"ယံလေး မဖြစ်ဘူး! !!!"
"ရုတ်တရပ်ရင်ခွင်ထည်းဆွဲထည့်ခံလိုက်ရတာမလို့အနည်းငယ်ကြောင်အန်းသွားမိတယ်ဘာတွေဖြစ်နေတာလည်းသနတ်ကဘယ်သူပြစ်လိုက်တာလည်းပြီးတော့... ပြီးတော့ "
"ခန့်သွင်!!!!!!"
"ကိုယ် ...ဘာမှမဖြစ်ဘူး ယံလေးမင်းအဆင်ပြေရဲ့လား "
"အင်း ငါအဆင်ပြေတယ် "
"ဘယ်လောက်တောင်လန့်သွားလည်းမသိမျက်နှာမှာထိတ်လန့်မူအပြည့်သားနဲ့ခန့်သွင်ဒီလောက်လန့်တာတစ်ခါမှမမြင်ဘူးဘူးအရမ်းကိုတုံလူပ်ခြောက်ခြားနေတဲ့ပုံစံကအသစ်အဆန်းလိုဖြစ်နေတာမလို့ကြောင်ကြည့်နေမိတယ်"
"တောက်!!!ခွေး*သားမင်းကများ"
"အားပြင်းတဲ့အရှိန်နဲ့စောင့်ကန်လိုက်တာမလို့မင်းရာဇာကိုယ်
ကအဝေးကိုလွင့်ထွက်သွားတယ်နံရံကိုအရှိန်နဲ့ဝင်ဆောင့်တဲ့အထိကိုအကန်ခံလိုက်ရတယ်""ဟက်!! ဘာကိုမှမကြောက်တဲ့ဘူးဆိုတဲ့ခများက ဆုံးရူံးရမှာ ကြောက်တဲ့အရာတော့ရှိသေးသားပဲ ကျွန်တော်သိချင်တာကအဲ့ဖြူလေးကအိပ်ယာပေါ်မှာဘယ်လောက်တောင်ကောင်းမလည်းဆိုတာကိုလေ ဟားးးးဟားးး"
"ခွေးလိုကောင် !!!!!!ပေးစမ်းအဲ့သနတ်"
"ဘယ်ချိန်လုယူသွားလည်းမသိတဲ့သနတ်"
"မင်းရဲ့ဘယ်လက်နဲ့ပြစ်လိုက်တာလည်းဟမ်!!!!ငါမေးနေတယ်လေ!!"
"ညာဘက်လက်နဲ့များလား နံရံမှာမှီနေရင်း ညာဘက်လက်ကိုထောင်ပြလိုက်တယ်"
"ဒိုင်း!!!ဒိုင်း !!ဒိုင်း "
"အားးးးး!!"
"ကျစ် !!"
"ကျစ်တစ်ချက်သက်ပြီးအနည်းငယ်စဥ်စားဟန်လုပ်လိုက်တယ် ငါမေ့သွားတယ်မင်းပြစ်တဲ့လက်ကညာမှမဟုတ်တာဘယ်လက်လေဟားးးးးးးး"
"ဒိုင်း!!"
"အားးးး! မင်းရူးနေတာလား "
"ဟက်!"
"ရူးနေတဲ့ကောင် သူကမင်းအားနည်းချက်ဆိုတာလူတိုင်းသိသွားရင်သူဘေးကင်းနိုင်မယ်ထင်နေတယ်လားဟားးးဟားးးသန်မာလှပါတယ်ဆိုတဲ့မင်းကအားနည်းချက်ရှိတယ်ဆိုတာသိခဲ့ရင်မင်းဘေးကလူတွေကသစ္စာမဖောက်နိုင်ဘူးဆိုတာဖြစ်နိုင်ပါ့မလားအချိန်တိုင်းကာကွယ်ပေးနိုင်မှာသေချာရဲ့လား"
VOUS LISEZ
မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)
Roman d'amourချစ်မိတာအမှားဆိုရင် မင်းကိုချစ်မိတဲ့အချိန်ကစလို့ ကိုယ်ကအမှားကြီးတစ်ခုကိုလှလှလေးကျူးလွန်နေတာပါအချစ်ရယ်!