"ဟုတ်ပြီး ကိုယ်မသွားတော့ဘူးနော် ခုတော့ဆေးသောက်ရအောင်နော် "
"ဟင့်အင်း သောက်ချင်ဘူး ဆေးကခါးခါးကြီး "
"မသောက်လို့မရဘူးလေဟဆေးသောက်မှပျောက်မှာပေါ့ ကွ ဆေးမသောက်လို့ရှင်ရင် ခုနကဆရာဝန်တွေက လာပြီးတော့ခေါ်သွားရင်ဘယ်လိုလုပ်ပါ့မလည်း
"ကြောက်ပါဘူးကိုကိုရှိနေတာပဲဟာကို ဟုတ်တယ်မလား ကိုကိုကကျွန်တော်ကိုကာကွယ်ပေးမှာမလား သူတို့လောက်ကိုမကြောက်ပါဘူး တတ်မလာနဲ့တောက်တောင်ချပလိုက်အုံးမယ် "
" သူဘယ်တုန်းကကလေးဆန်တတ်သွားတာလည်း ထားလိုက်ပါတော့ဒီကိစ္စငါအပြစ်လည်းကင်းမှမကင်းတာပဲ တစ်ခါလောက်တော့လိုက်လျော်ပေးလိုက်ပါမယ်လေ "
"မင်းခုဆေးမသောက်လို့ရှင်ရင် ကိုကို ကိုယ်သူတို့ကလာခေါ်သွားလိမ့်မယ် အဲ့ဆိုရင််မင်းကိုယ်နဲ့တွေ့ရမှာမဟုတ်တော့ဘူး ကိုယ်နဲ့မတွေ့ဘဲ ကလေးကနေနိုင်လို့လားပြောပါအုံး (ကလေးတဲ့ ငါလေးသေပြီး )
"ဟာအဲ့လိုတော့ဘယ်ရမလည်းကိုကိုကကျွန်တော်အပိုင်ဟာကို ပေး အဲ့ဆေးတွေသောက်မယ်
"စာပွဲပေါ်မှာချထားတဲ့ဆေးတွေကိုယူပြီးတော့ တစ်ခါတည်းသောက်ချလိုက်တာက ခုနက ဆေးသောက်ကြောက်တာသူမဟုတ်သလိုပဲအမျိူးမျိုးတတ်ပဲတတ်နိုင်တယ်"
"ခုဆေးလည်းသောက်ပြီးပြီး ထမင်းလည်းစားပြီးပြီး အိပ်ဖို့ပဲကျန်တော့တယ် ကိုယ်လည်းပင်ပမ်းနေပြီး မင်းလည်းအိပ်တော့ နော် "
"တစ်နေကုန် မနားရသေးတာမလို့အနားယူဖို့လူနာစောင့်ထားတဲ့ကုတင်ပေါ်ကိုသွားဖို့အလုပ်နောက်ကနေစောင့်ဆွဲလိုက်တဲ့ လက်တစ်စုံကြောင့်မွေ့ယာပေါ်လဲကျသွားပြီးအနည်းငယ်မူးဝေသွားတယ် မင်းဘာလုပ်တာလည်း ဒါက ဖယ် ငါသွားအိပ်တော့မယ် "
"ဒီမှာအိပ်လေ "
"အိပ်စရာလား ကိုယ်ဘာသာကိုအိပ်"
"မရဘူးဒီမှာပါအိပ်ပါ ကျွန်တော်ကြောက်တယ် ကိုကိုနော်လို့ဒီမှာပဲအိပ်ပါနော် နော်လို့တစ်ယောက်ထည်းမအိပ်ရဲလို့ပါ "
VOUS LISEZ
မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)
Roman d'amourချစ်မိတာအမှားဆိုရင် မင်းကိုချစ်မိတဲ့အချိန်ကစလို့ ကိုယ်ကအမှားကြီးတစ်ခုကိုလှလှလေးကျူးလွန်နေတာပါအချစ်ရယ်!