part 45 uni/ zg

1.8K 78 2
                                    

"အဲ့နည်းလည်းကအသုံးဝင်ပါမလားကွာယံကထမင်းချိုင့်တောင်ပြစ်စရာအမိူက်ဗုံးအနားမှာမရှိလို့ယူသွားတာကိုခုလိုသာသွားလုပ်ကြည့်ပါလားဖောက်ပြန်တယ်ဆိုပြီးငါကိုကုမဏီအရိပ်တောင်နင်းခိုင်းမှာမဟုတ်ဘူး"

"မင်းကလည်းစမ်းမကြည့်ရသေးဘဲနဲ့လက်လျော့နေပြန်ပြီး(လိုင်းရွန်းအားဖြည့်အချိုရည်နဲ့ဆိုဘာမဆိုဖြစ်နိုင်တယ်)နောက်တစ်ပတ်နေရင်ငါမွေးနေ့ရှိတယ်အကုန်လုံးကိုဖိတ်ထားတယ်အဲ့ထည်းမှာလမင်းယံလည်းပါတယ်လာမလာတော့မပြောတတ်ဘူး"

"အင်းစမ်းလုပ်ကြည့်တာပေါ့ဖယ်​စမ်းဘယ်နာရီထိုးပြီလည်း"

"Bossနာရီကိုမကြည့်ပါနဲ့ဒီအလုပ်တွေကိုသာပြီးအောင်လုပ်ပါအုံးbossထွက်သွားချင်ရင်ကျွန်တော်ကိုသတ်သွားမှရမယ်"

"ခန့်သွင်မင်းအတွင်းရေးမူးက ကျပ်မပြည့်တာလား"

"ငါလည်းအဲ့တိုင်းပဲထင်တယ်"

"ဗျာကျပ်မပြည့်တာမဟုတ်ပါဘူးကျွန်တော်ကစကားပြောသွက်တာပါ"

"ဟားအေးပါကွာမင်းဟာနဲ့မင်းတော့ဟုတ်နေတာပဲဆရာတပည့်နှစ်ယောက်လိုက်လည်းလိုက်ပါပေမယ်ငါမနိုင်ဘူးဟေ့နှစ်ယောက်လုံးကို"

"သေချင်းဆိုးကောင်ရေမင်းသွား​တော့မကူညီရင်နေမနောက်ရှပ်နဲ့ဟေ့ကောင်"

"မင်းမသွားခိုင်းလည်းငါကသွားမှာပူမနေနဲ့"

"ခွေးကောင်သူငယ်ချင်းလာတာတောင်နှင်လွတ်တယ်နေပါအုံးHTကKRHကသိပ်မဝေးဘူးမလားလမင်းယံကိုတောင်မတွေ့ရတာကြာနေပြီးသွားတွေ့တာပေါ့"

"Hello အလှလေးကိုယ်ကိုceoရုံးခန်းကိုဖုန်းဆက်ပေးပါလားသူငယ်ချင်းလာတွေ့တယ်လို့"

"ရှင်ဟုတ်ကဲ့ "

"အင်း"

"အောက်ထက်မှာceoသူငယ်ချင်းဆိုတဲ့သူရောက်နေတယ်တွေ့ချင််တယ်လို့လည်းပြောနေပါတယ်"

"သူငယ်ချင်းဟုတ်လားပေါက်ကရလူတွေနဲ့ငါအချိန်ကုန်မခံဘူး"

"လမင်းယံငါပါဇေယျာ"

"ဖုန်းထည်းကနာမည်မိတ်ဆက်သံကြောင့်ဘယ်သူလည်းဆိုတာသိသွားတယ်အပေါ်ကိုလွတ်လိုက်"

မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora