"ယံလေးအဲ့တာယံလေးအကိုလား"
"အင်းဟုတ်တယ်"
"အရင်းလားအကိုက"
"အရင်းပေါ့ဘာတွေဖြစ်နေတာလည်း"
"မဟုတ်ပါဘူးသိချင်လို့ပါဒီတိုင်း"
"ယံလေးကိုယ်မင်းကိုပြောစရာရှိတယ်"
"ပြောဘာလည်း"
"ကိုယ်........... ကိုယ် မင်းကိုချစ်တယ်ယံလေး ကိုယ်ကိုစဥ်းစားပေးပါလား"
"ဘာ မင်းဘာတွေပြောနေတာလည်းမနောက်ကောင်းဘူးနော်"
"ကိုယ်တစ်ကယ်ပြောနေတာပါမနောက်ပါဘူးကိုယ်မင်းကိုချစ်တယ်ယံလေး စတွေ့တယ်ကချစ်တာပါ"(မသာsemeယုတ်မာတော့မယ်)
"ငါ .......ငါလက်မခံနိုင်ဘူး"
"ဘာလို့လဲ ယံလေးကိုယ်ကယောကျာ်းချင်းကြိုက်တဲ့သူဖြစ်နေလို့လား အဲ့တာကိုမင်းရွံလို့လား ကိုယ်သိလိုက်ပါပြီး မင်းကယောကျာ်းချင်းကြိုက်တာကိုလက်မခံဘူးဆိုတာကို နားလည်ပါတယ် ပြီးတော့ကိုယ်တို့ကျောင်းပြီဖို့ကလည်း2လပဲလိုတော့တယ် ယံလေးမင်းစိတ်ချပါမင်းရှေ့မှာကိုယ်လုံးဝပေါ်မလာစေရပါဘူး"
"ပြောပြီးခန့်သွင်အဲ့နေရာကနေပြေးထွက်လာခဲ့တယ်အဲ့မြင်ကွင်းကနောက်ကနေကြည့်မယ်ဆိုရင်အရမ်းကိုနာကျင်ဖို့ကောင်းတယ်ဒါပေမဲ့ရှေ့ဖက်မှာရှိနေတဲ့ခန့်သွင်ရဲ့အပြုံးတွေကိုတော့ဘယ်သူမှမြင်ခဲ့ဘူးအဲ့ထည်းမှာလမင်းယံလည်းပါတယ်"
" ခန့်သွင်နေအုံးလေငါပြောတာနားထောင်အုံးငါအဲလိုသဘောကိုဆိုလိုတာမဟုတ်ပါဘူးခန့်သွင်လမင်းယံနောက်ကနေပြေးလိုက်ခဲ့ပေမဲ့ခန့်သွင်ကအရင်ထွက်သွားခဲ့တာမလို့လိုက်မမီတော့ဘူး"
"အတန်းထည်းရောက်တော့လည်းခန့်သွင်ကိုမတွေ့ဘူးဇေယျာကိုမေးကြည့်တော့မနက်တည်းကမတွေ့တာတဲ့အဲ့တာဆိုငါနဲ့ပြောပြီးတည်းကသူကျောင်းမလာတော့တာလားဘယ်ကိုသွားနေတာပါလိမ့်သူအိမ်လိပ်စာကိုလည်းငါမသိဘူး ကျစ် အဲ့ကောင်ကလည်းငါစကားဆုံးအောင်တောင်ပြောခွင့်မပေးဘူး သူထင်ရာတွေတာဇွတ်တွေးပြီးထွက်သွားတာပဲ LGBTကိုမထောက်ခံပါဘူးလို့လည်းငါမပြောပါဘူးရွံတယ်လို့လည်းမပြောပါဘူး ဘယ်သွားပြီးသဝေထိုးနေလည်းမသိဘူး"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)
Romantizmချစ်မိတာအမှားဆိုရင် မင်းကိုချစ်မိတဲ့အချိန်ကစလို့ ကိုယ်ကအမှားကြီးတစ်ခုကိုလှလှလေးကျူးလွန်နေတာပါအချစ်ရယ်!