28. Loss

110 13 47
                                    

„Vravel som vám že neznášam zimu?"

„Už štyrikrát Hoseok. Už štyrikrát."

„A spomínal som aj to, že si necítim uši?"

„Áno, aj to," prevrátil očami Changbin.

„Prečo si nemôžeš užívať atmosféru Vianoc? Pozri aké je to tu krásne," rozplývala sa Leiko keď s partiou priateľov prechádzali mestom.

Spoločne sa vybrali na vianočné trhy. Slnko pomaly zapadalo, svetielka na budovách a stromoch svietili všetkými farbami a z oblohy jemne padali vločky. Centrum bolo plné ľudí v ušiankach a teplých kabátoch, a sneh potichu vŕzgal pod ich nohami. V rukách stískali poháriky s horúcim punčom a úžasná vôňa jedla bola cítiť všade okolo.

Skupinka prechádzala vianočnými stánkami, ktoré boli ovešané výzdobou. Škoricové hniezda, pečené gaštany, ovocný punč, vianočný burbon či čerstvé medovníkové srdcia. Nič na svete nevolalo hrejivou atmosférou viac ako vianočné trhy začiatkom decembra.

„Nikdy som nepil lepší punč," krútil hlavou Namjoon nad ovocným čajom. S chuťou si dal zo dva ďalšie glgy.

„To tá whisky," rehotali sa Chanbin a Felix.

„Nie, to nie. Dal som si detský."

Felix sa začal smiať ešte viac. „Detský? Čo ti napadne keď ti poviem Jackov punč?"

„Lebo ak je to Jack Daniels tak-..."

Joon horko prehltol. Tak to bolo to zvláštne teplo čo mu prechádzalo telom.

„Ja vás dorazím..."

„Mňa by veľmi zaujímalo ako bude chutiť ten čo sa volá Sherry. Niečo mi vraví že to nebudú čerešne..."

Stáli pod veľkým stromčekom, chalani degustovali všetky príchute zázračného punču a Leiko s Prim si pochutnávali na škoricových hniezdach. Ešte teplých, čerstvo upečených.

„Niežeby to tu nebolo očarujúce, ale ja si už vážne necítim čelo. Nepôjdeme niekam do tepla?"

„A kam by si šiel Hobi?"

„Ja poznám neďaleko jeden karaoke bar. Robia dobré drinky," navrhol Changbin.

„Prim, pridáš sa?"

„Uh, nie, prepáčte. Som ešte dohodnutá s Yoongim."

„Romantický večer? Povedz mu že by sa k nám mal už konečne pridať. Inak, kde je teraz?"

„Povedal že ešte musí niečo vybaviť. Mali by sme sa stretnúť o tridsať minút. Pôjdeme pozrieť večerný amfiteáter," vysvetlila Prim.

Už to bolo zase pár dní čo Yoongi bez slova zmizol. Povrávalo sa že sa deje niečo s jeho sestrou. Nič z toho však Prim s určitosťou nevedela. Jediné čo vedela bolo, že je preč. Bez slova a bez vysvetlenia.

Napadlo ju, že by mohla ísť niekedy s ním. Ak je vážne niečo s jeho sestrou, chcela by pomôcť. Prim nebola veľmi hŕ hŕ do zoznamovania sa s rodinou jej bývalých, ale Yoongiho rodičov by celkom rada spoznala. Vlastne by jej vôbec nevadilo ak by ich prišli na Vianoce pozrieť spoločne, ako pár.

Takéto zmýšľanie bolo pre ňu dosť nové, ale s Yoongim, nech to vyznelo akokoľvek desivo, vedela si predstaviť budúcnosť. Viac ako s kýmkoľvek. Vlastne ju pri tej predstave budúcnosť nestrašila tak veľmi ako zvyčajne. Práve naopak, cítila zvláštny pokoj. Ach bože, je v tom až po uši...

Keď nadišiel čas, oddelila sa od skupiny, ktorá sa vydala stráviť večer v karaoke bare. Prešla na dohodnuté miesto a vyčkávala tak, ako si stanovili. Ten však istú chvíľu nechodil.

Butterfly (BTSxGirl)✅️Where stories live. Discover now