od toho hrozného pocitu, ktorý cítila keď stála vedľa neho.

„Máš na sebe moje tričko," zvolal za ňou.

Tá darovala prekvapený pohľad kusu látky, ktorý mala celý deň na sebe bez toho, aby si to uvedomila. A vskutku, bolo jeho.

„Vrátim ti ho," precedila.

„To nemusíš. Je tvoje."
















***

❤🎭Hello🎭❤

Dnes tu máme kratší diel, ale spájať ho s ďalším by nemalo taký dobrý vibe. Takže dnes len taká oddychovka. Yoongi a Prim vo svojej kráse.

Inak, u nás dnes sneží!!❄❄

Dúfam že sa máte dobre a všetko vám vychádza tak ako chcete. A ak nie, girl, aj to sa stáva❤ a zase bude lepšie 💕 I know it.

Hlavne hang in there💪


With love.

Xoxo.











Xoxo

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Butterfly (BTSxGirl)✅️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz