part 23 uni / zg

2.6K 125 2
                                    

" ဆေးရုံကားကိုမြန်မြန်ခေါ်ပေးကြပါ သွင် မင်းသတိထားပါအုံးအိပ်ပျော်သွားလို့မဖြစ်ဘူးနော် သတိထားအုံး  ငါတို့ဆေးရုံရောက်တော့မှာပါ အားတင်းထားပါအုံး"

"ကိုကို ဆေးရုံကားကိုမစောင့်တော့ဘူး ကျွန်တော်ကားနဲ့ပဲသွားတော့မယ်  "

"အင်းမြန်မြန်သွားရအောင် လေ တော်ကြာသေနေအုံးမယ်"

ကိုကို !

"ဟုတ်ပါပြီး တက်ဆေးရုံသွားမယ် "

"ဆရာမ အရေးပေါ်ကုသပေးပါအုံး လူနာက ကားတိုက်မူဖြစ်လာလို့ပါ ကူညီကြပါအုံး"

"အရေးပေါ်အောက်ဆီဂျင်သွင်းဖို့ပြင်ပါ လူနာက သွေးခုန်နူံးတွေကျဆင်းနေတယ် ခွဲစိတ်ခန်းဝင်ဖို့ပြင်ဆင်ပေးပါ လူနာရှင် အပြင်မှာစောင့်နေပေးပါ"

"ကိုယ်လက်မှာပေနေတဲ့နီစွေစွေ သွေးတွေကိုကြည့်ပြီး မနက်ကပြောခဲ့မိတာတွေကိုနောင်တရချင်လာတယ် ငါသာမပြောခဲ့ရင် ငါသာ သူကိုကားအရှိန်မတင်ခိုင်းခဲ့ရင်သူဒီလိုမတော်တဆဖြစ်မှာမဟုတ်ဘူး အကုန်ငါအပြစ်တွေပဲ ငါကြောင့်သူဒီလိုဖြစ်ရတာ ငါသာအမေစကားနားထောင်ခဲ့ရင် အားးးးးးး အကုန်ငါအမှားတွေပဲ"

"သတိထားပါအုံး  ဒါမင်းအပြစ်မဟုတ်ပါဘူး ဖြစ်ချိန်တန်လို့ဖြစ်တာပါ ကားက  တစ်ခုခုချို့ယွင်းတာတွေလည်းဖြစ်နိုင်တာပဲလေ ပြီးတော့ KRX ကသာမန်အဖွဲ့အစည်းမှမဟုတ်တာ လုပ်ကြံခံရတာလည်းဖြစ်ရင်ဖြစ်နိုင်တာပဲလေ ဟုတ်တယ်မလား ခုအတော်ဆုံးဆရာဝန်ကြီးတွေနဲ့ကုသပေးနေတယ်မလား စိတ်ကိုတင်းထားပါအုံး သူဘာမှဖြစ်မှာမဟုတ်ဘူး"

"2 နာရီခန့်ကြာသော'

"လူနာရှင်ရှိပါသလား

"ဟုတ်ကဲ့ရှိပါတယ် ဆရာမ အခြေနေက "

"လူနာက အိပ်ရေးပျက်တဲ့အချိန်တွေများတာရယ် စိတ်ဖိစီးမူတွေများတာကြောင့်  လူနာကမှတ်ညဏ်ပျောက်ဆုံးတာတွေဖြစ်နိုင်ပါတယ် အသက်အန္တယ်ရယ်တော့မဆိုးရိမ်ရပါဘူး "

"ဗျာ မှတ်ညဏ်ပျောက်ဆုံးတယ်ဘာကိုပြောချင်တာလည်း"

"လူနာကစိတ်ဖိစီးမူတွေများတာကြောင့် ရှော့ရသွားတာပါ သူကိုသူကလေးတစ်ယောက်လိုပြုမူနေနိုင်ပါတယ်သေချာတာက သူစိတ်ဖိစီးမူတွေမရှိတဲ့အပျော်ဆုံးအချိန်တွေကိုပြန်ရောက်သွားသလိုထင်ရောင်ထင်မှားဖြစ်ပြီး ခုကာလက မှတ်ညဏ်တွေကခနတာပျောက်ဆုံးသွားတာပါ လူနာအခြေနေပေါ်မူတည်ပြီး သက်သာတာကိုဆုံးဖြတ်လို့ရနိုင်မှာပါ အလွန်ဆုံးကြာရင်5 လလောက်ပါပဲ "

မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora