"အကုန်လုံးရဲ့အကြည့်တွေကမေးခွန်းထုတ်တဲ့သူကိုသေချာလေ့လာကြည့်နေကြတယ်HTကိုဆန့်ကျင်တာဟာအကျိုးအမြတ်မရှိတဲ့အလုပ်တစ်ခုပဲဆိုတာကိုသိကြတယ်ဘယ်သူကမှဒီလိုမိုက်ရူးရဲဆန်မှာမဟုတ်ဘူးHTကိုဆန့်ကျင်တဲ့မိုက်ရူးရဲဆန်တဲ့အလုပ်ကိုလုပ်တဲ့အမျိုးသမီးကသေလမ်းကိုရွေးချယ်လိုသလိုပဲဆိုတာပဲအကုန်လုံးကသိနေကြတယ်မသိတာကနဒီတစ်ယောက်ထည်းပင်"
"ဆက်ခံသူတဲ့လားဘယ်လိုလုပ်ဖြစ်နိုင်မှာလည်းကျောင်းတက်တုန်းကတောင်ပိုက်ဆံမရှိလို့ကန်တင်းမထိုင်ရတဲ့သူမဟုတ်ဘူးလားဘယ်လိုလုပ်ပြီးဆက်ခံသူဖြစ်သွားရတာလည်းမဟုတ်ဘူးမဖြစ်နိုင်ဘူးဒီကိစ္စမဖြစ်နိုင်ဘူးဘယ်လိုမှလိမ်နေတာဟုတ်တယ်နင်တို့အကုန်ငါကိုလိမ်နေတာနဒီရဲ့အသံဟာခန်းမအတွင်းမှာပဲ့တင်ထွက်သွားတယ်"
"မင်းကိုယ်လိမ်နေတယ်ပြောတော့HTကမင်းအပေါ်ကိုလိမ်ညာတယ်မမုန်ကန်ဘူးလို့ပြောချင်တာလားယံ ကစင်ပေါ်ကနေပဲလှမ်းပြောလိုက်တယ်သူကြည့်ရတာအပူအပင်ကင်းနေသလိုပင်ဘာစိုးရိမ်မူမှမရှိတစ်ဖက်မှာတွေဇော်ချွေးတွေတစ်ပြိုင်ကျနေတယ်"
"နင်ကHTရဲ့ဆက်ခံသူဆိုရင်တောင်ကိုယ်ကျင့်တရားကောင်းရမယ်သူများယောကျာ်းကိုခိုးယူတဲ့အကျင့်ပျက်တဲ့အပျက်ကောင်တွေဆက်ခံခွင့်မရှိဘူး"
"နဒီရဲ့စကားကြောင့်ဟိန်းထက်ကသူထိုင်နေတဲ့နေရာကနေထလာပြီးနဒီအနားကိုသွားပြီးရိုင်ဖယ်ပစ္စတိုသနတ်ကိုထုတ်ပြီးမောင်းချိန်လိုက်တယ်"
"မင်းသူကိုအပျက်ကောင်လို့ထက်ပြောကြည့်စမ်းမင်းပြောရဲရင်ကျည်ဆံကမင်းခေါင်းထည်းကနေဖြတ်ပြေးသွားလိမ့်မယ်"
"ရှင်....ရှင်မလုပ်ရဲပါဘူးဟုတ်တယ်မလားဒီလောက်လူတွေအများကြီးထည်းမှာလူမသတ်ရဲပါဘူးဟုတ်တယ်မလား"
"ဒိုင်း!!!"
"အမလေး!!
"သနတ်သံဟာခန်းမထည်းမှာပဲ့တင်ထွက်သွားတယ်"
"မင်းထက်ပြောရဲရင်ပြောကြည့်လိုက်လေငါသနတ်ကမိန်းမယောကျာ်းမရွေးဘူးမင်းအသက်ကိုမလိုချင်တော့ရင်ပြောကြည့်လိုက်"
ESTÁS LEYENDO
မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)
Romanceချစ်မိတာအမှားဆိုရင် မင်းကိုချစ်မိတဲ့အချိန်ကစလို့ ကိုယ်ကအမှားကြီးတစ်ခုကိုလှလှလေးကျူးလွန်နေတာပါအချစ်ရယ်!