BAB 23

3.2K 224 9
                                    

"kenapa kau nak jumpa?"tanya Malik. Rez melangkah ke hadapan.

"aku nak korang berenam jadi anak buah aku." 6 jejaka tu berpandang sesama sendiri.

"Anak buah dalam Ice Dragon. Aku Tunku Farezel Caesar a.k.a Cae leaders of Ice Dragon akan lantik korang berenam jadi anak buah aku."datar suaranya.

"J..jadi selama ni kau ketua mafia ice dragon yang di Rangking pertama? What the hell?"Mereka seakan tidak percaya.

DG mengangguk.

"Terima atau tak? Gaji pun boleh tahan banyak ehehe"Sengih Dira apabila Rez memandang nya.

"Kitorang join sebab dah lama teringin nak main pistol."Terjongket kening Rez.

"Okeyh bagi nombor telefon kau. Aku akan hantar lokasi markas dan petang ni jumpa kitorang dekat sana."Malik memberi nombor telefon nya.

Setelah selesai mereka melangkah ke parking kereta untuk pulang ke rumah.

"Dah puas bermain dengan jantan di belakang suami?"Rez menghela nafasnya.

"Hm tak."Diatur langkah ke bilik namun namanya dipanggil.

"Farezel Caesar. Kau memang cabar kesabaran aku kan? Murah sangat ke yang sampai 6 dikebasnya? Lupa ke yang kau tu ada SUAMI!"ditekan perkataan suami.

"Lepastu apa kurang nya kau yang lupa ada ISTERI!"mata gadis tu tajam menikam mata Xavier. Jejaka tu terkedu kerana Rez meninggi kan suaranya.

"AKU SUAMI KAU TAHU TAK! BERANI KAU TINGGI KAN SUARA. APA YANG BALAK KAU DAH AJAR HAH?"Rez mengepal penumbuknya erat. Diatur langkah naik ke bilik tanpa mempedulikan Xavier.

Selesai saja mandi Rez bermain telefonnya dengan keadaan berkembam. Chill lah bukan ada Xavier.

Dilihat ke arah cermin dimana bahunya ditampal dengan kapas putih. Tangan kirinya tidak boleh terlalu bergerak nanti bahunya akan berdarah lagi.

Xavier menguak perlahan pintu bilik Rez. Terkaku dia apabila memandang isterinya. Air liur ditelan sedaya upaya dan diatur langkah mendekati Rez.

Gadis tu membelakangi nya. Xavier terpandang akan bahu Rez yang seperti ditampal. Tangan sasa kanannya melingkari pinggang isterinya dan ditarik rapat ke arah nya.

Xavier menghidu bau di leher Rez. Wangi saja. Jantung Rez berdegup kencang apabila Xavier memeluk nya.

Kenapa dia lupa nak kunci pintu. Batinnya menyumpah seranah.

"Wangi"Suara garau tu dekat saja dengan telinga nya. Dia terasa bahunya disentuh dengan sesuatu yang lembut dan dia tahu Xavier mencium bahunya.

"Ni kena apa?"tanya nya dengan menyentuh lembut bahu Rez yang ditampal.

"terseliuh"Jawab Rez gugup.

"You lie babygirl" Dieratkan lagi pelukannya. Rindu dia mahu peluk gadis ni.

"Jujur sekarang sayang. Aku tengah tahan diri aku dari terkam kau"Bisiknya dengan nada menggoda.

"k..kena tikam"Dia terpaksa menipu lagi. Takkan lah nak bagitahu kena tembak nanti lagi lah dia syak bukan bukan.

"How?"Rez mengengam erat telefonnya.

"masa keluar dengan Dira dan Syahla. Ada tiga orang laki ni cuba nak ragut kami lepastu kitorang lawan lah entah macam mana tersilap langkah dia tikam bahu Rez."Gadis tu menunduk.

"Kenapa tak bagitahu?"Rez menunduk bermain jarinya.

"t.. takut abang marah."Sejak bila dia jadi gagap nii.

"Pergi siap dulu."Dilepaskan pelukkan nya dan gadis tu lari ke closet. Xavier melangkah keluar dari bilik Rez dengan jantung berdegup kencang.

"Fall in love dengan bini sendiri lah pulak"Ditekup mukanya. Memerah wajahnya bila mengingatkan tentang tadi..

"Damn ,she is very sexy!"Dia berguling di atas katil nya.

"Nak teruskan ke rancangan tu? Terasa suami yang tak berguna pula sebab dah pukul dia then dah berpegang dengan perempuan lain."Xavier meraup wajahnya.

"Batalkan jelah." Dia bingkas bangun mencari isterinya untuk dipeluk.

"Sayangg"Xavier mendekati Rez dan dipeluk gadis tu erat.

"Tidur dengan abang malam niii"Rez mengusap belakang suaminya.

"Nanti jelah. Rez nak keluar sekejap."disalam tangan suaminya dan melangkah keluar dari rumah namun langkahnya terhenti apabila mendengar suara Xavier.

"Sayang marahkan abang ke?"Rez menoleh diukir senyuman nipis dan mengeleng kepalanya perlahan. Disambung langkahnya.

9. GHH | MISSION [C]Where stories live. Discover now