"ဆေးရုံကဆေးရုံအုပ်ဘယ်မှာလည်းခုချက်ချင်းသွားခေါ်လိုက်"
"ဆေးရုံထည်းရောက်တည်းကလမင်းယံရဲ့လက်ကိုဆွဲပြီးဆေးရုံအုပ်ကိုအော်ခေါ်နေတယ်မသိရင်အရေးကြီးဒဏ်ရာရထားတဲ့သူတစ်ယောက်က ကုသမူခံယူရတော့မဲ့ပုံစံလိုပဲ"
"ယံ မယုံနိုင်သောပုံစံဖြင့်ကြည့်နေမိတယ်ဘာကြောင့်များသိတာတောင်မကြာသေးတဲ့ဒီလူကဒီလောက်ပူပင်သောကရအောင်စိုးရိမ်နေရတာလည်းသူအသက်သေမှာကြောက်လို့လားအဟက်!လူတွေကအသက်သေမှာတော့ကြောက်ကြသားပဲအင်းပေါ့လေဘယ်သူကများအသက်ကိုတန်ဖိုးမထားဘဲနေပါ့မလည်း"
"လင်းခန့်ဆွဲထားတဲ့လက်ကိုဖယ်ချလိုက်ပြီး"
"မင်းကိုယ်မင်းဘာလုပ်နေတယ်ထင်လည်းရူးနေတာလား"
"လမင်းယံစီးကစကားကိုကြားမှသတိပြန်ဝင်လာပြီးကျွန်တော်တောင်းပန်ပါတယ်အကိုလေးကျွန်တော်"
"ငါလက်သွေးထွက်ရုံနဲ့တော့မင်းအသက်မသေပါဘူးကွာကြောက်တတ်လိုက်တာများ"
"ဗျာ!!
"ကျွန်တော်သေမှာကြောက်လို့မဟုတ်"
"ဆေးရုံအုပ်ကြီးရောက်ပါပြီးခုဝင်သွားလို့ရပါပြီးရှင့်"
"ဆေးရုံတစ်ခုလုံးကိုဗောင်းဆန်အောင်လုပ်လိုက်တည်းကမောင်ရောင်နီသွေးပန်းချီဖြစ်မယ်လို့ထင်ခဲ့ပါတယ်ကဲဆိုပါအုံးဘာများဖြစ်လာလည်းဆိုတာကို"
"ဘာရယ်မဟုတ်ပါဘူးလက်ကအနာကသွေးနည်းနည်းထွက်လာလို့ပါကျွန်တော်အတွင်းရေးမူးကအရမ်းစိုးရိမ်တတ်တာမလို့ခုလိုပြောင်းဆန်သွားရတာပါစိတ်မရှိဖို့မျော်လင့်ပါတယ်"
"စိတ်မရှိပါဘူးကွာတစ်နည်းပြောရရင်ဒီဆေးရုံးကရှယ်ယာတွေအများဆုံးကHTကပဲလေဒါကြောင့်မလို့ဒီဆေးရုံးကိုHTကပြောင်းပြန်လှန်ခဲ့ရင်တောင်ဆရာကမပြောရဲပါဘူးကွာ"
"ဟားဟားဆရာကနောက်နေပြန်ပါပြီးကျွန်တော်တို့ကဘာလို့ဆေးရုံအကောင်းကြီးကိုပြောင်းပြန်လှန်ရမှာလည်း"
"ကဲစကားဆက်နေရတာနဲ့လာရင်းကိစ္စကိုမေ့နေတာလက်ကိုပြပါအုံးအဆင်ပြေရင်ဒီနေ့ချုပ်ရိုးဖြေရင်ဖြေလို့ရနေမှာ"
VOUS LISEZ
မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)
Roman d'amourချစ်မိတာအမှားဆိုရင် မင်းကိုချစ်မိတဲ့အချိန်ကစလို့ ကိုယ်ကအမှားကြီးတစ်ခုကိုလှလှလေးကျူးလွန်နေတာပါအချစ်ရယ်!