part 58 uni/ zg

1.8K 76 4
                                    

"သွေးစက်တွေက တစ်စက်ကျလိုက် ပျောက်လိုက်တစ်စက်ကျလိုက်နဲ့သွေးစက်တွေက််ိုကြည့်ရတာအပေါ်ဆုံးထက်ကလသာဆောင်ကို တတ်သွားတယ်ဆိုတာသိရတယ် သွေးစက်တွေနောက်လိုက်သွားတော့ "

"လသာဆောင်မှာ မီးဖွင့်မထားပေမဲ့ဒီနေ့ကလပြည့်နေမလို့ လရဲ့အလင်းရောင်က လသာဆောင်တစ်ခုလုံးကိုဖြာကျပြီးအလင်းပေးနေတယ် ဝန်ရံတာရဲ့တစ်ခြားတစ်ဖက်မှာ အပေါ်ပိုင်းအကျီကိုဝတ်မထားပဲ ဒဏ်ရာကိုစည်းထားတဲ့ ပတီးတစ်ခုသာ သွင်ကိုယ်ပေါ်မှာရှိနေတယ် ကြည့်ရတာပွဲ ကပြန်လာတော့စိတ်အိုက်ပြီး အပေါ်ဝတ်တွေကိုချွတ်ပလိုက်တယ်ထင်ပါရဲ့ ဘေးနားမှာလည်းဝိုင်ခွက်နဲ့ဝိုင်ပုလင်း ကတစ်ဝက်ကျိုးနေပြီး ဘီယာဘူးခွံတွေဟာလည်းပြန့်ကျဲနေတယ် "

"သွင် ဒီမှာဘာလုပ်နေတာလည်း"

"ပြန်ဖြေတာတောင်ရှိမလာ သွေးစတွေကလည်း လသာဆောင်ရဲအပြင်ဘက်မှာရပ်တန့်ကုန်တယ် သွင်ရဲ့ သနတ်ဒဏ်ရာက မနေ့ကတစ်နေကုန်ကားမောင်းမိတာကြောင့်ရော် ဒီနေ့ပါကောင်းကောင်းမနားတာမလို့ ဒဏ်ရာကသွေးစိမ့်ထွက်နေတယ် ပတ်တီးတောင်အနီရောင်ပြောင်းချင်နေလေရဲ့ "

"သွင် မင်း ဒဏ်ရာတွေမကျက်ပဲနဲ့ အရက်မသောက်သင့်ဘူး ဒဏ်ရာမကျက်ပဲဖြစ်နေလိမ့်မယ်ပြီးတော့ ခုနကပွဲမှာငါပြောချင်တာကလေ ဒီလောက်လူအများကြီးမှာ မင်းက မောင်ခေါ်ခိုင်းတော့ ဒါက ရှက်ဖို့ကောင်းနေလို့ အဲ့တာ "

"သွင် မင်းငါပြောတာကြားရဲ့လား "

" ဒုတိယအကြိမ် သွင်စီကဘာအသံ ဘာစကားမှထွက်မလာပဲ လက်ထက်က ဝိုင်ကိုသာဆက်သောက်နေတယ် "

"ယံ စိတ်မရှည်တော့ သူပါလသာဆောင်ကိုလိုက်ထွက်သွားပြီး သွင်ရှေ့ရောက်တဲ့အထိဒူးကိုကွေးပြီးထိုင်လိုက်တယ် "

"သွင် မင်းငါပြောတာကိုနားထောင်နေရဲ့လားလို့! !!! ဟင် သွင်! မင်းငိုနေတာလား "

"မှောင်နေတဲ့ညကတောင်သွင်မျက်နှာကမျက်ရည်တွေကိုလူမမြင်အောင်ဖုံးကွယ်မပေးနိုင်ခဲ့"

"သွင်ဘာဖြစ်တာလည်း ဒဏ်ရာကနာလို့လား ဘာဖြစ်လို့လည်း သွင် ငါလန့်အောင်မလုပ်ပါနဲ့ဘာဖြစ်တာလည်းလို့ "

မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant