"ဒါဆိုကုမဏီကိုပဲတန်းသွားလိုက်မယ်နော်အကိုလေး"
"အင်းအဲ့ကိုပဲတန်းမောင်းလိုက်"
>>>>>>>
<<<<<<<
"ရောက်ပါပြီးအကိုလေး"
"အင်းဒီနေ့အချိန်ဇယားတွေကိုကြည့်လိုက်ငါရုံးမတက်တဲ့ရက်တွေကအလုပ်ကိစ္စဖိုင်တွဲတွေကိုပါအကုန်ငါရုံးခန်းထည်းကိုပို့ထားလိုက်ပြီးတော့ဒီနေ့အကုန်အချိန်ပိုဆင်းရမယ်ပါပြောထားလိုက်ဝန်ထမ်းတွေကို"
"ဟုတ်ကဲ့"
"ဓတ်လှေကားရဲ့8ထပ်မြောက်ကိုနိုပ်လိုက်ပြီးအပေါ်ကိုတပ်သွားလိုက်တယ်ကုမဏီက80ထက်ထိရှိပြီးceoရုံးခန်းကအပေါ်ဆုံးအထက်မှာဖြစ်တယ်ဒါကြောင့်မလို့ကုမဏီရဲ့ဝန်ထမ်းတွေရှိတဲ့စီမံခန့်ခွဲရေးဋ္ဌန်နရဲ့အပေါ်ထက်မှာရှိတာကြောင့်စီမံခန့်ခွဲရေးဋ္ဌန်နကိုဖျက်ရမှာဖြစ်တယ်ကုမဏီထည်းစဝင်တည်းကအောက်ဆုံးထက်ကနေခုအထိဘာပြသနာမှမရှိသေးပေမဲ့စီမံခန့်ခွဲရေးဌန်နမှာတော့ပြသနာရှိနေသေးတဲ့ပုံပဲအရှေ့မှာဆူညံသံတွေနဲ့အတူမိန်းမနှစ်ယောက်စကားများနေတာကိုတွေ့ရတယ်သေချာကြည့်မိတော့စီမံခန့်ခွဲရေးကမန်နေဂျာနဲ့အလုပ်ဝင်တာမကြာသေးတဲ့အစမ်းခန့်အလုပ်သမားပြသနာတတ်နေတဲ့ပုံပဲ"
"အလုပ်ကိုဘယ်လိုလုပ်နေတာလည်းငါနင့်ကိုကော်ဖီလေးတစ်ခွက်ဝယ်ခိုင်းလိုက်တာလေဒါတောင်အချိုးပြေအောင်မလုပ်နိုင်ဘူးလားဟမ်!!ငါနင့်ကိုဘယ်နေရာသွားသုံးစားရမှာလည်းအလုပ်လာတာနောက်ကျလို့ဒဏ်ငွေကောက်ရင်လည်းမပေးချင်ပေးချင်နဲ့ဒီကုမဏီမှာမန်နေဂျာကငါနော်ကောင်မနင့်ကိုနင်ဘာများထင်နေတာလည်းအလုပ်ဝင်တာတောင်မကြာသေးဘူးအထက်လူကြီးကိုပုံကန်ချင်နေတာလားဟမ်!!ငါမှာလိုက်တာကော်ဖီအအေးကိုကော်ဖီအပူဝယ်လာရလားငါကိုအပူလောင်ပြီးသေစေချင်နေတာလား"
"မ..မဟုတ်ပါဘူးအမကကော်ဖီပူဆိုလို့ကော်ဖီပူဝယ်လာခဲ့တာပါ"
"ဘာပြောတယ်ဒါဆိုနင်ကငါကိုလိမ်နေတယ်လို့ပြောချင်တာလားနင့်ကိုနင်ဘာများထင်နေလည်းငါကဒီမှာမန်နေဂျာနော်ငါဦလေးကceoရဲ့အနားမှာနေရတဲ့သူနော်ငါဦလေးစကားဆိုceoကနားထောင်တယ်နင့်လိုဟာမမျိုးကိုအလုပ်ထုတ်ပြစ်လို့ရတယ်"
ESTÁS LEYENDO
မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)
Romanceချစ်မိတာအမှားဆိုရင် မင်းကိုချစ်မိတဲ့အချိန်ကစလို့ ကိုယ်ကအမှားကြီးတစ်ခုကိုလှလှလေးကျူးလွန်နေတာပါအချစ်ရယ်!