part 26 uni/ zg

2.3K 102 0
                                    

"ခန့်ရေချိုးခန်းထည်းဝင်သွားတည့်တိုင်အောင်ယံ မှာဖြစ်ပျက်သွားသမျှတွေကိုမယုံနိုင်လောက်အောင်အံဩနေတယ်လွန်ခဲ့တဲ့3နှစ်ကသူကိုအမြဲတမ်းပြစ်ထားပြီးအရေးမစိုက်တဲ့သူမှဟုတ်ရဲ့လားမျက်စိရှိနေလို့သာယုံနေရတာယုံတောင်မယုံနိုင်တဲ့အခြေနေခုလိုနူးညံတဲ့ပုံတွေနဲ့ငါကိုမင်းလိမ်ခဲ့တာမလားခန့်သွင်လွန်ခဲ့တဲ့3နှစ်ကလည်းမင်းရဲ့လိမ်ညာမူတွေကြားမှာငါနှစ်မြုပ်နေခဲ့တာငါထပ်ပြီးအလိမ်ခံမှာမဟုတ်တော့ဘူးငါနလုံးသားကမင်းစီးမှထပ်ပြီးတော့အောက်ကျို့မခံနိုင်တော့ဘူးခန့်သွင်အရင်ကမင်းပြောသမျှတွေကိုယုံကြည်မိတဲ့ငါဟာအရူးကြီးလိုပါပဲလားငါအဲ့လောက်ပဲတုံးသွားရလားရောင်နီသွေးပန်းချီဆိုတဲ့ငါကလေအချစ်ဆိုတဲ့အရာကြီးကမချစ်တတ်ခဲ့ရင်ပဲကောင်းမှာ"

"ရေချိုးခန်းထည်းဝင်သွားပေမဲ့သွင် မျက်နှာမှာအပြုံမဆင်နိုင်ခဲ့ဘူးရေဘားကိုဖွင့်ထားပြီးရေချိုးခန်းရဲ့မုန်ကိုကြည့်လိုက်တော့အရင်ကထိုလူကိုအပြစ်လုပ်ခဲ့တဲ့မြင်ကွင်းတွေပေါ်လာခဲ့တယ်မနှစ်က ကလပ်ကိစ္စမှာယံ ကိုထိုးခဲ့တဲ့ကိုယ်လက်ကိုကိုယ်ဖြတ်ပလိုက်ချင်တယ်ဘာလိုအတွေးနဲ့များငါကိုအသက်လောက်ချစ်တဲ့သူကိုငါကိုယ်တိုင်နာကျင်စေရတာလည်းသူငါကိုအရာအားလုံးထက်ပိုချစ်ခဲ့တာငါသူကိုတန်ဖိုးထားခဲ့သင့်တယ်ခုချိန်ပြန်လှည့်ရင်မှီပါအုံးမလားဆိုတာတော့မသိပေမဲ့ကြိုးစားရမှာပဲ ယံလေးမင်းကိုယ်ကိုခွင့်လွတ်ပေးဖို့ကိုကိုယ်မျှော်လင့်တယ်"

"ရှယ်ယာရှင်ပွဲကိုသွားရမှာမလို့ရောင်နီကအနက်ရောင်ကုဒ်ဝမ်းဆက်ကိုဝတ်ထားပြီးအဖြူနဲ့အနက်ကိုရော်စပ်ထားတဲ့ဖိနပ်ကိုစီးထားတယ်ကုမဏီပိုင်ရှင်အများစုလာမှမလို့နောက်မှောင်တဲ့ဆံပင်တွေကိုဂျယ်နဲ့သေချာသပ်သပ်ရပ်ရပ်ဖီးထားတယ်ရောင်နီရဲမျက်နာကဖြူဝင်းပြီးမိန်းကလေးရူံးအောင်လှပတဲ့အလှမျိုးနဲ့မျက်တောင်မွေးရှည်ရှည်တွေကဇင်ယော်တောင်လို့ကော့ဆင်းနေတယ်ခန့်ကအညိုရောင်ကုဒ်အကျီနဲ့shirtကအစအမဲရောင်မလို့ကြည့်ရတာလူကြီးလူကောင်ဆန်နေတယ်ရင်အုပ်ကျယ်ကျယ်တွေနဲ့သွေးကြောတွေထင်းနေတဲ့လက်မှာပလက်တီနံစုံတွဲလက်စွပ်ကထိုသူဟာလက်ထားပြီးသားမဟေသီရှိတယ်ဆိုတာကိုလည်းပြသနေတယ်"

မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora