"အဲ့တာဆိုကိုယ်သွားတော့မယ်အလုပ်ကိစ္စနဲ့အလျှင်လိုနေလို့"
"ဟန်? အင်းသွားလေ "
"ဘာကြောင့်လေယဥ်ကွင်းကိုရောက်နေသလည်းဆိုတာမေးခွန်းမထုတ်ဖြစ်တော့ဘူးယံလေးနားကအတွေးရေးမူးဆိုတဲ့ကောင်ကိုမြင်တိုင်းသတ်ချင်စိတ်ပေါက်နေတာကြောင့်နေရာကနေအမြန်ထွက်လာခဲ့ရတယ်လမင်းယံရှေ့မှာသာအဆင်ပြေနေတဲ့ပုံပေါ်နေပေမဲ့နောက်ကွယ်မှာမေးရိုးတွေထင်းနေတဲ့အထိကိုဒေါသထွက်နေတယ်စိတ်ရှိလက်ရှိသာဆိုရင်အဲ့ကောင်ကိုနေရာမှာတင်ဆွဲထိုးမိတော့မှာသေချာနေပြီး"
"Boss ခနက အဲ့တာအကိုလေးလမင်းယံနဲ့သူအတွင်းရေးမူးမလား"
"မင်းမှာမျက်လုံးပါတယ်မလား!!!"
"ဗျာ ဟုတ်ကဲ့ပါပါတယ်"
"အေးပါရင်ကိုယ်ဘာသာကြည့်လိုက်ငါကိုလာပြီးမေးခွန်းမထုတ်နဲ့"
"ဟုတ်ကဲ့ပါboss"
"လေယဥ်လက်မှတ်အရ ခန့်သွင်နဲ့လမင်းယံကဘေးချင်းကပ်ရပ်ခုံနေရာဖြစ်သွားတယ်အလည်မှာလူသွားလမ်းတစ်ခုသာခြားထားတယ်"
"ဘေးမှာလာထိုင်တာတောင်သတိမထားရတဲ့အလုပ်ရူပ်နေတယ်ထင်တယ်စထိုင်တည်းကlap tops တစ်လုံးနဲ့သာအလုပ်ရူပ်နေတယ်ကြည့်ရတာရုံးချူပ်က ပြသနာကတောတာကြီးတယ်ဖြစ်ရမယ်မတွေ့ရတဲ့ရက်အတွင်းဘာလို့ဒီလောက်တောင်ပိန်သွားရတာလည်းခန့်သွင်ဘာကြောင့်မှန်းမသိသေချာစိုက်ပြီးကြည့်နေမိတယ်အချိန်တောတောကြာတဲ့အထိဝေးကွာခဲ့ရတာတဲ့လူနှစ်ယောက်မာနတွေပြိုင်ဆိုင်မူတွေလက်တုံပြန်မူတွေရဲ့နွန်ထည်းရောက်နေတဲ့လူနှစ်ယောက်ကခုလိုမျိုးလေယဥ်တစ်စီးထည်းမှာဘေးချင်းကပ်ထိုင်နေရမယ်လို့ဘယ်သူကထင်မိမှာလည်း"
"ကိုယ်မျက်နှာမှာတစ်ခုခုများပေနေလို့လား"
"မျက်လုံးကlap tops မှာပဲရောက်နေပြီးဘေးကိုတောင်လှည့်မကြည့်ပဲမေးလိုက်တဲ့မေးခွန်းကြောင့်လန့်သွားမိတယ်မမြင်ဘဲနဲ့ဘယ်လိုများသူကိုကြည့်တာသိနေတာလည်းဆိုတာဘဝမှာအရင်ယောကျာ်းကိုခိုးကြည့်ရမယ်လို့ဘယ်တုန်းကမှတွေးမကြည့်ခဲ့ဘူးဘူး"
YOU ARE READING
မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)
Romanceချစ်မိတာအမှားဆိုရင် မင်းကိုချစ်မိတဲ့အချိန်ကစလို့ ကိုယ်ကအမှားကြီးတစ်ခုကိုလှလှလေးကျူးလွန်နေတာပါအချစ်ရယ်!