part 15 uni/ zg

3.2K 157 9
                                    

" သွင် မင်းညစာစားတော့မလား အကုန်အဆင်သင့်ဖြစ်နေပြီ ဟင်းတွေနွေးထားတယ် "

"အိမ်အပေါ်ထက်ကနေပြီးတော့ အပြင်သွားမဲ့အဝတ်စားတွေနဲ့ ဆင်းလာတဲ့ ခန့်သွင် ကိုလမင်းယံမေးလိုက်တယ် ကြိုးစားပြုံးပြီးမေးလိုက်ပေမဲ့ ခန့်သွင်ကတော့အရင်တိုင်းပဲ အေးစက်နေတုန်း လက်ထက်ပြီးတာ၃နစ်၃မိုးရှိခဲ့ပြီးမဂ်လာဦးညပြီးတည်းက ခန့်သွင်လမင်းယံအပေါ် တစ်စိမ်းဆန်ခဲ့တာ သူပုံစံက လိုချင်တာကိုရခဲ့လို့ အောင်နိုင်သူလို"

"ကိုယ်မစားတော့ဘူး ဒီည အပြင်သွားစရာရှိလို့နောက်ကြလိမ့်မယ် မစောင့်နဲ့တော့ အိပ်နှင့်"

"Ommပါအရမ်းကြီးသောက်မလာနဲ့နော်အပြန်ကြရင်ကားမောင်းရအုံးမှာမလား "

"ကိုယ်သိပါတယ် ပြောပြီးတာနဲ့ ကားသော့ယူပြီးထွက်လာခဲ့တယ် ဟလို အချစ်လေး ကိုယ်အခုထွက်လာခဲ့ပြီးနော် ဒီနေ့ကကိုယ်တို့ ၁လပြည့်တဲ့နေမလား ချစ်လိုချင်တာအကုန်ဝယ်ပေးမယ်နော် ဟုတ်ပြီးလား "

"omm ကို ကအကောင်းဆုံးပဲ"

"ဖုန်းချပြီးတာနဲ့ကားကို ကောင်းထက်ရဲ့ ကလပ်စီကိုမောင်းလာခဲ့တယ်"

"ကိုလာပြီးလာ နဒီကစောင့်နေတာကို ကိုနော် နဒီတို့ ၁ ပြည့်တာတောင် အမှတ်မရဘူးမလား "

"မဟုတ်ပါဘူးနဒီရာကိုယ်က အလုပ်တွေများနေလို့ပါ ခုကိုယ် ရောက်လာပြီးမလားစိတ်မဆိုးနဲ့တော့နော် ဒီညတစ်ချိန်လုံး ကိုယ်နဒီကိုအဖော်လုပ်ပေးမှာပေါ့ "

"ကိုယ်အိမ်ကလူကိုကော်ဘယ်လိုလုပ်ခဲ့လည်း "

"သူကိုအရေးစိုက်စရာမလိုပါဘူးသူကကိုယ်ထားရာနေ စေရာသွား ကိုယ်သဘောကသာသူအတွက်အမိန့်ပဲလေ
"

"ထိုစကားသည်လည်းအမှန်ပင် လက်ထက်ပြီးတည်းက ယံကသွင်ရဲ့အရုပ်လိုဖြစ်လာခဲ့တယ် အိမ်ထည်းကနေအိမ်ပြင်တောင်မထွက်ရ ပြောရရင်အကျယ်ချုပ်လိုပင် ဘယ်သူနဲ့မှလည်းမတွေ့ရ ယံအမေက လက်ထက်ပြီးတည်း က အကိုနဲ့နိုင်ငံခြားကိုပြန်လိုက်သွားခဲ့တယ် ယံက ဒီမှာတစ်ကောင်ကြွက် သွင်သည်သာသူရဲ့ဘဝ နဒီနိုင်ငံခြားထွက်သွားပြီး ၂နစ်ခွဲကြာတော့ဒီကိုပြန်ရောက်လာပြီး "

မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora