" အင်း နတ်ဖတ်တဲ့စုံတွဲဆိုတာက မင်းတို့နှစ်ယောက်ကိုပြောတာဖြစ်မယ် တစ်ယောက်ကခြံခုန်နွား နောက်တစ်ယောက်က စနိုက်မ အရမ်းကိုလိုက်ဖက်လွန်းတယ် မင်းတို့ အတွက် ဂုဏ်ယူပါတယ်နော် "
"ယံ မင်းလွန်နေပြီးနော် တော်လိုက်တော့ "
"ဟက် မတော်တော့ရော် မင်းကဘာလုပ်ချင်လို့လည်းထက် ရိုတ်ချင်လို့လား "
"ကိုခန့် နဒီသွားတွေကြိုးနေပြီးထင်တယ် ကိုခန့် အာ့ အရမ်းနာတာပဲ "
"လမင်းယံ မင်းလုပ်လိုက်တာကိုကြည့်အုံးနဒီးနခမ်းတွေကော် ပါးတွေကော်ရောင်နေပြီး မင်းလုပ်တာ ဟုတ်ရဲ့လား "
"ငါလည်းမင်းကိုပြန်မေးပါအုံးမင်းတို့ငါနောက်မှာခွေးဇတ်ခင်းတဲ့ကိစ္စကကော် မှန်ရဲ့လား သူကမျက်နှာပဲ ယောင်သွားတာ ငါကနလုံးသားတစ်ခုလုံးစုတ်ပြတ်သတ်သွားတာ !မနက်ဖြန်ကွာရှင်းစာချုပ်ပို့ပေးလိုက်မယ် ငါရှေ့နေနဲ့ လက်မှတ်ထိုးပြီး ကွာရှင်းလိုက်တာပေါ့ အော်ပြီးတော့ နဒီမင်းငါအပိုင်တွေကိုယူရတာကြိုက်တယ်မလား ခုမင်းကိုငါကိုတိုင်ပေးတယ် မင်းတို့နေသာတဲ့အချိန်ထီးမဖွင့်နိုင်ပါစေနဲ့ (မြန်မြန်ပြတ်ပါစေလို့ပြောသွားတာပါ)"
"လမင်းယံ မင်း !!"
" ကွာရှင်းပေးတော့ကောင်းတာပေါ့ ကိုခန့်လည်းမချစ်ဘဲပေါင်းနေရတဲ့ ဘဝကနေလွတ်သွားတာပေါ့"
"နဒီဆက်မပြောနဲ့တော့ "
"မင်းဘာကိုပြောချင်တာလည်း"
"ရှင်မသိဘူးလား ကိုခန့်ကရှင့်ကိုတစ်ကယ်ချစ်လို့လက်ထက်တယ်ထင်နေတာလား ဝေးသေးတယ် ကိုခန့်ကစားပွဲတစ်ခုပဲ ကိုခန့်ကအစတည်းကရှင့်ကိုမချစ်ခဲ့တာ ရှင်သာပဲကိုယ့်ကိုမချစ်တဲ့သူကိုအတင်းလိုက်ကပ်နေတာ အဲ့တာတွေမသိဘူး မလား သနားစရာကောင်းလောက်အောင်ကိုရှင်ကတုံးတာပဲ"
"ဟက်! ခန့် သွင် မင်းကငါကိုတစ်ချိန်လုံးကစားနေခဲ့တာပဲ ပထမကတော့ ငါမင်းကိုလျော့ပေးမလို့ပဲဒါပေမဲ့ခုငါစိတ်ကူးပြောင်းသွားပြီး မင်းသိပ်ကိုကစားချင်တယ်မလား မင်းကစားတာကဘာမှမဟုတ်ဘူး တစ်ကယ့်ကစားပွဲက ဘာလည်းဆိုတာငါမင်းကိုပြမယ် နောက်အပတ်ကြရင်မင်းတို့ ကုမဏီဒေဝါလီခံရမရကတော့ ဟက် မင်းပေါ်မူတည်တာပေါ့ ပြီးတော့ ဇေယျာ ငါမင်းကိုအရမ်းကျေးဇူးတင်တယ်သိလား မင်းကြောင့်အမြင်မှန်ရခဲ့တာ အရမ်းကိုပျော်ဖို့ကောင်းတာပဲ ကစားပွဲကမကြာခင်စတာမှာ အသင့်ပြင် ထားသင့်တယ်"
ESTÁS LEYENDO
မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)
Romanceချစ်မိတာအမှားဆိုရင် မင်းကိုချစ်မိတဲ့အချိန်ကစလို့ ကိုယ်ကအမှားကြီးတစ်ခုကိုလှလှလေးကျူးလွန်နေတာပါအချစ်ရယ်!